Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Tonio
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-12-2022
Hallo

sinds kort werk ik samen met een dagcentrum voor mensen met meervoudige beperking.

Eén van de vaste bezoekers aan ons game-aetlier zou de kans kunnen krijgen op parcour te rijden binnen enkele jaren. (City Car Driving als leertool)

Om de ervaring vollediger te maken ben ik met een geleende 3d pen beginnen knutselen. Voor mijn organisatie heb ik de xbox adaptive controller en de bijhorende adaptive gaming kit. Alleen is dit best beperkt en duur voor wat het is. Om info, voorbeelden, producten en dergelijke te verzamelen start ik even deze topic op.

Link naar de adaptive gaming kit, staat niet in de productlijst. https://www.logitechg.com...cessories.943-000318.html

Volgende voorbeelden wil ik optimaler maken. Ook andere games en activiteiten kunnen enorm uitgebreid worden met dit concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Er is toch een heel topic over SimRig racen op Tweakers?
Daar zijn zat mensen die extra custom solutions hebben gemaakt voor hun SimRig.

Dit leest als een TweakBlog.

"Om info, voorbeelden, producten en dergelijke te verzamelen start ik even deze topic op."

Je hebt al heel veel gedaan zo te zien, en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Tonio
In die topic gaat het vooral om met bestaande hardware uit te breiden, of afstellingen, productvergelijkingen, etc.
Mijn doel is om hier een stap terug te gaan en zelf die hardware op maat te gaan maken. Het aantal knoppen dat je krijgt voor €100 + een €80 om die 3.5 jack signalen om te zetten naar usb is te duur. Ik wil dit goedkoper naar de zorgsector krijgen.

Dat mocht misschien wat duidelijker in mijn bericht. Sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Tonio
The_BoKmeester schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:35:
Je hebt al heel veel gedaan zo te zien, en nu?
Op welk vlak bedoel je?