Gekke prijzen AM4 processors.

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 03:02
Ik snap er eigenlijk helemaal niks meer van die AM4 processor prijzen.

In de eerste week van augustus zie ik deze even dalen.. En na de 2 week zie ik de lijntjes in de pricewatch weer stijgen.

Zou verwachten met de komst van Zen 4 en AM5 dat de prijzen wel geleidelijker om laag zouden gaan.
Maar zie deze weer omhoog lopen..

Wat is er aan de hand? Gaan die prijzen nog zakken of houd AMD ons wat aan het lijntje??

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrKauwer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 16:40
AMD heeft een tijdelijke korting gegeven om van hun voorraad af te komen: nieuws: Ook AMD 'helpt' fabrikanten en webshops om te stunten met prijzen cpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 03:02
Dus eigenlijk is de actie nou afgelopen?

Maar kunnen we dan nog lagere prijzen verwachten na release van AM5.. Of zet AMD de consument hier gewoon klem tussen wal en schip?

Of wel, laten we de AM4 prijzen weer verhogen zodat het aantrekkelijker word een nog duurder AM5 platform te kopen.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Robin4 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 01:16:
Dus eigenlijk is de actie nou afgelopen?

Maar kunnen we dan nog lagere prijzen verwachten na release van AM5.. Of zet AMD de consument hier gewoon klem tussen wal en schip?

Of wel, laten we de AM4 prijzen weer verhogen zodat het aantrekkelijker word een nog duurder AM5 platform te kopen.
AMD is een commercieel bedrijf, ze mogen te allen tijde zelf bepalen wat huh producten mogen kosten, wat jij daar als individu van vindt zal ze m.i. worst zijn.

Zoals aangehaald zijn er recent flinke kortingen gegeven, dat zijn kortingen op de aanbevolen verkoopprijs. Nu gaan de producten terug naar deze normale prijs, dus er is geen sprake van een verhoging.

Als je AM4 had willen kopen had je dat het beste de afgelopen maand kunnen doen, nu betaal je weer meer.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Prijzen gaan alleen nog zakken als ze met teveel voorraad blijven zitten, maar productie zal stoppen, voorrad opdrogen en dan stijgen de prijzen weer heel sterk.

[ Voor 68% gewijzigd door nelizmastr op 27-08-2022 08:04 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Om dit nou los van AMD Nieuwsdiscussietopic - Deel 38 te bediscussiëren is me onduidelijk. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.