Verwijdering User Review - YannickJoshua

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudieboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 11:21
Wij hebben geen overeenkomst kunnen bereiken en YannickJoshua is boos dat ik het product aan iemand anders heb verkocht. YannickJoshua besluit daarop een negatieve review bij mij achter te laten. Zie: feedback

Volgens de voorwaarden zoals beschreven in voorwaarden V&A is dit niet de bedoeling.
(Voor de duidelijkheid: een negatieve beoordeling op communicatie puur omdat er geen deal kon worden bereikt is niet toegestaan)
Ik wil jullie dan ook vragen deze review te verwijderen.

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 06:03
Maar bent u akkoord gegaan met 400euro?

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@ruudieboy heb je een link naar de dm voor mij?

200 fish found!

• ruudieboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudieboy
@Zeehond Zou ik hier nog een reactie op mogen?

Om een korte samenvatting te geven. Yannick vraagt of hij over de prijs mag onderhandelen, ik zeg dat dat mag en ik stel 400 voor. Hij reageert hierop met "fijn". Voor mij niet duidelijk of hij nu akkoord is of niet.
Daarna wil hij de factuur op voorhand ontvangen, ik geef aan dat ik dit niet ga doen (i.v.m. factuur fraude). Dan wil hij dat ik ga helpen met eventuele garantie issues in de toekomst. Ook dat wil ik niet.

Ondertussen krijg ik reactie van een andere geïnteresseerde tweaker die al voor Yannick met mij contact heeft gehad en besluit aan die persoon te verkopen voor overigens een veel lager bedrag.

Wij hebben nooit een deal bereikt en wil je daarom vragen deze review te verwijderen.