Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijkebee
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-08-2022
Mijn vraag
Ik overweeg LG C2 55 inch te kopen. Ik kan er niet achterkomen of deze tv een jack voor headphone heeft. Ik heb mijn reciever nu namelijk via jack en kabeltje aan tv verbonden zodat ik geluid over speakers kan afspelen. Werkt prima! Wil ik weer doen om niet nieuwe reciever en speakers te hoeven kopen ( 20 jaar oud maar nog zeer goed).
Als er geen jack output op zit kan ik dan wel op andere manier reciever aansluiten ( reciever heeft geen optical in)
Dus vraag 1: klopt het dat lg C2 geen mini jack out heeft?
Vraag 2: geen mini jack hoe dan (oudere) reciever/versterker verbinden?
Vraag 3: c2 geen mini jack dan maar voor C1 gaan?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34

Wildfire

Joy to the world!

Gebaseerd op mijn 65" C2, geen headphone jack, alleen een optische uitgang.

Veel oudere versterkers hebben vaak ook nog wel een optische ingang, kijk eens of de jouwe die heeft. (edit: nee geen optisch, staat in je tekst)

Anders zijn er nog converters die optisch omzetten naar cinch (dus tulpstekkers, zo'n ingang zal je versterker waarschijnlijk nog wel hebben).

Maar als je versterker al zo oud is dan zou een upgrade (al zou het tweedehands zijn) toch wel de moeite waard zijn lijkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2022 19:52 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijkebee
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-08-2022
Dank voor je snelle reactie. Helder. Ik duik even in optisch naar tulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:07

FeaR

In GoT we trust

De vragen hier gesteld zijn te basic voor een eigen topic. Op GoT verwachten we eigen inzet zoals beschreven in Het algemeen beleid #quickstart en dat is ook de reden dat onderstaande deel in de template op is genomen:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Er achter komen of een TV een bepaalde uitgang heeft is achter te komen door de specs van de fabrikant er op na te slaan, de handleiding te downloaden of een call bij LG in te schieten. De tweede vraag idem: een simpele Google met de vraag "optical to jack" geeft de resultaten die je nodig hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 24-08-2022 22:08 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.