Dat is discriminatie!! Nee serieus, volgens mij gaat dat iets te maken hebben met maandstonden tracking. Als man heb je daar niet veel aanPino112 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:09:
De sensor werkt alleen als je een vrouw bent.
Beter een sensor voor hun humeurSirLenncelot schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:09:
Een thermometer speciaal voor vrouwen?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wel makkelijk, hoef je niet meer de vraag te stellenrammes schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:10:
Aah women health, krijg je een appje wanneer je vriendin ongesteld is.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
.
[ Voor 98% gewijzigd door rclahsen op 07-09-2022 19:16 ]
Niet zo negatief over de vrouwen, mannen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Laat de meme’s maar komen. Iperiod.
Ik zou het doen!
Ah, de Cycle Tracking app. Waarvan ik al dacht; waarom heb ik een fiets app op m'n Watch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb het van horen zeggen, verder geen ervaring mee ofzo.. Maar ik hoorde in de wandelgangen dat dat soms best een hoop ellende kan voorkomenrammes schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:10:

Met een mute berichten / calls functie?rammes schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:10:

Wat raar dat dit alleen voor vrouwen is
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Een echte man bevaart ook de rode zeeën hèDutchCrownNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:10:
[...]
Wel makkelijk, hoef je niet meer de vraag te stellen
Snap het niet mannen cyclen toch ook
Ben gek op fietsen.
Ben gek op fietsen.
Wat een ontzettend gave trap waar ze voor staat!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
-1 voor wielrennersdglavimans schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:11:
Snap het niet mannen cyclen toch ook
Ben gek op fietsen.
Poh, ze gaan hier wel erg diep op in... niks beters te laten zien?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
heb jij iedere maand een week lang maandstonden? De sensors zullen ze nog niet echt op punt hebben gesteld waardoor er geen toegevoegde waarde is voor mannen. En ze moeten volgend jaar nog iets kunnen aankondigenDennusB schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:11:
Wat raar dat dit alleen voor vrouwen is
Een tampon gaan minder diepRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:12:
Poh, ze gaan hier wel erg diep op in... niks beters te laten zien?
Die zuigt ook.
Jammer dat je een post niet kan minnen.
Dan maar gerapporteerd.
Week lang?AppleFan2007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:12:
[...]
heb jij iedere maand een week lang maandstonden? De sensors zullen ze nog niet echt op punt hebben gesteld waardoor er geen toegevoegde waarde is voor mannen. En ze moeten volgend jaar nog iets kunnen aankondigen
Ken er weinig die echt een week lang bezig zijn.
Ze kunnen makkelijk koorts enzo hiermee monitoren, dus ja, het had veel breder gemaakt kunnen worden.AppleFan2007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:12:
[...]
heb jij iedere maand een week lang maandstonden? De sensors zullen ze nog niet echt op punt hebben gesteld waardoor er geen toegevoegde waarde is voor mannen. En ze moeten volgend jaar nog iets kunnen aankondigen
Daar is het niet voor gemaakt. De temperatuur is bij benadering en niet precies.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:13:
[...]
Ze kunnen makkelijk koorts enzo hiermee monitoren, dus ja, het had veel breder gemaakt kunnen worden.
Crash detection
Gelukkig zijn er genoeg die ‘m wel waarderenPino112 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:13:
[...]
Jammer dat je een post niet kan minnen.
Dan maar gerapporteerd.
nouja.. ik heb ook elke maand ineens die behoefte om heel veel chocola te eten en bier te drinken

Ron laat even zien hoe je moet crashen
Ik zou het doen!
Crash detection.. leuk dat doet m'n auto ook al.
Als ik niet reageer kunnen mijn noodcontacten met de meldkamer praten
Als ie niet precies is heb je er geen reet aanDennisweb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:14:
[...]
Daar is het niet voor gemaakt. De temperatuur is bij benadering en niet precies.
Er zal wel een reden zijn waarom het niet voor iedereen is, maar het had fijner geweest als het breder gebruikt werdToppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:13:
[...]
Ze kunnen makkelijk koorts enzo hiermee monitoren, dus ja, het had veel breder gemaakt kunnen worden.
Ik heb ergens gelezen dat het wel de bedoeling was maar ze de techniek daar nog niet goed genoeg voor vinden.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:13:
[...]
Dit scheelt voorlopig weer geld aan een nieuwe watch uitgeven. Dit kwartier had ik wel kunnen missen ><
©2004
Meer dan je denkt alleen delen de meesten het niet continu.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:13:
[...]
Week lang?
Ken er weinig die echt een week lang bezig zijn.
Watch belt de autosigmundfreund schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:14:
Dus nu belt de auto én de watch?
Mijn Garmin ook, inclusief SMSje naar contactpersonen met locatie/GPS etc.DutchCrownNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:14:
Dit is inderdaad wel standaard ja van auto’s met een behoorlijke leeftijd.DutchCrownNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:14:
Zeker met het “leasen” in Amerika snap ik de keuze niet echt.
Misschien dan toch voor wielrenners?
Hey de sfeer in dit topic is voor mij dusdanig treurig dat ik al bijna afgehaakt ben. Wat een sneue testosteron-praat hierzo. Jeetje, een feature die vrouwen kan helpen gaan we collectief afzeiken, ongesteld-grapjes maken en nog even wat keren het 'woke' woord laten vallen.
Kom op zeg, doe eens wat aan je toxische masculiniteit en gedraag je.
Waarom moet dit zo lang duren....?
http://web.mac.com/kl00n
Maar mijn auto belt het nood nummer al. Dat wordt druk daar
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Helemaal daar naar toe gevlogen om 1 minuut iets uit te leggen. Schiet mij maar lek.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Car crash detection, dus als je als wielrenner verkeerd oversteekt?
/s
Kan al. Sinds vorig jaar.PWM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
Kunnen we al standalone op de iWatch in Nederland of moet je telefoon nog mee?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
maar goed. op een skateboard heb je er dus niks aan.
Alleen bij T-mobile so far helaasPWM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
Bij tmobile kan datPWM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
Als je met cellular hebt wel ja.PWM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
neem een biertjesebastius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:15:
Hey de sfeer in dit topic is voor mij dusdanig treurig dat ik al bijna afgehaakt ben. Wat een sneue testosteron-praat hierzo. Jeetje, een feature die vrouwen kan helpen gaan we collectief afzeiken, ongesteld-grapjes maken en nog even wat keren het 'woke' woord laten vallen.
So Apple Watch Series 8 is a pretty minor update
— Marques Brownlee (@MKBHD) 7 september 2022
Same design
New temperature sensor
New “crash detection” thru motion sensors
New low power mode (up to 36 hours on 1 charge pic.twitter.com/Lv4yTA1jG0
Low Power Mode vanaf Series 4 is wel beter dan Spaarstand.
[ Voor 14% gewijzigd door THE_BASE op 07-09-2022 19:17 ]
Als het hier blijft wel. Tenzij pro..hk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
Zal de watch uitontwikkeld zijn voor nu? Dit zijn dingen die niet echt keynote waardig zijn
“oh what do you do at apple? some kind of desk job?”
— Sebastiaan de With (@sdw) 7 september 2022
- “no, I get in car crashes every day to test a watch feature”
Hell of a gig.
Neem nog een slokje azijn!sebastius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:15:
De oplossing voor de korte batterijduur van de watch? Functies uitschakelen
low power mode lijkt me echt wel handig, nu kon je alleen het uur zien wat ook maar zielig is
iWatch?PWM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:16:
..
[ Voor 100% gewijzigd door rammes op 07-09-2022 19:56 ]
Ik zou het doen!
Was een prima naam geweest
Apple Nike Watchfaces nu voor alle Watches.
Die nieuwe leren zijn wel nice
Sorry.. te makkelijk.rammes schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:18:
Ik ben benieuwd welk armbandje bij de nieuwe ongesteld-detectie hoort
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-09-2022 19:18 ]
Hoop dat KPN nu ook dan eens een extra Sim voor de Watch aan gaat bieden.
Leuk, een paarden watchface
Satire mag niet op een forum, pas op hoor!
Eindelijk. Zit nog niet in de betaTHE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:18:
Apple Nike Watchfaces nu voor alle Watches.
©2004
Jeej. Eindelijk cellular gaat nuttig worden met international roaming. Thank god……
Vanaf Series 4.hk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:18:
Waarom kan dit niet naar de S7? Low power mode? Ideaal. Beter dan de huidige optie.
Dit inderdaad, valt me ergens tegen dat het zo lang moet durenHeijmenberg99 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:18:
Hoop dat KPN nu ook dan eens een extra Sim voor de Watch aan gaat bieden.
We proberen tijdens events de 'kroeg mode' aan te houden, maar dat staat en valt met het gedrag van de mensen hier. Het gehalte 'vrouwonvriendelijk gezever' is intussen wel gewoon te hoog. Vanaf nu dus gewoon respectvol, anders gaan we alsnog bezemen.
Bedankt voor jullie medewerking.
Launching containers into space
low power mode komt toch naar series 4 en hoger? OF heb ik dat verkeerd gehoordhk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:18:
Waarom kan dit niet naar de S7? Low power mode? Ideaal. Beter dan de huidige optie.
Goed.. nu bedenken of ik een S7 of S8 neem als vervanging van de S3...
Jij bent erg gezellig op feestjes zeker?sebastius schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:15:
Sorry, dan heb ik dat gemist. Cool!!AppleFan2007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:19:
[...]
low power mode komt toch naar series 4 en hoger? OF heb ik dat verkeerd gehoord
©2004
Welnu. Als je je ongesteldheidsdata kan delen met je man, zie ik hier ook wel voordelen in voor mannen. iedereen blij, iedereen inclusive!
One More Thing.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:20:
Toch geen Watch Pro dus? Kan haast niet dat de geruchten er zo ver naast zaten toch?
Vorig jaar ook zo... maar ben benieuwdDennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:20:
Toch geen Watch Pro dus? Kan haast niet dat de geruchten er zo ver naast zaten toch?
Jaaa eindelijk de afstand meten als je zwemt met een plankje
Zijn we al klaar?Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:20:
Watch SE
Zeker, ook als je samen probeert kinderen te krijgen zou dit handig zijn om gerichter te werkenAherin schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:20:
Welnu. Als je je ongesteldheidsdata kan delen met je man, zie ik hier ook wel voordelen in voor mannen. iedereen blij, iedereen inclusive!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.