haha, dacht al zoiets. Bigger-better-best.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:54:
[...]
Die Amerikanen willen alles groter, huizen, auto's, tieten, take-out menu's en dus ook iPhones
dit ook ja. Ook wel eens poll gezien die ging over Pro Max eigenaren en een evt laptop erbij. Voor merendeel was de Pro Max het 'device only' en dus geen laptopFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:54:
De max misschien interessant als vervanging voor tablet/laptop qua werk?
Store is offline
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Lijkt me toch vervelend. Er mist bepaalde functionaliteit die iPads wel hebben of straks gaan hebben._Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:56:
[...]
dit ook ja. Ook wel eens poll gezien die ging over Pro Max eigenaren en een evt laptop erbij. Voor merendeel was de Pro Max het 'device only' en dus geen laptop
Voor mij ook sowieso de Pro. De Plus en Max modellen heb ik altijd te groot gevonden. Huidig formaat Pro is perfect voor mij._Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:52:
kijkend naar de poll die @Dennisweb hier heeft opgezet en een soortgelijke poll bij macrumors laat een duidelijk verschil zien;
hier op Tweakers kiezen de meeste voor de 14 Pro en op macrumors weer juist de 14 Pro Max. Dit was ook in voorgaande jaren; aan de andere kant van de oceaan zijn de Pro Max modellen meer gewild als hier.
Hoe zou dat komen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik heb de geruchten behoorlijk bijgehouden afgelopen weken.Skinnyice schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:42:
Hmm, op Tomsguide zie ik nu dat er een gerucht is dat de i14 een 90hz krijgt, wellicht als goedmakertje omdat de 120hz schermen nog niet voldoende op voorraad zijn. Zal me weer aan het denken zetten of ik dan de 13 Pro neem of 90hz genoeg is en ik de 14 pak. Keuzes keuzes
Dit is echt de 1ste keer dat ik lees over 90Hz op de 'gewone' 14.
Ja.. ik denk ook niet dat dit het gaat worden. Is altijd zo op de laatste dag(en), komen er nog wat wild-shot rumors langs.. raken een paar mensen enthousiast van, maar morgen zeggen we allemaal: Duh, dat had het nooit geworden!_Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:31:
[...]
ik heb de geruchten behoorlijk bijgehouden afgelopen weken.
Ik heb ook een gerucht
spoiler:
Niets is zeker, tot het 20:30 is geweest!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
https://www.tomsguide.com/news/live/apple-event-sept-2022_Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:31:
[...]
ik heb de geruchten behoorlijk bijgehouden afgelopen weken.
Weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar het is. Over 5,5 uur weet ik dat wel
Je houdt het niet meer he.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:33:
Ik heb ook een gerucht
spoiler:Niets is zeker, tot het 20:30 is geweest!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Wat is nou handig, mijn abonnement verlengen bij KPN of mobiel.nl icm KPN. Zit hier nou verschil in? Want de provider blijft hetzelfde. Wil gaan voor de nieuwe iPhone : )
En natuurlijk de nieuwe Notch.CarJunkyXL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:51:
Ik verwacht dit jaar echt een minimale update. Zeker als je van de Iphone 13 (pro) afkomt.
Betere camera
Nieuwe SOC
AOD
Betere accu
Ik kan dat geen Minimale update noemen eigenlijk, vooral de Camera en AOD vind ik wel aanzienlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mobiel en Belsimpel krijgen de toestellen geleverd uit de providers, dus het is niet zo dat dat soort shops een eigen voorraad hebben.d.castello schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:34:
Wat is nou handig, mijn abonnement verlengen bij KPN of mobiel.nl icm KPN. Zit hier nou verschil in? Want de provider blijft hetzelfde. Wil gaan voor de nieuwe iPhone : )
Wel zag je de afgelopen jaren dat de voorraad bij Belsimpel best wel prima was en zeker beter dan bij de providers rechtstreeks.
Haha nee, ben nooit echt zenuwachtig behalve als het Keynote tijd is, besteldag en leverdag
Ik ben erg benieuwd naar vanavond, zit nog met mijn iPhone XR die ondertussen toch wel kuren begint te vertonen met een batterijcapaciteit van 82%.
Dat gaat echt niet gebeuren. Apple houd dat 60Hz en 120 Hz als mooi verschil om de Pro te verkopen.Skinnyice schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:42:
Hmm, op Tomsguide zie ik nu dat er een gerucht is dat de i14 een 90hz krijgt, wellicht als goedmakertje omdat de 120hz schermen nog niet voldoende op voorraad zijn. Zal me weer aan het denken zetten of ik dan de 13 Pro neem of 90hz genoeg is en ik de 14 pak. Keuzes keuzes
Net zoals ze dat met de notch (en kleinere notch in 2021) gaan doen.
.
[ Voor 114% gewijzigd door Toppe op 07-09-2022 13:40 ]
Op werk is het moeilijk te focussen, alleen maar die nieuwe leuke snufjes aan mn hoofd

dit is geen handtekening ;)
En guys, neem een advies aan
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Ik was net in een split second de Keynote zelfs helemaal vergeten.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:35:
[...]
Haha nee, ben nooit echt zenuwachtig behalve als het Keynote tijd is, besteldag en leverdag
Mijn zusje ligt in het ziekenhuis (ook van het type Keynote kijken en reserveren volgende week) en die appte "Ik kan bezoek ontvangen vanavond, komen jullie even langs met mijn nichtje", dus afgesproken en half uur later dacht ik ineens "He fuck

Providers krijgen geleverd aan de hand van inschrijvingen en aantal verkochte iPhones. Daarnaast moeten ze een gigantisch bedrag voorfinancieren. Een van de redenen dat het aanbod niet zo groot is. Het spul komt mondjesmaat binnen en zorgt binnen no-time voor gigantische achterstanden die (zoals elk jaar) niet meer in te lopen zijn tot de vraag vermindert ergens begin volgend jaar.d.castello schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:34:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Haha, had er teveel, toen kwam het edit berichtje er onder, dat verpeste de sfeer een beetje als je het mij vraagt
hyper, much?Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:42:
[...]
Haha, had er teveel, toen kwam het edit berichtje er onder, dat verpeste de sfeer een beetje als je het mij vraagt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Even een blik op de agenda voor vrijdag. Heeft er iemand hier in huis bedacht: "Weet je wat? Ik plan het stook- én airco-onderhoud én de expresso-monteur die dag want dan heeft DennisDN toch niks te doen..."
En geen van de drie geeft een tijd door....
Die vinden hun weg toch wel? Gewoon touwtje door de brievenbus, deden we vroeger allemaal.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:44:
Even een blik op de agenda voor vrijdag. Heeft er iemand hier in huis bedacht: "Weet je wat? Ik plan het stook- én airco-onderhoud én de expresso-monteur die dag want dan heeft DennisDN toch niks te doen..."
En nu is het mooi geweest
[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 07-09-2022 13:49 ]
Ik kan me best voorstellen (maar zal er geen fles wijn op inzetten) dat de gewone 14 wel omhoog gaat. Of dat 90 of 120 is. Met always on display enzo heb je voor de pro ook wel het eea. aan differentiatie. Ik vind ook wel dat in dat prijssegment 60 hz een beetje achter loopt op de concurenten (bijv. Samsung en Xiaomi) in dat prijssegment.Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:36:
[...]
Dat gaat echt niet gebeuren. Apple houd dat 60Hz en 120 Hz als mooi verschil om de Pro te verkopen.
Net zoals ze dat met de notch (en kleinere notch in 2021) gaan doen.
Dat laatste kan ik inkomen, maar hoeveel gebruikers met zo'n middensegment iPhone hechten er waarde aan een hogere verversing van het scherm? Denk zelf dat er meer verschil mag zijn tussen SE (instap), iPhone (middensegment) en Pro (high-end, new features).PrimusIP schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:49:
[...]
Ik kan me best voorstellen (maar zal er geen fles wijn op inzetten) dat de gewone 14 wel omhoog gaat. Of dat 90 of 120 is. Met always on display enzo heb je voor de pro ook wel het eea. aan differentiatie. Ik vind ook wel dat in dat prijssegment 60 hz een beetje achter loopt op de concurenten (bijv. Samsung en Xiaomi) in dat prijssegment.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dus bij Belsimpel zal het sneller gaan?THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:40:
[...]
Providers krijgen geleverd aan de hand van inschrijvingen en aantal verkochte iPhones. Daarnaast moeten ze een gigantisch bedrag voorfinancieren. Een van de redenen dat het aanbod niet zo groot is. Het spul komt mondjesmaat binnen en zorgt binnen no-time voor gigantische achterstanden die (zoals elk jaar) niet meer in te lopen zijn tot de vraag vermindert ergens begin volgend jaar.
Laten we eerlijk wezen dat Apple niet vooruit loopt qua display en accu. Op het gebied van snelheid en camera zijn ze aardig heer en meester.PrimusIP schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:49:
[...]
Ik kan me best voorstellen (maar zal er geen fles wijn op inzetten) dat de gewone 14 wel omhoog gaat. Of dat 90 of 120 is. Met always on display enzo heb je voor de pro ook wel het eea. aan differentiatie. Ik vind ook wel dat in dat prijssegment 60 hz een beetje achter loopt op de concurenten (bijv. Samsung en Xiaomi) in dat prijssegment.
Persoonlijk ben ik niet opzoek naar het toestel met de meeste functies maar wel die het beste functioneert.
Dat denk ik niet, KPN heeft altijd een grotere zak met geld en vinger in de pap bij Apple dan Belsimpel die notabene veel met import doet. Ik denk niet eens dat zij officieel bij een distributeur van Apple inkopen, zoals Copaco of Tech Data.d.castello schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:53:
[...]
Dus bij Belsimpel zal het sneller gaan?
d.castello schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:53:
[...]
Dus bij Belsimpel zal het sneller gaan?

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nah ik zie dat echt niet gebeuren. Voor de kopers van een normale iPhone verwacht ik eigenlijk niet dat ze echt overstappen naar de "concurenten" voor een 120 Hz scherm. Dan hadden ze dat al jaren kunnen doen.PrimusIP schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:49:
[...]
90 Hz is een tussenstap voor wanneer je nog geen 120 Hz kunt aanbieden, dat is toch niet waar Apple voor staat. Dat is echt wat voor de Android fabrikanten "Ooh doet de rest meer dan 60 Hz, ja wij kunnen dat eigenlijk kosten technisch niet, dan doen we wel 90 Hz om toch iets te hebben"
Belsimpel krijgt de toestellen voor abonnementen vanuit de providers geleverd.THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:54:
[...]
Dat denk ik niet, KPN heeft altijd een grotere zak met geld en vinger in de pap bij Apple dan Belsimpel die notabene veel met import doet. Ik denk niet eens dat zij officieel bij een distributeur van Apple inkopen, zoals Copaco of Tech Data.
We moeten Belsimpel als speler in die markt niet onderschatten, dat is echt een belangrijke klant voor de providers.
Afgelopen jaren was de levering daar in ieder geval prima op orde, veel beter dan bij de providers zelf.
Zeker, samen met Mobiel.nl wel één van de grote onafhankelijke partijen.Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:58:
[...]
Belsimpel krijgt de toestellen voor abonnementen vanuit de providers geleverd.
We moeten Belsimpel als speler in die markt niet onderschatten, dat is echt een belangrijke klant voor de providers.
Afgelopen jaren was de levering daar in ieder geval prima op orde, veel beter dan bij de providers zelf.
Nah dat is wel waar maar wel met een kanttekening, de Apple schermen zijn op het gebied van kalibratie heel goed, top van de markt.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:54:
[...]
Laten we eerlijk wezen dat Apple niet vooruit loopt qua display en accu. Op het gebied van snelheid en camera zijn ze aardig heer en meester.
Persoonlijk ben ik niet opzoek naar het toestel met de meeste functies maar wel die het beste functioneert.
Specs is maar een deel van het verhaal, je ziet veel dat er vanaf de zijlijn alleen maar naar specs gekeken wordt en mensen daar dan een conclusie op baseren "Ja maar Android fabrikant X heeft al dit, en Apple niet"
Dat is een beetje als 140 rijden in een Dacia en 140 in een BMW. Het kan alle twee maar zodra je het in een BMW doet weet je hoe anders die Dacia rijd met 140
Moet zeggen dat ik in de algemene smartphone wereld (qua hardware en ook qua prijs) de SE midden noem, de gewone het hoge en de pro daar boven (high end?).THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:53:
Dat laatste kan ik inkomen, maar hoeveel gebruikers met zo'n middensegment iPhone hechten er waarde aan een hogere verversing van het scherm? Denk zelf dat er meer verschil mag zijn tussen SE (instap), iPhone (middensegment) en Pro (high-end, new features).
Verschil met Apple en bepaalde concurrenten is dat Apple niet iets in het lage segment heeft.
Ik vind het ook prima en ook heel logisch dat er verschil zit, daar betaal je ook voor. Maar dan liever niet door kunstmatig een verschil aan te brengen, om maar verschil te willen hebben. En dan vind ik bijvoorbeeld een 120hz scherm in de gewone iPhone helemaal niet zo raar als een Samsung S22 van een lagere prijs het wel heeft.
Niet qua accu?Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:54:
[...]
Laten we eerlijk wezen dat Apple niet vooruit loopt qua display en accu. Op het gebied van snelheid en camera zijn ze aardig heer en meester.
Door het "gesloten" systeem en de accu die zij momenteel hebben is de accuduur meer dan prima hoor.
Qua grote van de capaciteit niet maar dat is ook niet nodig.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Maar zou wel tof zijn, stel je eens voor dat Apple een Accu gebruikt zoals in de Specs pushers bij Android.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:04:
[...]
Niet qua accu?
Door het "gesloten" systeem en de accu die zij momenteel hebben is de accuduur meer dan prima hoor.
Dan gaan ze 3 dagen mee door de efficiëntie
Enige tastbare wat we hebben qua vergelijkingsmateriaal is zijn de specificaties. Sommige vinden mijn Pro scherm té scherp en qua kleuren "onnatuurlijk" terwijl ik er juist heel blij mee ben.Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:00:
[...]
Nah dat is wel waar maar wel met een kanttekening, de Apple schermen zijn op het gebied van kalibratie heel goed, top van de markt.
Specs is maar een deel van het verhaal, je ziet veel dat er vanaf de zijlijn alleen maar naar specs gekeken wordt en mensen daar dan een conclusie op baseren "Ja maar Android fabrikant X heeft al dit, en Apple niet"
Dat is een beetje als 140 rijen in een Dacia en 140 in een BMW. Het kan alle twee maar zodra je het in een BMW doet weet je hoe kut die Dacia rijd met 140
Klopt.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:04:
[...]
Niet qua accu?
Ik ben vnl. benieuwd wat de mensen gaan doen die nu een Mini hebben. Ik ben zelf enorm fan van de Mini, want kleine handen. Alleen heb de 13 Pro altijd magisch gevonden, zeker in Sierra Blue. Ik had voor de Mini's altijd de topmodellen. Dus ga dit jaar voor de 14 Pro, ook om weer eens wat anders te hebben. Alleen er zijn erg veel mensen die echt de Mini top zullen blijven vinden. Wat zullen die gaan doen? Upgraden of bestaand toestel houden? Naar een SE terug is alsof je in het jaar 2015 leeft. Dikke randen en een TouchID, haha dat kan echt niet meer.
I don't have dreams, I have goals!!
Ja maar dat is mijn punt ook een beetje, Specs vergelijken heeft geen zin.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:10:
[...]
Enige tastbare wat we hebben qua vergelijkingsmateriaal is zijn de specificaties. Sommige vinden mijn Pro scherm té scherp en qua kleuren "onnatuurlijk" terwijl ik er juist heel blij mee ben.
Het gaat erom wat je met die specs doet/kan. Efficiëntie is veel belangrijker dan pure power.
Onnatuurlijk? Dan hebben ze er gewoon geen verstand van
Klopt. Maar die zelfde mensen willen wel altijd heel graag mijn toestel overnemenDonstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:12:
Onnatuurlijk? Dan hebben ze er gewoon geen verstand van
Die mensen houden de 13 mini, althans in mijn omgeving.Redondo1982 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:12:
Ik ben vnl. benieuwd wat de mensen gaan doen die nu een Mini hebben. Ik ben zelf enorm fan van de Mini, want kleine handen. Alleen heb de 13 Pro altijd magisch gevonden, zeker in Sierra Blue. Ik had voor de Mini's altijd de topmodellen. Dus ga dit jaar voor de 14 Pro, ook om weer eens wat anders te hebben. Alleen er zijn erg veel mensen die echt de Mini top zullen blijven vinden. Wat zullen die gaan doen? Upgraden of bestaand toestel houden? Naar een SE terug is alsof je in het jaar 2015 leeft. Dikke randen en een TouchID, haha dat kan echt niet meer.
Ik ken 1 iemand met een Mini en die vind het toestel wel heel fijn maar de batterij helemaal ruk. Die gaat dus maar weer upgraden naar het normale formaat "want dat went ook vanzelf wel weer".Redondo1982 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:12:
Is dat de 12 Mini of de 13 Mini? Ik had dat met de 12 wel, maar met de 13 een heel stuk minder. Moet wel zeggen dat ik laatste tijd wel iets meer moet bijladen, maar ik zal hem misschien ook meer gebruikenDonstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:20:
[...]
Ik ken 1 iemand met een Mini en die vind het toestel wel heel fijn maar de batterij helemaal ruk. Die gaat dus maar weer upgraden naar het normale formaat "want dat went ook vanzelf wel weer".
Ja, ik ben benieuwd of iedereen dat ook mentaal aan kan whahahahaFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:17:
[...]
Die mensen houden de 13 mini, althans in mijn omgeving.
12 mini volgens mij maar weet ik niet helemaal zeker, van de 13 mini hoor je inderdaad wel betere verhalen maar echt een champ gaat het vanwege het formaat nooit worden natuurlijkRedondo1982 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:22:
[...]
Is dat de 12 Mini of de 13 Mini? Ik had dat met de 12 wel, maar met de 13 een heel stuk minder. Moet wel zeggen dat ik laatste tijd wel iets meer moet bijladen, maar ik zal hem misschien ook meer gebruiken
Ik ga voor het eerst eens de wet kopen op afstand misbruiken en heel lang met beide in de hand overwegen welke drang steviger is, de nieuwe of de kleine.Redondo1982 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:12:
Ik ben vnl. benieuwd wat de mensen gaan doen die nu een Mini hebben.
Dat doe ik enkel wanneer ze twee nieuwe kleuren aankondigen.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:32:
[...]
Ik ga voor het eerst eens de wet kopen op afstand misbruiken en heel lang met beide in de hand overwegen welke drang steviger is, de nieuwe of de kleine.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die keus is bij mij simpel, degene die het meest op zwart lijkt. Heb nu nog spijt van een witte 4 en gouden 5 😂Rivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:33:
[...]
Dat doe ik enkel wanneer ze twee nieuwe kleuren aankondigen.
Maar in de praktijk dan weer wél blij dat ik ooit een witte iPad mini heb besteld die nu als Homekit-ding aan de muur hangt
[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 07-09-2022 14:38 ]
De gouden 13 Pro krijg ik serieus complimenten over.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:34:
[...]
Die keus is bij mij simpel, degene die het meest op zwart lijkt. Heb nu nog spijt van een witte 4 en gouden 5 😂
Misschien omdat ik niet in de randstad woon, dat mensen de kleur niet zo vaak zien
Vond het groen van de 11 Pro erg nice en het blauwe van de 12 Pro ook. Mooier dan het Sierra Blue van m'n huidige 13 Pro. Dus hoop dat ze weer teruggaan naar het groene of donkerder blauw (net als de nieuwe MacBook Air).Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:34:
[...]
Die keus is bij mij simpel, degene die het meest op zwart lijkt. Heb nu nog spijt van een witte 4 en gouden 5 😂
Maar in de praktijk dan weer wél blij dat ik ooit een witte iPad mini heb besteld die nu als Homekit-ding aan de muur hangt
Die Pacific Blue van de 12 Pro vond ik ook erg mooi inderdaad. Jammer dat ze die niet meer maken.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Paars mag van mij ook wel maar dan niet zoals de onderstaande foto.. dat is wel heel licht.
als het een mooie donkere kleur is ben ik verkocht!
als het een mooie donkere kleur is ben ik verkocht!
/f/image/mRBevAEEMGUnj8CdN1QRo2eb.webp?f=fotoalbum_large)
Ik vind die kleuren allemaal zeker heel mooi, sterker volgens mij is dat de paars die ik als skin op de XPS13 heb zitten. Alleen na een tijdje gaan de kleuren me dan wel vervelen en ga ik alleen een hoesje nemen voor een andere kleur terwijl ik helemaal geen hoesje wil... Zwart is voor mij wel de neutraal veilige kleur. Saai, maar gaat niet vervelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 07-09-2022 14:57 ]
Dat is erg licht ja, dan is die op de 14 beter in mijn ogen.._Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:50:
[Afbeelding]
Hier nog een foto van hoe wellicht de paarse kleur er uit zal gaan zien…ben er persoonlijk niet zo’n fan van
:fill(white):strip_exif()/f/image/cvwh9vJ6zTiAD6HjlMJzZfM1.png?f=user_large)
Maar ik wil eigenlijk wel een nieuwe kleur
Ben benieuwd of de jaarlijkse overstappers er dan weer so massaal opduikenFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:43:
Paars mag van mij ook wel maar dan niet zoals de onderstaande foto.. dat is wel heel licht.
als het een mooie donkere kleur is ben ik verkocht![Afbeelding]
Nouja, misbruiken. Bij Apple is die termijn er juist om mensen rustig de tijd te geven. Ik vind dat wel mooi hoor.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:32:
[...]
Ik ga voor het eerst eens de wet kopen op afstand misbruiken en heel lang met beide in de hand overwegen welke drang steviger is, de nieuwe of de kleine.
Nee, inderdaad afschuwelijk. Zal wel een vrouwen-dingetje kunnen gaan worden..._Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:50:
[Afbeelding]
Hier nog een foto van hoe wellicht de paarse kleur er uit zal gaan zien…ben er persoonlijk niet zo’n fan van
@Dennisdn en @Redondo1982
Stel je voor, aankondiging van een 14 Mini Pro vanavond…
mijn droom iPhone! One can dream
Stel je voor, aankondiging van een 14 Mini Pro vanavond…

mijn droom iPhone! One can dream
Er is toch de 13 Pro, das de Max versie van de huidige mini
Voordeel is wel dat je dan alle saaie stukken kunt spoelen.Skybox_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:54:
[...]
Ik zit helemaal met jullie mee te hypen terwijl ik hem pas na 23u kan terugkijken![]()
Ik werk dus voor een opdrachtgever die een site heeft over Apple producten. Ben dus vanavond na de Keynote aan het werk voor een roundup artikel.
iCulture? Mag je gaan vertalen?Dennisweb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:06:
Ik werk dus voor een opdrachtgever die een site heeft over Apple producten. Ben dus vanavond na de Keynote aan het werk voor een roundup artikel.
Nee, het is niet iCulture. Maar ik mag ook niet zeggen welke site wel. Onderdeel van de afspraak.
Ook saai .. dat je niet eens je eigen online portfolio mag opbouwen ;-)Dennisweb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:24:
[...]
Nee, het is niet iCulture. Maar ik mag ook niet zeggen welke site wel. Onderdeel van de afspraak.
Skybox_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:27:
[...]
Ook saai .. dat je niet eens je eigen online portfolio mag opbouwen ;-)
offtopic:
Ach, ik heb nog nooit met een portfolio gewerkt en ben ook niet van plan dat te gaan doen. In plaats daarvan stuur ik altijd voorbeeldteksten toe aan de hand van eerder werk. Met namen smijten is vaak zinloos. In plaats daarvan willen de opdrachtgevers gewoon zien hoe goed je schrijft en of dat bij de site past. Er zijn genoeg andere opdrachtgevers die hetzelfde doen, maar dan wel toestaan dat je je teksten als voorbeeld toestuurt. Maar er zijn nu eenmaal SEO-bedrijven die het liever niet hebben. Dat respecteer ik, want juist dankzij die bedrijven kan ik mijn nieuwe Apple speeltjes financieren.
Ach, ik heb nog nooit met een portfolio gewerkt en ben ook niet van plan dat te gaan doen. In plaats daarvan stuur ik altijd voorbeeldteksten toe aan de hand van eerder werk. Met namen smijten is vaak zinloos. In plaats daarvan willen de opdrachtgevers gewoon zien hoe goed je schrijft en of dat bij de site past. Er zijn genoeg andere opdrachtgevers die hetzelfde doen, maar dan wel toestaan dat je je teksten als voorbeeld toestuurt. Maar er zijn nu eenmaal SEO-bedrijven die het liever niet hebben. Dat respecteer ik, want juist dankzij die bedrijven kan ik mijn nieuwe Apple speeltjes financieren.
Dennisweb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:30:
[...]
offtopic:
offtopic:
Daar heb je zeker een mooi standpunt. Had geen flauw benul hoe dat eigenlijk in de SEO-wereld te werk kon gaan, dacht daar zit wel een meetgraad achter voor welke sites je hebt geschreven. Enigszins wel weer funny dat ze aan de hand van voorbeeldteksten wel enigszins speurwerk kan doen
Daar heb je zeker een mooi standpunt. Had geen flauw benul hoe dat eigenlijk in de SEO-wereld te werk kon gaan, dacht daar zit wel een meetgraad achter voor welke sites je hebt geschreven. Enigszins wel weer funny dat ze aan de hand van voorbeeldteksten wel enigszins speurwerk kan doen
Iedereen in de auto met een noodgang naar huis aan het rijden?
Wat een rust
Snel eten koken en naar binnenwerken of wat bestellen en met een pintje tijdens het event eten?
Wat een rust
Snel eten koken en naar binnenwerken of wat bestellen en met een pintje tijdens het event eten?
M'n vrouw heeft het eten al klaarstaan zodra ik zometeen thuiskom van kantoor.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:58:
Wat een rust![]()
Same here, we schuiven direct aan en gaan er eens even lekker voor zitten. Nog 116 minuten!Rivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:01:
[...]
M'n vrouw heeft het eten al klaarstaan zodra ik zometeen thuiskom van kantoor.

Vrouwlief beloofd aan de kleine Mac DonaldsFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:58:
Wat een rust![]()

Wat een flutwerkgever, hier kan elke dag thuis worden gewerktRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:01:
[...]
Toch zojuist hard gerend om toch nog die trein te halen. Eerste trein had enorm veel vertraging dus had maar 1 minuut tijd. NMBS is nooit te vertrouwen op momenten dat je ze echt nodig hebt. Nu gelukkig toch nog op tijd thuis om te eten en op tijd klaar te zitten.Rivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:01:
[...]
Snel eten, kinderen op bed en zitten.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:58:
Wat een rust![]()
Via welk kanaal kan je de uitzending pauzeren en verder kijken? Moet een half uur overbruggen met mogelijk een kind wat roep vanuit bed
©2004
Nou, ben benieuwd. Heb na de 3G geen iPhone meer gehad. Vond de aankondigingsconferenties in die tijd nog wel leuk om te zien, want de ontwikkelingen gingen toen zo hard. Maar ik zal al 10 jaar niet meer hebben gekeken, want het ging me toch niet meer aan.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Kantoor? Het is toch geen 2019 meerRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:01:
[...]
* Toppe lost het probleem volgend jaar alvast ophk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:29:
[...]
Snel eten, kinderen op bed en zitten.
Huurt oppas in, maakt eten, brengt kinderen op bed, wacht stil in een hoekje als een kind gaat roepen en rot weer op ná Keynote
Via welk kanaal kan je de uitzending pauzeren en verder kijken? Moet een half uur overbruggen met mogelijk een kind wat roep vanuit bed
NMBS NS is nooit te vertrouwen op momenten dat je ze echt nodig hebt.AppleFan2007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:25:
[...]
Toch zojuist hard gerend om toch nog die trein te halen. Eerste trein had enorm veel vertraging dus had maar 1 minuut tijd. NMBS is nooit te vertrouwen op momenten dat je ze echt nodig hebt. Nu gelukkig toch nog op tijd thuis om te eten en op tijd klaar te zitten.
THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:00:
[...]
NMBS NS is nooit te vertrouwen op momenten dat je ze echt nodig hebt.
Mis alleen nog een tegel “we zijn milieuvriendelijk bezig”
Welke leaks?MysticX schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:15:
Zo, we mogen bijna weer. Gezien de leaks zal het niet zo spannend zijn, maar wie weet
Wat is er niet geleaked bedoel je?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bij een organisatie als Apple lekt toch niks joh.
Vol onwetendheid het event kijken
Ook kijken. En dan besluiten of het een nieuwe Android of toch een iPhone 14 gaat worden
Er zijn ook nog mensen die geen kantoorbaan hebben heBramViking schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:20:
[...]
Wat een flutwerkgever, hier kan elke dag thuis worden gewerkt. Ik ga nog maar één keer per maand naar kantoor.
😂😂Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:36:
[...]
* Toppe lost het probleem volgend jaar alvast op
©2004
Maar die bevestiging lag er al toch?_Bailey_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:31:
[...]
Er zijn ook nog mensen die geen kantoorbaan hebben he
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.