Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Oude pc heeft het na 12 jaar begeven. Nieuw pc ga ik voornamelijk gebruiken om thuis te werken (middels VPN verbinding). Verder gebruik ik het in combinatie met Photoshop. Zoonlief maakt er ook gebruik van om te gamen (voornamelijk Fortnite en Roblox)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht zelf rond de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Dell 24 inch schermen
Dit is mijn oude setup.
Hiervan neem ik mijn harde schijven mee. Ik twijfel of ik mijn intern geheugen kan hergebruiken, zelfde geldt voor mijn voeding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederboard met bluetooth verbinding. Liefst met een HDMI en DP aansluiting. Geen extra videokaart dus. Is 32 Gb overkill
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een wat kleinere behuizing. Wifi is geen vereiste. Sluit het liever aan via een netwerkkabel. Wel met een mogelijkheid om een bluetooth verbinding te hebben.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en advies of dit een beetje een build is waarmee ik de komende jaren nog mee vooruit kan,
Zelf heb dacht ik hieraan;
Oude pc heeft het na 12 jaar begeven. Nieuw pc ga ik voornamelijk gebruiken om thuis te werken (middels VPN verbinding). Verder gebruik ik het in combinatie met Photoshop. Zoonlief maakt er ook gebruik van om te gamen (voornamelijk Fortnite en Roblox)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht zelf rond de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Dell 24 inch schermen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asrock P67 Pro3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Gladiator 600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 7 Professional SP1 (UK, OEM, 64-Bit) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Optische drives | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | OCZ ModXStream Pro 500W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 54,- | ||
Dit is mijn oude setup.
Hiervan neem ik mijn harde schijven mee. Ik twijfel of ik mijn intern geheugen kan hergebruiken, zelfde geldt voor mijn voeding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een moederboard met bluetooth verbinding. Liefst met een HDMI en DP aansluiting. Geen extra videokaart dus. Is 32 Gb overkill
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een wat kleinere behuizing. Wifi is geen vereiste. Sluit het liever aan via een netwerkkabel. Wel met een mogelijkheid om een bluetooth verbinding te hebben.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en advies of dit een beetje een build is waarmee ik de komende jaren nog mee vooruit kan,
Zelf heb dacht ik hieraan;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12500 Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H AX DDR4 | € 137,87 | € 137,87 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 79,90 | € 79,90 |
| Totaal | € 698,48 | |||