Beste Tweakers,
Onze pui heeft openslaande deuren, maar deze gaan niet volledig 180 graden open. Wij vinden het mooi als als de deuren op de zijramen kunnen klappen. Zie hier onze pui waarbij de deuren maximaal openstaan:
:strip_exif()/f/image/domXojf5yANKZBSy6NHlFgfR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RNTreEBtieqLSOWMf4F8iRuU.jpg?f=fotoalbum_large)
Onze buren hebben een pui waarbij de deuren wel 180 graden opengeslagen kunnen worden.
Hieronder zie je dat de scharnier aan de deurzijde niet 'erin' of 'verzonken' zit.
:strip_exif()/f/image/llXx2gm1EKTbtXm0GNVrgUMq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MFUp6142RUW32Hr6S1DssjSn.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij bestelling van deze pui wisten wij dit wel. Onze aannemer vertelde dat dit makkelijk te verhelpen is, maar ik zie het niet.
Onze scharnieren liggen wel net iets verzonken en dus slaan de deuren niet volledig open.
:strip_exif()/f/image/vH86gmzeTWOS3pXiB8q7fEW3.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag is, kan ik dit uberhaupt verhelpen met onze pui?
En als ik het een stukje vooruit schuif met de huidige scharnieren, dan lijkt het mij dat de deur niet meer mooi sluit en in het slot valt.
Zie ik dit verkeerd? Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Onze pui heeft openslaande deuren, maar deze gaan niet volledig 180 graden open. Wij vinden het mooi als als de deuren op de zijramen kunnen klappen. Zie hier onze pui waarbij de deuren maximaal openstaan:
:strip_exif()/f/image/domXojf5yANKZBSy6NHlFgfR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RNTreEBtieqLSOWMf4F8iRuU.jpg?f=fotoalbum_large)
Onze buren hebben een pui waarbij de deuren wel 180 graden opengeslagen kunnen worden.
Hieronder zie je dat de scharnier aan de deurzijde niet 'erin' of 'verzonken' zit.
:strip_exif()/f/image/llXx2gm1EKTbtXm0GNVrgUMq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MFUp6142RUW32Hr6S1DssjSn.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij bestelling van deze pui wisten wij dit wel. Onze aannemer vertelde dat dit makkelijk te verhelpen is, maar ik zie het niet.
Onze scharnieren liggen wel net iets verzonken en dus slaan de deuren niet volledig open.
:strip_exif()/f/image/vH86gmzeTWOS3pXiB8q7fEW3.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag is, kan ik dit uberhaupt verhelpen met onze pui?
- Wellicht door andere scharnieren te gebruiken?
- of de huidige scharnieren een stukje naar voren te zetten?
En als ik het een stukje vooruit schuif met de huidige scharnieren, dan lijkt het mij dat de deur niet meer mooi sluit en in het slot valt.
Zie ik dit verkeerd? Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor het meedenken.