Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - GeForce RTX 4090 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro
Ik was sarcastisch, jammer dat alles mee is gekomen vanaf hardware.infovan der Berg schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:40:
[...]
Bedankt ik kijk er volop naar uit en ben benieuwd naar de Galaxy Z Flip 4
Had wel het idee dat er scherpe kantjes aan de achterkant zaten, blijkt dat dit komt door de beschermstikkers op de (aluminium?) randjes zitten. Hebben jullie deze erop laten zitten of kan ik die gerust helemaal verwijderen?
Veel plezier met het toestel.
Ben benieuwd naar je ervaring met de screenprotector. Lees veel wisselende verhalen over de kwaliteit beschikbare screenprotectors.
I wish we could get Wi-Fi signals from a tree. Then everyone would plant 'em and we'd probably save the planet for free. Too bad we only need 'em to breathe.
Waarom zou je ze wel laten zitten? Zijn er bij mij onmiddellijk af gegaan.Maite schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:59:
Had wel het idee dat er scherpe kantjes aan de achterkant zaten, blijkt dat dit komt door de beschermstikkers op de (aluminium?) randjes zitten. Hebben jullie deze erop laten zitten of kan ik die gerust helemaal verwijderen?
Oké 👍bomberboy schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:05:
[...]
Waarom zou je ze wel laten zitten? Zijn er bij mij onmiddellijk af gegaan.
Erg blij mee, het is het eerste toestel wat ik zelf moet kopen, na jaren verplicht apple gebruik.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Ik ga er wel een soort van sticker op plakken omdat ik hem érg glad vind!
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Mijn vrouw heeft bij haar Flip 4 een Otterbox flex hoesje blauw transparante en Panzerglass van gehard glas voor de Flip 4
Eerste indruk: Wat een leuke smartphone en we hebben hem uitgepakt en geïnstalleerd. Hij reageert heel vlot en snel. Het scherm is precies het goede formaat en ik merkte de middenlijn niet. Indrukwekkend is wat er toch mogelijk is gemaakt een vouwbare smartphone.
Geweldige updatebeleid: Augustus 2022 tot 4 Androids en tot 5 jaar beveiligingsupdates!
Aanmerkingen: Jammer slechts 25W opladen en geen 45W. Verder maar slechts 8GB RAM uitvoering en niet eens 12GB. Wel weer een pluspuntje geen Exynos chipset maar de nieuwste Snapdragon 8+ Gen1 4nm chip. Ondanks de goede accuduur op een 3700mAh! Niet gedurfd door Samsung een 4000mAh of hoger in te bouwen. Slechts 2640x1080 resolutie en niet 1440p.
Waarom slechts 8GB RAM? Bij de High-End Galaxy S-lijn krijg je bij de 512GB uitvoering al 12GB RAM. Bij enkel 128GB slechts 8GB. Bij de Flip4 is daar geen verschil in.
Ik heb de Flip4 op automatisch tot 120Hz refresh rate staan.
Ze heeft de Flip4 in een 512GB uitvoering gekozen, omdat er geen uitbreidingen meer mogelijk is via een Micro-SD slotje.
Ze heeft de Flip4 in een keer afbetaald via Bol.com. Ze heeft Sim-Only abonnement bij T-Mobile met 10GB internet 5G en onbeperkt bellen voor €15,- per maand. Ook krijg je €100 terug via Samsung bij aankoop Galaxy Flip4.
Ze wilde eerste bij T-Mobile zelf verlengen met de Flip4. Na het berekenen kwam ze via Bol.com goedkoper uit met nog eens €100 cashback.
Na 2 jaar heeft ze €1.328 met haar verbinding en toestelkrediet
Ze gebruikt: Samsung Galaxy Watch Rosegoud 42mm (model 2018) en Samsung Galaxy Buds+
We gaan langs bij T-Mobile Om haar e-sim te installeren op haar nieuwe Galaxy Z Flip 4
[Voor 25% gewijzigd door van der Berg op 07-12-2022 13:24]
Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - GeForce RTX 4090 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro
Gebrek aan 1440p lijkt mij geen issue aangezien dat zo goed als niks toevoegt, behalve hoger accu verbruik in een toestel die al zo'n kleine accu heeft.van der Berg schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:54:
Slechts 2640x1080 resolutie en niet 1440p.
Mijn vrouw is heel blij met de Flip 4. Het is een fijne toestel. Het is dat ik sinds 17 september de Galaxy S22 Ultra 512GB zwart heb, anders zou ik waarschijnlijk voor de Fold 4 1TB zijn gegaan. Niet dat ik spijt heb momenteel.
[Voor 31% gewijzigd door van der Berg op 07-12-2022 13:51]
Samsung telefoons hebben tegenwoordig geen af-fabriek screenprotector meer, bespaart hen toch weer 10 cent per verkochte telefoon, plus dat er mensen zijn die bereid zijn achteraf voor 20 euro alsnog die Samsung screenprotector te kopen.van der Berg schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:41:
Inmiddels werkt e-sim ook op de Galaxy Flip 4 van mijn vrouw. Aanstaande zaterdag wordt voor €5,- door Media Markt de Panzerglass van gehard glas erop gezet. Wordt de huidige screenprotector eraf gehaald die door Samsung erop zit? Of kom dat er bovenop.
Mijn vrouw is heel blij met de Flip 4. Het is een fijne toestel. Het is dat ik sinds 17 september de Galaxy S22 Ultra 512GB zwart heb, anders zou ik waarschijnlijk voor de Fold 4 1TB zijn gegaan. Niet dat ik spijt heb momenteel.
Je spreekt over een screenprotector van gehard glas. Dus ik neem aan dat het glas is voor het schermpje op de buitenkant van de telefoon? Als je een glazen screenprotector op het binnenscherm zou doen kun je de telefoon niet meer dichtvouwen.

Op het binnenscherm van Flip- en Fold-telefoons zit wel een soort van screenprotector, maar die maakt eigenlijk integraal onderdeel uit van het scherm, het wordt geadviseerd die niet te verwijderen.
off-topic, maar....
Ligt het enkel aan mij of komen al jouw posts in dit topic over als reclame? Je schrijftstijl komt echt over als die van een reclamebot

Im notorious
Ik merk geen verschil eerlijk gezegd, kom meestal de dag goed door. Het enige wat ik aan heb staan is het lichte prestatieprofiel. Verder staan 5g/BT etc allemaal de hele dag aan. M.u.v als ik thuis dan, dan is wifi ook actief en gaat het toestel merkbaar wel wat langer mee dan outdoor op 5g.Thenotorious schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:12:
Hoe is jullie batterij na android 13? Ik heb het gevoel dat de mijne echt veel slechter is geworden, maar kan het zo snel niet terug zien in de stats.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Weet niemand dit??038Robijno schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:48:
Weet iemand of de display folie al te vervangen is bij de Samsung store? Die van mijn vrouw haar Flip 4 begint na 2 maanden al los te raken aan de zijkant. In de vouw.

Heeft 1 van jullie hier al dat de standaard screen protector die er vanuit de fabriek opzit los laat?
Ik heb nu lucht onder de screen protector zitten. Het scherm zelf is verder heel en zonder schade.
Ik twijfel of ik die eraf kan halen en direct een nieuwe op zou doen, alleen word het afgeraden dit te verwijderen.
Via Samsung laten vervangen. Meld aan via hun website en toestel wordt opgehaald en weer gebracht. Dit neemt enkele dagen in beslag. Mijn flip 3 moet nu voor de tweede keerjeppekroezen schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:05:
[...]
Had de zoekfunctie gebruikt alleen niet op display folie : )
hier hetzelfde probleem dus. geen idee of dit te vervangen is ergens of dat het een zelfklusje gaat worden.
Jamesbond007uk
Kan je niet gewoon naar een service punt toe gaan ofzo? Vindt een paar dagen je telefoon kwijt voor een screen protector wel absurd eigenlijk..jamesbond007uk schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:55:
[...]
Via Samsung laten vervangen. Meld aan via hun website en toestel wordt opgehaald en weer gebracht. Dit neemt enkele dagen in beslag. Mijn flip 3 moet nu voor de tweede keer
Ja dat kan gewoon. Maar op afspraak. Aanmelden voor garantie op de website. Service center kiezen en langsgaan.038Robijno schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:22:
[...]
Kan je niet gewoon naar een service punt toe gaan ofzo?
In het beste geval is het op een uurtje gedaan. In het slechtste geval zijn de folies niet op stock en moet je toch paar dagen wachten. Dus best even vooraf bellen als je zeker wil zijn.
Vervanging is kosteloos binnen garantie.
Mijn vrouw heeft een extra screenprotector erop gezet van Panzerglass en er zitten lucht onder de screenprotector van Panzerglass. Als de Flip4 aanstaat het scherm merk je er niets van. Maar de Panzerglass is door MediaMarkt geplaatst. Panzerglass speciaal ontwikkeld voor de Flip 4jeppekroezen schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:04:
Goedemiddag mensen
Heeft 1 van jullie hier al dat de standaard screen protector die er vanuit de fabriek opzit los laat?
Ik heb nu lucht onder de screen protector zitten. Het scherm zelf is verder heel en zonder schade.
Ik twijfel of ik die eraf kan halen en direct een nieuwe op zou doen, alleen word het afgeraden dit te verwijderen.
[Voor 4% gewijzigd door van der Berg op 23-12-2022 23:07]
Ik heb contact gehad met samsung en die zeggen dat het van de monteur afhangt of dit garantie is. Dus ze geven geen garantie dat het een garantie geval is.jamesbond007uk schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:55:
[...]
Via Samsung laten vervangen. Meld aan via hun website en toestel wordt opgehaald en weer gebracht. Dit neemt enkele dagen in beslag. Mijn flip 3 moet nu voor de tweede keer
Tevens een paar dagen mijn telefoon kwijt zijn en alles opnieuw te moeten installeren.
En moeite doen met de sim ( nu 1 esim) en geen esim telefoon op reserve. En dat voor een screen protector.
Vind het nogal wat. Vooral de twijfel of het dan een garantieding is.
Update: 23-12.
Je hebt binnen 90 dagen recht op gratis vervanging. Helaas is die van mij er net buiten. Dus met andere woorden betalen. Uit pure angst voor de bizarre slechte Dynafix die een kras als schade ziet durf ik hem niet op te sturen. dus dan maar wachten tot we een keer in Utrecht zijn

[Voor 17% gewijzigd door jeppekroezen op 23-12-2022 13:48. Reden: Nieuwe info]
Ja dat is het ook.038Robijno schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:22:
[...]
Kan je niet gewoon naar een service punt toe gaan ofzo? Vindt een paar dagen je telefoon kwijt voor een screen protector wel absurd eigenlijk..
Maar wen service center is ook een beetje onzinnig voor mij, aangezien de dichtstbijzijnde zich op 1.5 afstand bevind.
Dank, als het 90 dagen is, heeft men echt wel een probleem. Mijn toestel is als nieuw. Screenprotector komt als geheel met de smartphone, dus hoort ook onder de 2 jaar garantie. Is gewoon een design fout van hun eigen productie.jeppekroezen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:07:
[...]
Ik heb contact gehad met samsung en die zeggen dat het van de monteur afhangt of dit garantie is. Dus ze geven geen garantie dat het een garantie geval is.
Tevens een paar dagen mijn telefoon kwijt zijn en alles opnieuw te moeten installeren.
En moeite doen met de sim ( nu 1 esim) en geen esim telefoon op reserve. En dat voor een screen protector.
Update: 23-12.
Je hebt binnen 90 dagen recht op gratis vervanging. Helaas is die van mij er net buiten. Dus met andere woorden betalen. Uit pure angst voor de bizarre slechte Dynafix die een kras als schade ziet durf ik hem niet op te sturen. dus dan maar wachten tot we een keer in Utrecht zijn
Jamesbond007uk
Tja maar ga dat maar eens aanvechten met ze.....jamesbond007uk schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:40:
[...]
Dank, als het 90 dagen is, heeft men echt wel een probleem. Mijn toestel is als nieuw. Screenprotector komt als geheel met de smartphone, dus hoort ook onder de 2 jaar garantie. Is gewoon een design fout van hun eigen productie.
ik stuur hem iig niet op omdat ik een kras op de zijkant heb, dus ik wacht wel tot ik een keer in Utrecht ben.
Ik vermoed dat dit ook een beetje zichzelf indekken is van Samsung. Toen ik in het Service Center was met mijn Flip3 hebben ze daar absoluut niet moeilijk over gedaan. (was na 1 jaar). En toen ik het navroeg gaf de vriendelijke dame aan dat ze het binnen de 2 jaar binnen garantie vervangen en als het opnieuw gebeurde ik kon terugkomen.jeppekroezen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:07:
[...]
Maar ik moet toegeven dat ik ook naar een service center ben gegaan ipv laten ophalen iv; twijfels of ze het gingen aanvaarden. Want dan zit je zowiezo met kosten voor het laten terugsturen als je de vervanging niet zou laten doen.
Jammer genoeg heb ik nu bij mijn Flip4 opnieuw al een scheurtje in de vouw

Bedankt voor de info!bomberboy schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 15:18:
[...]
Ik vermoed dat dit ook een beetje zichzelf indekken is van Samsung. Toen ik in het Service Center was met mijn Flip3 hebben ze daar absoluut niet moeilijk over gedaan. (was na 1 jaar). En toen ik het navroeg gaf de vriendelijke dame aan dat ze het binnen de 2 jaar binnen garantie vervangen en als het opnieuw gebeurde ik kon terugkomen.
Maar ik moet toegeven dat ik ook naar een service center ben gegaan ipv laten ophalen iv; twijfels of ze het gingen aanvaarden. Want dan zit je zowiezo met kosten voor het laten terugsturen als je de vervanging niet zou laten doen.
Jammer genoeg heb ik nu bij mijn Flip4 opnieuw al een scheurtje in de vouw
tot nu toe is het niet storen en als de telefoon aan is niet te zien. en als ik in Utrecht ben of in de buurt ga ik er wel langs.
Aanstaande dinsdag een afspraak in Utrecht voor vervangen display folie.. valt binnen de garantie vertelde de man bij Samsung, via de tel.bomberboy schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:51:
[...]
Ja dat kan gewoon. Maar op afspraak. Aanmelden voor garantie op de website. Service center kiezen en langsgaan.
In het beste geval is het op een uurtje gedaan. In het slechtste geval zijn de folies niet op stock en moet je toch paar dagen wachten. Dus best even vooraf bellen als je zeker wil zijn.
Vervanging is kosteloos binnen garantie.
Ik kan er gewoon op wachten.
We verwachten komende dagen ook onze 1e baby dus ben benieuwd of de samsung mooie plaatjes kan schieten maar ik denk zoiezo beter als mijn huidige Iphone XR.
Als ik de verhalen hier zo lees is iedereen vooral positief dus we gaan het beleven!
Im notorious
gewoon aanmelden als garantie geval bij samsung lijkt me.Thenotorious schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:01:
Iemand hier ervaring met (gratis) laten repareren van het scharnier? Mijn toestel knakt spontaan (alsof je je nek of vingers knakt) als ik 'm open. Telefoon en scherm werken verder 100% goed, ik merk wel dat ie niet even stevig in iedere positie blijft staan als voorheen.
De laatste keer dat ik dat heb geprobeerd werkte het helaas niet.. of bedoel je juist dat het veranderd is en nu inmiddels wel werkt? Dat zou idd top zijnGoofman schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:25:
Heeft iemand hier intussen nog ervaren dat draadloos betalen met ING wel werkt met een gesloten Z Flip? Dat zou voor een vouwbare smartphone toch wel een fijne optie zijn :-)

Bij mij werkt dit perfect maar ik zit wel bij de Rabobank.Goofman schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:25:
Heeft iemand hier intussen nog ervaren dat draadloos betalen met ING wel werkt met een gesloten Z Flip? Dat zou voor een vouwbare smartphone toch wel een fijne optie zijn :-)
Ik zal dit binnenkort weer een keer proberen.Goofman schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:42:
Nee, ik heb geen Flip en ben benieuwd of dat het inmiddels wel werkt
Kun je mij alsjeblieft uitleggen hoe ik dat aan de praat krijg(gesloten flip en betalen met Rabo)?tantesok schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:25:
[...]
Bij mij werkt dit perfect maar ik zit wel bij de Rabobank.

Ik ben benieuwd! Ik lees veel over reparaties hier tho

Maandag ff bellen of die gewoon bij een servicecenter vervangen kan worden. Om de telefoon nou drie dagen kwijt te zijn gaat mij ook te ver, ivm werk ed.
Verder (buiten dit om) echt super tevreden met mijn flip 4

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Na een kleine val op de vloer scharnier weer kapot.
Ben benieuwd
Ook met de accuduur? Valt me toch iets tegen na de update(?) Verder bevalt hij mij ook.WolfsRain schreef op zondag 12 februari 2023 @ 01:21:
Mijn standaard screen protector begint ook los te laten in het midden helaas.
Maandag ff bellen of die gewoon bij een servicecenter vervangen kan worden. Om de telefoon nou drie dagen kwijt te zijn gaat mij ook te ver, ivm werk ed.
Verder (buiten dit om) echt super tevreden met mijn flip 4
Wat voor hoesje hebben jullie erom?
Ik een soort leren hoesje van phonefactory met pasjes aan de achterkant, wat niet echt mooi is.
Ben nog op zoek naar een mooiere
wat balentheorganiser schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:23:
Nou telefoon is voor de 2e keer naar Samsung.
Na een kleine val op de vloer scharnier weer kapot.
Ben benieuwd

Ik heb er mini krasjes op zitten, en zou er wel op willen wachten, maar kan mijn telefoon niet echt 2 dagen missen met alle 2-factor apps e.d.
edit: Oh een paar comments terug zie ik dat het zou moeten kunnen

[Voor 19% gewijzigd door Sanny1987 op 26-02-2023 16:02]
In Amsterdam Noord kon ik gewoon langs met de Flip 3. Ongeveer 30 minuten wachten. Misschien hun even bellen?Sanny1987 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:52:
Is het iemand al gelukt om bij een Samsung store/service de screenprotector ter plekke te laten vervangen? Of ben je je telefoon altijd zo'n 2 dagen kwijt hiervoor?
Ik heb er mini krasjes op zitten, en zou er wel op willen wachten, maar kan mijn telefoon niet echt 2 dagen missen met alle 2-factor apps e.d.
edit: Oh een paar comments terug zie ik dat het zou moeten kunnenin t begin kon het nog niet, vandaar mn vraag. Binnenkort dan maar een afspraak maken!
Jamesbond007uk
Wat is nu eigenlijk de beste 3rd party screenprotector voor deze telefoon? Invisibleshield of Appskin?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Je hebt nog garantie, en de screenprotector van de Flip is integraal onderdeel van de telefoon, dus ik zou het door Samsung onder garantie laten vervangen.Da_maniaC schreef op maandag 6 maart 2023 @ 00:25:
Sinds eind Augustus mijn Flip3 omgewisseld voor een Flip4. Ben er prima tevreden mee, maar sinds deze week begint de screenprotector toch los te laten.
Wat is nu eigenlijk de beste 3rd party screenprotector voor deze telefoon? Invisibleshield of Appskin?
En dan over 5-6 maanden weer hetzelfde probleem. Ik koop net zo lief een goed third party..Of-Aaargh schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:57:
[...]
Je hebt nog garantie, en de screenprotector van de Flip is integraal onderdeel van de telefoon, dus ik zou het door Samsung onder garantie laten vervangen.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb een hoesje van Spigen.touchie75 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:17:
[...]
Ook met de accuduur? Valt me toch iets tegen na de update(?) Verder bevalt hij mij ook.
Wat voor hoesje hebben jullie erom?
Ik een soort leren hoesje van phonefactory met pasjes aan de achterkant, wat niet echt mooi is.
Ben nog op zoek naar een mooiere
Accuduur is het enige echt zwakke punt van deze telefoon, iig in mijn ervaring. Naast de screenprotector dan die los begint te laten. Ben wel bang dat ik na een jaar +- de telefoon toch op een of andere manier moet vervangen omdat deze niet meer dan een dag meegaat (telefoon is privé + werk). We gaan het beleven.
Er zijn sowieso vrijwel geen smartphones die meer dan een dag meegaan (bij normaal gebruik), dus je zult er ook bij een nieuwe telefoon aan moeten wennen om elke nacht op te laden...WolfsRain schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 00:24:
[...]
Ik heb een hoesje van Spigen.
Accuduur is het enige echt zwakke punt van deze telefoon, iig in mijn ervaring. Naast de screenprotector dan die los begint te laten. Ben wel bang dat ik na een jaar +- de telefoon toch op een of andere manier moet vervangen omdat deze niet meer dan een dag meegaat (telefoon is privé + werk). We gaan het beleven.
Mijn ervaring bij de Flip 4 was juist dat de batterij vrijwel net zo lang meegaat als bij andere Samsungs (al is mijn huidige S23 Ultra wel een stuk beter).

Ik had Care plus afgesloten toen ik het toestel kocht, ben benieuwd hoe de afhandeling hiervan gaat. Heel slechte ervaring met de samsung reparatie winkel in Amsterdam Noord, dus gekozen voor het laten ophalen door een koeriersbedrijf.
[Voor 3% gewijzigd door Robertos147 op 29-03-2023 11:40]
Ik heb zeker telefoons gehad die makkelijk 5-6 uur SoT haalde. Mijn flip 4 haalt er ongeveer 4 (iets meer). Dat scheelt dan toch wel een hoop hoor. En dan waren die oude telefoons niet eens speciaal qua accuduur, zoals je zelf al zegt zijn de Ultra's en iPhones van deze wereld toch echt wel een flinke klasse hoger.Of-Aaargh schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:37:
[...]
Er zijn sowieso vrijwel geen smartphones die meer dan een dag meegaan (bij normaal gebruik), dus je zult er ook bij een nieuwe telefoon aan moeten wennen om elke nacht op te laden...
Mijn ervaring bij de Flip 4 was juist dat de batterij vrijwel net zo lang meegaat als bij andere Samsungs (al is mijn huidige S23 Ultra wel een stuk beter).
Ik red een dag zeg maar net, maar erg comfortabel voelt het niet (vaak 10-15 %). En dan laad ik de telefoon eigenlijk altijd tot 100%, wat ook niet ideaal is + light performance (prioriteit op batterijduur) en alle apps restricted op de achtergrond.
[Voor 4% gewijzigd door WolfsRain op 29-03-2023 22:35]

Ik ben geen zwaar gebruiker, laadt m'n telefoon altijd op tot max 85%, en heb meestal rond de 30%/40% over als ik ga slapen. (Op het moment van typen zelfs 45%)
Voor mij is het voorlopig de perfecte telefoon 😁
Zeker. Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind het echt een geweldige telefoon. Geef mij pakweg een 10-15% grotere accu en eigenlijk heb ik geen minpunten. Voor iemand die zijn telefoon zowel zakelijk als privé gebruikt, merk je toch dat ie af en toe net wat tekort schiet. Zeker als ik 10-11 uur op locatie ben. Enfin, battery pack erbij en gaan.Omizon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 23:06:
Ligt natuurlijk 100% aan je gebruik.
Ik ben geen zwaar gebruiker, laadt m'n telefoon altijd op tot max 85%, en heb meestal rond de 30%/40% over als ik ga slapen. (Op het moment van typen zelfs 45%)
Voor mij is het voorlopig de perfecte telefoon 😁
Vandaag eindelijk tijd gemaakt om naar de Samsung Service Center te gaan voor een nieuwe screenprotector.Sanny1987 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:52:
Is het iemand al gelukt om bij een Samsung store/service de screenprotector ter plekke te laten vervangen? Of ben je je telefoon altijd zo'n 2 dagen kwijt hiervoor?
<...>
In het midden bij de naad van het klapmechanisme kwamen nu scheurtjes/barstjes waardoor ik nu wel echt wou gaan. Ik wou het niet opsturen, want heb geen reserve telefoon en vind dat dit ook prima ter plekke moet kunnen.
Dit is netjes en gratis gedaan door het service center, en het scherm is nu weer als nieuw.
Het duurde wel een ruime 1 uur en 45 min, terwijl ik een online afspraak had gemaakt begin deze week om zeker te zijn van een tijdslot. Na een uur wou de medewerker mijn telefoon teruggeven en zag hij dat hij nog niet was gedaan, en ging hem opnieuw naar zijn collega's brengen.. Dus mocht je dit gaan doen, zorg dat je de tijd hebt!
Wel blij dat de screen protector nu weer mooi is en zij eventuele risico's van de vervanging op zich namen

[Voor 21% gewijzigd door Sanny1987 op 01-04-2023 11:28]
Beetje jammer want je hoort hem nu duidelijk harder dichtklappen, hopelijk gaat dit geen problemen op de lange duur geven.
Iemand anders dit ook? En misschien weten op te lossen?
Lijkt me een garantiegeval, dat moet normaal gesproken niet gebeuren.anc schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 20:16:
Ik ben gebruiker van de Flip 4 vanaf het "eerste" uur en ben tevreden met de telefoon. Alleen bij mij is 1 van de 2 bumpertjes los, rechtsonderin. Waar je telefoon op klapt als je hem dichtdoet.
Beetje jammer want je hoort hem nu duidelijk harder dichtklappen, hopelijk gaat dit geen problemen op de lange duur geven.
Iemand anders dit ook? En misschien weten op te lossen?
Ja misschien wel, maar om daarvoor mn telefoon op te sturen. Nee echt niet.Of-Aaargh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:24:
[...]
Lijkt me een garantiegeval, dat moet normaal gesproken niet gebeuren.
Wellicht de Samsung Sevice Center een berichtje sturen (kan via Google maps chat), of het ter plekke kan. Enige andere alternatief is een hoesje, die gaat ook iets over de rand meestal, zodat hij eigenlijk op bet hoesje sluit.anc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:01:
[...]
Ja misschien wel, maar om daarvoor mn telefoon op te sturen. Nee echt niet.
Ik gebruik af en toe een ringke hoesje en die sluit volgensmij op elkaar aan ipv op de bumpers
[Voor 16% gewijzigd door Sanny1987 op 01-04-2023 09:33]
Hoesje kan ik niet want ik heb er een dbrand op zitten, dan past een hoesje niet meer.
Ik heb de dbrand skin gewoon onder het ringke hoesje wanneer ik wat extra bescherming wil zoals op vakanties, geen hoesje als ik gewoon thuis ben, kan prima. Tenminste... mijn dbrand skin heeft geen zijkanten o.i.d., enkel de 2 grote gekleurde vlakken. Ik vind hem wel mooier zonder hoesje..anc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:56:
Thanks Ja ik ga SSC wel een bericht sturen met de vraag of dit bijv gewoon met een reserve onderdeel zelf te repareren is. Lijkt mij niet al te spannend. Ter plekke, kost mij ook zo weer een halve dag. Allemaal redelijk uit de buurt, dus moet ik plannen met een dagje die kant op.
Hoesje kan ik niet want ik heb er een dbrand op zitten, dan past een hoesje niet meer.

https://www.thingiverse.com/thing:4978402/
[Voor 90% gewijzigd door Sanny1987 op 01-04-2023 11:36]
Heb dit heel hard nodig alleen geen 3d printer. Neemt je zusje ook orders aan?Sanny1987 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:17:
Voor mensen die toevallig ook een tesla hebben.. Ik heb deze spacer laten 3d printen door mn zus zodat de flip draadloos kan laden. werkt top! zowel met als zonder hoesje.
https://www.thingiverse.com/thing:4978402/
[Afbeelding]

volgensmij zijn er heel veel bedrijven die in deze vraag zijn gaan zitten en dit als service biedenWolfsRain schreef op maandag 3 april 2023 @ 00:06:
[...]
Heb dit heel hard nodig alleen geen 3d printer. Neemt je zusje ook orders aan?

Iemand ook dergelijke ervaring/oplossing?
Update 20/04/2023: Probleem van de trillende tekst is vrijwel verdwenen.
[Voor 12% gewijzigd door Toin op 20-04-2023 09:26]
Telefoon binnen 2 dagen gerepareerd, totaal vervangen:Robertos147 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:38:
Zojuist mijn opengeklapte flip laten vallen vanaf het bureau. Helaas met een klein deukje in het scherm/protector en gevolg dat een aantal pixels zijn overleden(?). (De verticale strepen horen in de achtergrond)
Ik had Care plus afgesloten toen ik het toestel kocht, ben benieuwd hoe de afhandeling hiervan gaat. Heel slechte ervaring met de samsung reparatie winkel in Amsterdam Noord, dus gekozen voor het laten ophalen door een koeriersbedrijf.
Display, batterij, tape en software update.
''Je klacht werd veroorzaakt door een defecte batterij We hebben het defecte onderdeel vervangen voor een nieuwe.''
Hopelijk nu weer wat rustiger vaarwater voor mijn Flip. Na 1,5 week mijn oude Motorola weer gebruikt te hebben ben ik de Flip wel gaan waarderen, wat scheelt de Flip qua ruimte in mijn broekzak. Ook het scherm/formaat ,dat wat smaller is dan mijn vorige telefoon, ligt lekkerder in de hand.
Op de flip3 had ze Google Wallet staan i.c.m. een abn Amro rekening, maar op de flip4 krijgen we het maar niet werkend.
Nfc/betalingen staat aan, Google Wallet geeft alleen maar groene vinkjes, instellen in de abn app ook gelukt, maar bij betalen blijft het apparaat op "een ogenblik aub" staan. (Voor alle zekerheid bij haar vorige toestel alles verwijderd).
Wat zien we over het hoofd? Iemand die het herkend?
Dat is het (waarschijnlijk) niet, aangezien ze bij vele winkels geprobeerd heeft en met haar flip3 bij dezelfde winkels prima kon betalen.Toin schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:53:
@Fly-guy Bij sommige winkels lukt het betalen mij zo goed als niet. Dit is vooral bij de Nettorama. Bij de Lidl werkt het wel snel en goed. Gebruik wel een Rabo rekening.
Ik wil ook mijn screenprotector ook laten vervangen en heb een afspraak gemaakt bij de shop in Utrecht, alleen ik kon geen juiste keuze vinden voor screenprotector en heb dus bij scherm overige gedaan.Sanny1987 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 20:00:
[...]
Vandaag eindelijk tijd gemaakt om naar de Samsung Service Center te gaan voor een nieuwe screenprotector.
In het midden bij de naad van het klapmechanisme kwamen nu scheurtjes/barstjes waardoor ik nu wel echt wou gaan. Ik wou het niet opsturen, want heb geen reserve telefoon en vind dat dit ook prima ter plekke moet kunnen.
[Afbeelding]
Dit is netjes en gratis gedaan door het service center, en het scherm is nu weer als nieuw.
Het duurde wel een ruime 1 uur en 45 min, terwijl ik een online afspraak had gemaakt begin deze week om zeker te zijn van een tijdslot. Na een uur wou de medewerker mijn telefoon teruggeven en zag hij dat hij nog niet was gedaan, en ging hem opnieuw naar zijn collega's brengen.. Dus mocht je dit gaan doen, zorg dat je de tijd hebt!
Wel blij dat de screen protector nu weer mooi is en zij eventuele risico's van de vervanging op zich namen
Ik hoop dat dit voldoende is, ik maak er iig een dagje shoppen van met mijn vriendin, ik zal er dus optijd zijn.
Er is inderdaad geen perfecte categorie, ik heb ook iets in die richting gekozen. Komt vast helemaal goed!DBC87 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:04:
[...]
Ik wil ook mijn screenprotector ook laten vervangen en heb een afspraak gemaakt bij de shop in Utrecht, alleen ik kon geen juiste keuze vinden voor screenprotector en heb dus bij scherm overige gedaan.
Ik hoop dat dit voldoende is, ik maak er iig een dagje shoppen van met mijn vriendin, ik zal er dus optijd zijn.
De service medewerker vertelde dat dit ondertussen een routine operatie is. Hij vond dat die van mij het nog lang had volgehouden..
Het vervangen duurt sowieso 45 minuten, heeft te maken met de methode en het opdrogen van de lijm.
Er zijn nog lijmresten zichtbaar, die moeten verdwijnen binnen een paar dagen.
Verder ziet ziet hij er weer netjes uit:
https://nl.aliexpress.com...oqeV&gatewayAdapt=glo2nld
In het echt is het groen donkerder dan de op de afbeelding.
[Voor 0% gewijzigd door Toin op 01-06-2023 13:04. Reden: grammaticaal]
[Voor 20% gewijzigd door van der Berg op 30-05-2023 11:07]
Gecombineerd met een dagje shoppen ging het bij mij ook vlotjes en idd die lijmresten onder het scherm waren na twee dagen weg. Prima service zo ,alleen jammer dat er zo weinig locaties zijn.Omizon schreef op maandag 29 mei 2023 @ 18:19:
Nou dat ging gelukkig aardig vlotjes. Ik werd meteen geholpen op de tijd van de afspraak.
De service medewerker vertelde dat dit ondertussen een routine operatie is. Hij vond dat die van mij het nog lang had volgehouden..
Het vervangen duurt sowieso 45 minuten, heeft te maken met de methode en het opdrogen van de lijm.
Er zijn nog lijmresten zichtbaar, die moeten verdwijnen binnen een paar dagen.