Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten18NL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 25-11-2024
Hallo,

Al een tijdje volg ik de pricewatch voor genoemd model ( https://tweakers.net/pric...lg-oled65c16la-zwart.html ) omdat ik binnenkort een nieuwe TV wil aanschaffen, dit moet hem worden. Nu dacht ik dat 1300 euro~ wel ongeveer de bodem prijs zou zijn voor dit model. Nu tik ik 'voor de zekerheid' het model ook eens in op google en kom ik uit op https://tvoutlet.tv/produ...-oled65c16la-65%e2%80%b3/ met een verbluffende prijs van 1049 euro. Tvoutlet scoort op trustpilot vrij goed en lijkt legit te zijn. Tegelijkertijd is een prijsverschil van 250 euro t.o.v. de andere aanbieders die veelal in de 1300-1400 range zitten wel verdacht...

Mijn vragen:
1. Waarom staat TVOutlet niet in de pricewatch?
2. Waar zouden jullie deze TV kopen en waarom?

Bvd,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:25
Ik kan de website vanaf hier niet zien, maar is het geen retour model? 2e keus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:15
In de pricewatch staan bedrijven die daar in opgenomen willen worden en daar voor betalen. Dit zijn dus zeker niet alle winkels die een bepaald product verkopen.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Het betreft hier een bulk deal, je hebt dus twee weken levertijd omdat ze eerst orders verzamelen en dan alles in één keer bestellen en leveren.

Oftewel, dat is geen webwinkel, maar gewoon een dropshipper. Niet aan beginnen, want als er iets mis is met je TV dan zijn zij je eerste contactpunt, en die gaan je weinig kunnen helpen zonder eigen voorraad (ondanks dat ze dat wel verplicht zijn).

Ik zou zeker die ~250 euro extra betalen voor de zekerheid dat je gewoon bij een webwinkel met goede reviews en goede ondersteuning bestelt.
Die TVs willen nog wel eens last hebben van een moederbord dat kapot gaat of andere problemen met interne componenten die makkelijk te vervangen zijn, en dan ben je blij dat je met een betrouwbare partij te maken hebt die gewoon een servicemonteur van LG zelf langs stuurt die het bij jou in je woonkamer ter plekke oplost, en je niet weer twee weken zonder TV zit of een of andere derde partij met je TV komt rommelen en je geen garantie meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:14

FeaR

In GoT we trust

Maarten18NL schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:50:
Nu dacht ik dat 1300 euro~ wel ongeveer de bodem prijs zou zijn voor dit model.
Afwachten wat de prijzen doen met OLED is sowieso niet de manier om een goede prijs te krijgen. Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic. Moraal van het verhaal is eigenlijk contact opnemen met winkels en ze tegen elkaar uitspelen. Mogelijk kan het met een C1 lastiger zijn aangezien dat geen courant model meer is, een C2 biedt mogelijk meer ruimte in de onderhandelingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chucky1985
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21-06-2023
Nou ik heb ook met tv outlet het zelfde probleem en ik heb respect voor iedereen. Want iedereen wil geld verdienen maar maak dit dan van te voren duidelijk dat zorgt voor veel minder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic weer omhoog schoppen, voegt niets meer toe. Vragen in de topic start zijn reeds beantwoord. Topic bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.