Hulp gezocht; ergens technisch hulp.

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan115
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:45
Hallo,

Zie dit topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2140830

Ik kom er niet meer uit. PC gaat voortdurend uit bij hogere belasting. Zie nergens dat temperaturen te hoog worden. Is het probleem op het moederboard, de voeding, de CPU? De GPU is vrijwel uit te sluiten, die is net (waarschijnlijk onterecht) vervangen. Veel troubleshooting gedaan maar niets helpt.

Concreet mijn vraag: is er ergens een betrouwbare technisch dienst, of andere hulp te krijgen bij dit probleem dat mijn pet te boven gaat (helaas, wel frustrerend, bouw al meer dan 20 jaar PC's, dit nooit meegemaakt) en die wel kunnen constateren welk component de boosdoener is?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
*knip* spam

[ Voor 77% gewijzigd door br00ky op 08-08-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:42

MsG

Forumzwerver

Uiteindelijk zul je het toch moeten uitsluiten met andere componenten en kijken of het dan ook nog steeds optreedt. Een expert bedrijft geen magie, maar doet gewoon dat.

Bijvoorbeeld al eens geprobeerd met een andere voeding? Het is mij uit je verhaal niet helemaal helder wat je al gedaan hebt. Begin eens met het beschrijven van wat je al wel gedaan hebt, dan kunnen we ook zinniger advies geven.

[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 08-08-2022 09:44 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Deze vraag hoort dus ook daar thuis, niet in een apart topic.

Dit topic is gesloten.