Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game voornamelijk met de pc, games als HLL(Hell Let Loose), Fifa, NTW3 mod
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte niet meer dan 1.000€ kwijt te zijn aan de componenten, eventueel assembleer ik hemzelf en/of ophalen van de goederen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn systeem ziet er nu zo uit:
MSI Z77A-G43 moederbord
Intel i5-3570K processor
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 koeler
Corsair Vengeance LP Blue 2x 8GB intern geheugen
Corsair kast met XFX 550W Pro kast + voeding
MSI geforce GTX960 Gaming 4GB videokaart
500gb SSD + 500gb 7200 harde schijven
samsung S24R358FHU monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte alleen een 3060 videokaart of zoiets erin te zetten, maar is dit wel mogelijk/wijsheid? Moet ik bijvoorbeeld dan volgend jaar dan alsnog het moederbord etc vernieuwen?
Is 16gb intern genoeg voor nu of moet ik alvast schakelen naar 32gb? dus eventueel 2x 16gb erin doen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk gebonden, eerder prijs gebonden..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt mij niet zoveel uit met de zonnepanelen, maar een stille kast/pc bevalt mij uitstekend!
Ga je overklokken?
Nee!!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen wat wijsheid is, upgraden of compleet vernieuwen?
En ALS ik moet vernieuwen wat zou dan rond de 1.000€ een optie kunnen zijn?
Voor mij persoonlijk is een videokaart up to date hebben wel het fijnste denk ik, want mijn 960gtx trekt sommige dingen gewoon simpelweg niet meer... en ik wil gewoon op high settings een spel kunnen spelen en/of streamen misschien? Maar streamen is geen prio, het is sowieso eerst voor eigen plezier!
Alvast zeer bedankt!
Ik game voornamelijk met de pc, games als HLL(Hell Let Loose), Fifa, NTW3 mod
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte niet meer dan 1.000€ kwijt te zijn aan de componenten, eventueel assembleer ik hemzelf en/of ophalen van de goederen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn systeem ziet er nu zo uit:
MSI Z77A-G43 moederbord
Intel i5-3570K processor
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 koeler
Corsair Vengeance LP Blue 2x 8GB intern geheugen
Corsair kast met XFX 550W Pro kast + voeding
MSI geforce GTX960 Gaming 4GB videokaart
500gb SSD + 500gb 7200 harde schijven
samsung S24R358FHU monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte alleen een 3060 videokaart of zoiets erin te zetten, maar is dit wel mogelijk/wijsheid? Moet ik bijvoorbeeld dan volgend jaar dan alsnog het moederbord etc vernieuwen?
Is 16gb intern genoeg voor nu of moet ik alvast schakelen naar 32gb? dus eventueel 2x 16gb erin doen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk gebonden, eerder prijs gebonden..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt mij niet zoveel uit met de zonnepanelen, maar een stille kast/pc bevalt mij uitstekend!
Ga je overklokken?
Nee!!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen wat wijsheid is, upgraden of compleet vernieuwen?
En ALS ik moet vernieuwen wat zou dan rond de 1.000€ een optie kunnen zijn?
Voor mij persoonlijk is een videokaart up to date hebben wel het fijnste denk ik, want mijn 960gtx trekt sommige dingen gewoon simpelweg niet meer... en ik wil gewoon op high settings een spel kunnen spelen en/of streamen misschien? Maar streamen is geen prio, het is sowieso eerst voor eigen plezier!
Alvast zeer bedankt!

:fill(white):strip_exif()/f/image/ymIsNSSHJcT8ABmnP1xmg7Cc.png?f=user_large)