Is het al tijd voor een dark-theme optie?

Pagina: 1
Acties:
  • 905 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brrrbaybay
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 12:59
Beste Tweakers DevTeam

Tegenwoordig is Tweakers zo'n beetje de enige grote website die me nog een bak wit licht in het gezicht werpt bij een bezoek. Dit staat me steeds meer tegen en merk dat ik Tweakers 's avonds al niet meer bezoek vanaf mijn mobiel.

Ik meen me te herinneren dat er ooit in een .plan stond dat een Dark theme onnodig werd geacht vanwege mogelijkheid tot browser plugins en Custom CSS, maar hier zit ik al (betalende) bezoeker totaal niet op te wachten. Ik wil eigenlijk gewoon een knopje [Dark Theme] wat aan of uit kan.
Dat ik graag software ontwikkel als hobby en beroep, betekent dus niet automatisch dat ik ook moeilijk wil gaan doen om mijn favoriete nieuwssite fatsoenlijk te kunnen bezoeken.

Zo'n beetje elke zichzelf respecterende website heeft deze optie tegenwoordig (al dan niet automatisch via OS/Browser theme). Wanneer volgt Tweakers? (Evt als betaalde Plus optie?)

Vriendelijke groet,
Joost

Ps.
Ik heb deze post bewust vanuit mijn eigen perspectief geschreven. Niet om als een verwend kind over te willen komen, maar om beter het punt te kunnen maken waar voor mij de 'pijn' zit.

Ps2.
Heb net al even gezocht op eerdere posts hieromtrent, maar kan zo niks vinden. Op mobiele heb je al gauw last van bomen zoeken in een bos, dus mijn excuses indien dit een duplicate is;)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@brrrbaybay Bedoel je wellicht dit verzoek?

Feature Tweakers.net Nachtmodus.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 05-08-2022 10:43 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:51
Zie;

boenkeijer in "[Feedbacktopic] Frontpage-bètatest"
De front-end vernieuwing die we ingezet hebben zou op termijn een native darkmode mogelijk moeten maken en die ambitie hebben we ook :). De donkerslider hebben we deze betatest ook buiten beschouwing gelaten omdat deze 'inhacken' niet wenselijk is, dit willen we wel nog toevoegen als we de front-endvernieuwing uitrollen naar andere delen van de site.

[ Voor 67% gewijzigd door eric.1 op 05-08-2022 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrbaybay
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 12:59
Die loopt al zo lang dat het weinig zoden aan de dijk zet om daar nog wat aan toe te voegen :p Maar wel bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

brrrbaybay schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:44:
[...]

Die loopt al zo lang dat het weinig zoden aan de dijk zet om daar nog wat aan toe te voegen :p Maar wel bedankt :)
Als het om hetzelfde gaat stel ik voor dat je daar verder gaat over dit onderwerp zodat we voorkomen dat we meerdere topics moeten bijhouden of dat er een herhaling van zetten gaat plaatsvinden. Ik ga dit topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.