Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Vraag
Beste antwoord (via Schurem op 15-10-2023 23:31)
Wat betreft RAM heb ik goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat G.Skill die kit gemaakt heeft voor enkel Intel en dat het OC profiel 4000CL18 niet gaat werken op standaard Voltage. Het goede nieuws is dat het wel gaat werken op 3800MHz dankzij deze post: XMP (4000Mhz) ingeschakeld maar volgens CPU-Z is het 2133Mhz
Heb je nog de AM4 bracket voor de koeler bewaard?
[ Voor 3% gewijzigd door Djarune op 03-08-2022 19:00 ]
Alle reacties
Combineren met pricewatch: Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 (meer is zinloos want de processor is niet overklokbaar) en pricewatch: Scythe Fuma 2 Rev. B (tenzij je al een goede koeler hebt).
Nu nog weten of je nieuw RAM nodig hebt of dat de oude kit mee kan.
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-4000C18Q-32GVK
De koeler die ik nu heb is een
pricewatch: Arctic Liquid Freezer II 280
Waarom een B550 chipset en niet een 570?
[ Voor 49% gewijzigd door Schurem op 02-08-2022 20:18 ]
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Wat betreft RAM heb ik goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat G.Skill die kit gemaakt heeft voor enkel Intel en dat het OC profiel 4000CL18 niet gaat werken op standaard Voltage. Het goede nieuws is dat het wel gaat werken op 3800MHz dankzij deze post: XMP (4000Mhz) ingeschakeld maar volgens CPU-Z is het 2133Mhz
Heb je nog de AM4 bracket voor de koeler bewaard?
[ Voor 3% gewijzigd door Djarune op 03-08-2022 19:00 ]
Huidige prognose is mid-november.Schurem schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:44:
Ja, ik ben wel benieuwd wat de nieuwe AMD's gaan doen. Is er al ekend of ze ook versies uit gaan brengen met extra dikke l3 cache?
https://images.hothardwar...mon55-raphael-x-tweet.jpg
Heb deze zeker ook in het vizier, de 3d-cache modellen lijken DE chips te zijn als je simulatiespellen wilt spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Thomg op 08-08-2022 10:50 ]