Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 2000/2100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een NVME Samsung 1tb ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment draai ik een intel i7 8086 met een msi gtx 1080, ik weet dus niet goed waar ik naartoe moet, of een i5 12600k of een 12700k of toch amd, amd heb ik eerst gehad en dat beviel niet zo (was in de kinderschoenen) is een i5 genoeg voor gaming ? wat zijn de voordelen van amd of vice versa.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd wel graag asus / msi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wel wat aan de stille kant, maar ben geen geluidsoverlast freak. Wat ik nog wel zou willen is streamen op twitch vanaf dezelfde pc, ik heb ook wel eens discord open staan waarbij ik daar dan ook vaak mijn scherm deel, ik zou willen dat dit een beetje lekker loopt zonder teveel impact :-)
Ga je overklokken?
Wel eens geprobeerd maar met mijn huidige setup heb ik het gevoel dat het te warm wordt dus het is geen eis.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een goed advies omtrent mijn wensen / vragen :-)
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 2000/2100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een NVME Samsung 1tb ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment draai ik een intel i7 8086 met een msi gtx 1080, ik weet dus niet goed waar ik naartoe moet, of een i5 12600k of een 12700k of toch amd, amd heb ik eerst gehad en dat beviel niet zo (was in de kinderschoenen) is een i5 genoeg voor gaming ? wat zijn de voordelen van amd of vice versa.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd wel graag asus / msi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst wel wat aan de stille kant, maar ben geen geluidsoverlast freak. Wat ik nog wel zou willen is streamen op twitch vanaf dezelfde pc, ik heb ook wel eens discord open staan waarbij ik daar dan ook vaak mijn scherm deel, ik zou willen dat dit een beetje lekker loopt zonder teveel impact :-)
Ga je overklokken?
Wel eens geprobeerd maar met mijn huidige setup heb ik het gevoel dat het te warm wordt dus het is geen eis.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een goed advies omtrent mijn wensen / vragen :-)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B660M-Plus WiFi D4 | € 185,23 | € 185,23 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR | € 879,- | € 879,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart/Wit | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 144,69 | € 144,69 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular | € 97,90 | € 97,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.989,52 |
[ Voor 12% gewijzigd door Vegetto op 29-07-2022 14:33 ]