Hoi allemaal,
Helaas heb ik niet zo veel ervaring met docking stations, maar ik kom nu op het punt dat ik niet anders kan.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een docking station waar ik twee laptops op kan aansluiten en dan met een simpele druk op de knop kan switchen tussen de laptops.
Per komende maand zal ik voor werk meer thuiswerken en daarbij zetel ik mijzelf vooral achter mijn persoonlijke bureau. Hier staat echter al een USB toetsenbord, muis, twee schermen en mijn persoonlijke laptop die goed werken in de huidige situatie. Met een extra laptop is het switchen iedere keer niet erg fijn. Is het ook mogelijk om een docking station aan de schaffen waarbij ik de accessoires kan aansluiten en met een druk op de knop kan switchen tussen de verschillende laptops?
Wat is je budget?
Bedrag kan oplopen tot 400 a 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk/type. Moet aansluiten op twee Windows laptops.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop (werk): Lenovo ThinkPad P15 Gen1
Laptop (prive): HP VICTUS 16-e0306nd
Schermen (2x): Samsung LS24R650
Toetsenbord + muis allebei een USB aansluiting.
Alle hulp is welkom!
Bedankt
Helaas heb ik niet zo veel ervaring met docking stations, maar ik kom nu op het punt dat ik niet anders kan.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een docking station waar ik twee laptops op kan aansluiten en dan met een simpele druk op de knop kan switchen tussen de laptops.
Per komende maand zal ik voor werk meer thuiswerken en daarbij zetel ik mijzelf vooral achter mijn persoonlijke bureau. Hier staat echter al een USB toetsenbord, muis, twee schermen en mijn persoonlijke laptop die goed werken in de huidige situatie. Met een extra laptop is het switchen iedere keer niet erg fijn. Is het ook mogelijk om een docking station aan de schaffen waarbij ik de accessoires kan aansluiten en met een druk op de knop kan switchen tussen de verschillende laptops?
Wat is je budget?
Bedrag kan oplopen tot 400 a 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk/type. Moet aansluiten op twee Windows laptops.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop (werk): Lenovo ThinkPad P15 Gen1
Laptop (prive): HP VICTUS 16-e0306nd
Schermen (2x): Samsung LS24R650
Toetsenbord + muis allebei een USB aansluiting.
Alle hulp is welkom!
Bedankt