rapporteren van reviews onder producten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hatefulprinter
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19-06-2024
bij het kijken naar een review over een product, in dit geval gaat het om een laptop model. staat er maar 1 review, in dit review staat duidelijk dat de schrijver het niet heeft getest maar wel weet dat de koeling belangrijk is.

door een product niet te gebruiken/testen, dan kan je niet weten hoe het product wordt gekoeld.
hoe kun je zulke reviews die geen waarde toevoegen rapporteren?
er staat nergens een rapporteer knop

het gaat om dit product:
pricewatch: Lenovo ThinkBook 15p IMH (20V30038MH)

Beste antwoord (via hatefulprinter op 24-07-2022 13:45)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dergelijke 'reviews' mag je melden in Meldingen 'onreine' productreviews. :)

Overigens is deze als 'hands-on' gecategoriseerd, en dat klopt wel redelijk. Omdat het een hands-on-review is hangen er ook geen sterren aan. Ik ben dus niet direct geneigd om deze review te verwijderen.

Intussen schop ik dit topic even de juiste kant op:

Geachte redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Z'n andere review is ook maar zo-zo. Gaat praktisch niet inhoudelijk over de laptop.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dergelijke 'reviews' mag je melden in Meldingen 'onreine' productreviews. :)

Overigens is deze als 'hands-on' gecategoriseerd, en dat klopt wel redelijk. Omdat het een hands-on-review is hangen er ook geen sterren aan. Ik ben dus niet direct geneigd om deze review te verwijderen.

Intussen schop ik dit topic even de juiste kant op:

Geachte redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.