nst6ldr schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:46:
[...]
Alsof ik met een kind in discussie ben, zelfs het napraten heb je onder de knie. Als dit jouw niveau is dan snap ik waarom je je hier niet uit weet te manoeuvreren ook al kauwt iemand het zelfs voor.
Je bedoelt: Als ik loop te trollen dan krijg ik een troll-reactie terug. Je hebt gelijk dat is kinderachtig ik zal daar mee stoppen. Beledigingen kan je verder voor je houden anders reageer ik verder gewoon niet meer.
En dan snap ik ook gelijk waarom de propaganda blijft plakken en hoe moeilijk het voor je is om met informatie om te gaan. Een report had voldoende geweest maar zolang dit blijft staan doe ik potentiële deelnemers een dienst door te laten zien wat een verspilde moeite dit is.
Ik lees veel en veel meer bronnen dan alleen maar de westerse, ik lees ook vaak het indiase en midden-oosten nieuws. Daardoor zie je meer en is je wereldbeeld breder.
Verder heb ik familie wonen recht in de oorlog die mij ook nog wat vertellen. Ik weet dus wel een beetje waar ik het over heb en daarom steekt het ook zo dat je steeds "pro russische idioot" aan houdt. Ik ben zeker niet prorussisch en ik laat het aan de lezers over of ik een idioot ben of niet. Degenene die ook familie daar hebben of zelf ervandaan komen weten wel hoe het zit.
Ik kom met argumenten, jij komt met artikelen die alleen over de meta gaan. Hoe herken ik propaganda les 1 , ja DUH! dat is dus helemaal niet nuttig voor een discussie hierover. Je kan zelf namelijk ook in propaganda trappen en dat zie je niet eens, dat probeer ik je duidelijk te maken.