Hoi Tweakers!!
Graag zou ik mijn vader willen verassen met een nieuwe laptop. Ik heb de zoektocht gestaakt want zag door de bomen het bos niet meer betreft processors, schijven en prijzen etc. Kortom ben ik op zoek naar een laptop die alleen voor Google Chrome en mail gebruikt zal worden rond de prijs van 300,-, veel opslagruimte en een goede grafische kaart zijn dus niet nodig. Heb eerder een topic gemaakt voor een eigen laptop en jullie hulp was top!!! Zou iemand een voorstel kunnen doen voor mijn vader? Alvast hartelijk dank voor jullie meedenken.
Belangrijk: Dat hij 'snel' is in de zin van: Als je iets aanklikt het ook meteen opstart. De huidige stofzuiger die hij gebruikt doet 5 minuten over Google Chrome, maar die stamt ook uit de prehistorie
16GB RAM en 5 i7 processors hoeft ook weer niet, gewoon een normale, niet te gekke 'snelle' laptop bij wijze van spreken.
Wat ga je met je laptop doen?
Browsen in Google Chrome en Mail checken. Letterlijk alleen dat.
Wat is je budget?
300 (400 max) Of natuurlijk minder als dat bestaat.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
(Bijna) nooit. Staat stationair op een bureau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Iets degelijks. Lenovo o.i.d. maar verder niet erg belangrijk.
Bvd!
Graag zou ik mijn vader willen verassen met een nieuwe laptop. Ik heb de zoektocht gestaakt want zag door de bomen het bos niet meer betreft processors, schijven en prijzen etc. Kortom ben ik op zoek naar een laptop die alleen voor Google Chrome en mail gebruikt zal worden rond de prijs van 300,-, veel opslagruimte en een goede grafische kaart zijn dus niet nodig. Heb eerder een topic gemaakt voor een eigen laptop en jullie hulp was top!!! Zou iemand een voorstel kunnen doen voor mijn vader? Alvast hartelijk dank voor jullie meedenken.
Belangrijk: Dat hij 'snel' is in de zin van: Als je iets aanklikt het ook meteen opstart. De huidige stofzuiger die hij gebruikt doet 5 minuten over Google Chrome, maar die stamt ook uit de prehistorie
Wat ga je met je laptop doen?
Browsen in Google Chrome en Mail checken. Letterlijk alleen dat.
Wat is je budget?
300 (400 max) Of natuurlijk minder als dat bestaat.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
(Bijna) nooit. Staat stationair op een bureau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Iets degelijks. Lenovo o.i.d. maar verder niet erg belangrijk.
Bvd!