Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies Beveiligings camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bertdrenth
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-10 11:11
Beste allen,

Wij krijgen over enkele maanden de sleutel van ons eengezinswoning.
Bij mijn huidige woning heb ik alles van Ring van de deurbel tot aan de camera achter de woning.
Bij ons nieuwe huis neem ik voor de verandering een deurbel van Nest omdat deze beter binnen het Android ecosysteem past.

Alleen welke camera moet ik nemen voor buiten?
Zelf wilde ik een Poe camera nemen vanwege de voeding dan zit je niet meer met accu’s te rotzooien.
Welke raden jullie aan, voor beveiliging heb ik een groendaeler in huis, lekker zwart met witte tanden.

De tuin is nog 13,5 diep en aan de linker kant een schuur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmTRUyqu6YNBjBgJdJwQMz-SsV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4P6FLFdm7jozrymn8aooLN2o.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

CEK > SH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 16:22
Ik heb geen ervaring met nest, maar een paar overwegeningen:

Ik gebruik ubiquiti bullet g4’s. POE, ingebakken infrarood, detectiezones. De app werkt net zo lekker op iOS als Android (mijn vrouw heeft een OnePlus) daarnaast blijft de data lokaal. Doet het systeem het ook zonder internet.

Enige nadeel, 3 camera’s en een dream machine, zet je 1000 piek terug. Maar het is fijn spul en tweakwaardig.

discogs

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 15:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ken je dit topic al? Staat vol met relevante info: Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2

Verder valt er weinig over te zeggen. Met alleen de eis van een POE camera blijven er nog een paar honderd camera's over die aan je eis voldoen :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• bertdrenth
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-10 11:11
Bedankt, ik heb de switches en AP’s al van ubiquiti
loewie1984 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:07:
Ik heb geen ervaring met nest, maar een paar overwegeningen:

Ik gebruik ubiquiti bullet g4’s. POE, ingebakken infrarood, detectiezones. De app werkt net zo lekker op iOS als Android (mijn vrouw heeft een OnePlus) daarnaast blijft de data lokaal. Doet het systeem het ook zonder internet.

Enige nadeel, 3 camera’s en een dream machine, zet je 1000 piek terug. Maar het is fijn spul en tweakwaardig.