Beste Tweakers,
Voor het weergegeven van informatie maken we gebruik van cards uit bootstrap. Deze cards worden nu gesized op basis van de informatie in de card. Omdat dit er wat slordig uitziet zou ik graag gebruik maken van de div class="card-deck". Dit zorgt ervoo dat alle kaarten op 1 rij hetzelfde formaat hebben.
https://getbootstrap.com/docs/4.0/components/card/
Omdat het aantal cards variabel is wordt gebruik gemaakt van een foreach loop.
Ik dacht deze for each loop te vervangen voor een for(var i=0; i<Models.Count(); i++) loop.
Hierachter wil ik dan de volgende code plaatsen:
if(i%3 == 0)
{
<div class="card-deck">
}
if(i%3 == 0)
{
</div>
}
De totale structuur wordt dan:
for(var i=0; i<Models.Count(); i++){
if(i%3 == 0)
{
<div class="card-deck">
}
//CARD CODE
if(i%3 == 0)
{
</div>
}
}
De code werkt totdat ik de <div class="card-deck"> in de if statement plaats. Dan geeft de Visualstudio 2022 editor een foutmelding dat het aantal } niet klopt.
Het doel is dat de kaarten per drie uitgelijnd naast elkaar geplaatst worden.
Hoe kan ik dit werkend krijgen? Of ben ik op het verkeerde spoor met de card-deck klasse
Voor het weergegeven van informatie maken we gebruik van cards uit bootstrap. Deze cards worden nu gesized op basis van de informatie in de card. Omdat dit er wat slordig uitziet zou ik graag gebruik maken van de div class="card-deck". Dit zorgt ervoo dat alle kaarten op 1 rij hetzelfde formaat hebben.
https://getbootstrap.com/docs/4.0/components/card/
Omdat het aantal cards variabel is wordt gebruik gemaakt van een foreach loop.
Ik dacht deze for each loop te vervangen voor een for(var i=0; i<Models.Count(); i++) loop.
Hierachter wil ik dan de volgende code plaatsen:
if(i%3 == 0)
{
<div class="card-deck">
}
if(i%3 == 0)
{
</div>
}
De totale structuur wordt dan:
for(var i=0; i<Models.Count(); i++){
if(i%3 == 0)
{
<div class="card-deck">
}
//CARD CODE
if(i%3 == 0)
{
</div>
}
}
De code werkt totdat ik de <div class="card-deck"> in de if statement plaats. Dan geeft de Visualstudio 2022 editor een foutmelding dat het aantal } niet klopt.
Het doel is dat de kaarten per drie uitgelijnd naast elkaar geplaatst worden.
Hoe kan ik dit werkend krijgen? Of ben ik op het verkeerde spoor met de card-deck klasse
[ Voor 4% gewijzigd door tj.jackel op 12-07-2022 20:12 ]