Shokz vind ik persoonlijk hét merk voor bone conducting hoofdtelefoons en ben zelf zeer tevreden met de verschillende hoofdtelefoons die ik van dit merk heb gehad. Sinds de OpenRun Pro 2 (
review) vind ik de geluidskwaliteit ook echt beduidend beter dan mijn OpenRun Pro, al vond ik die ook niet onaardig, zolang je het maar niet vergelijkt met in-ears of over-ears, dat is echt appels met peren vergelijken.
Philips (van TP Vision) zou ik in ieder geval ver weg van blijven, dat was de slechtste
ervaring die ik met een hoofdtelefoon heb gehad.
Een ander gerenommeerd merk, maar waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb, is deze van
Audio Technica, die een fractie andere techniek gebruikt dan bone conduction, of misschien
Suunto, al ken ik Suunto eigenlijk alleen van de smartwatches, dus ik weet niet hoe goed of slecht hun bone conducting headphone is.
Edit: denk dat die jlabs echt niet vergelijkbaar zijn met Shokz. Alleen de Epic Open Sport zou vergelijkbaar zijn met de Shokz Fit, maar dat is wederom een andere techniek dan de bone conducting hoofdtelefoons waar dit topic over gaat.
[
Voor 6% gewijzigd door
PeacekeeperNL op 14-08-2025 19:08
]