Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2022 13:25 ]
Ja dat komt omdat zijn iMac is vastgelopen
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
,,,,, ik zal het snel uitleggenGreatsword schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 12:02:
[...]
Ja dat komt omdat zijn iMac is vastgelopen
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dan is de installatie niet goed of corrupt. Gewoon een herinstallatie uitvoeren van het laatst ondersteunende OS, eventueel via een Bootable USB.thijs1234 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 12:08:
Dat klopt, op enter gedrukt. Nu ik er toch wel hoe kan ik deze topic verwijderen en een nieuwe starten?
[...]
,,,,, ik zal het snel uitleggen
Ik heb een Mac 21 1/2 inch die heb ik leeg gemaakt voor de verkoop. Ben iets te Heel goed bezig geweest om hem op te schonen en nu kom ik niet verder dan het vraagde]ken via commandant;d r. Uiteindelijk krijg ik het bericht no Device
[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 09-07-2022 12:24 ]
Boot eens vanaf een USB stick en kijk of je de interne schijf dan kan formatteren/herinstalleren.thijs1234 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 12:24:
Via de toets combinatie, command r, bij opstarten. Kom ik in het menu met vier opties. Geen een van die opties werkt. Daarna krijg ik de melding in een zwart scherm, no device found. Hij wil dus niet verder omdat hij de doelschijf niet heeft gevonden. Hij is gewoon de weg kwijt.
[ Voor 34% gewijzigd door binbero op 09-07-2022 13:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 11-07-2022 10:41 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq