Mijn vraag
Voor ons nieuwe huis wil ik het netwerk graag goed geregeld hebben.
Tot nu toe kocht ik altijd de meest populaire routers op dat moment op basis van verschillende websites en reviews. Altijd tegenvallende resultaten gehad, zowel qua WiFi als bedraad. Meest voorkomende is dat de router na een jaar of 2 elke keer geen internet verbinding heeft. Ik wil het nu gewoon goed opzetten met kwaliteit apparatuur. Her en der lees ik dat Ubiquity de beste is. Hier kan ik echter geen wifi routers van vinden. Het probleem is dat ik er zelf geen verstand van heb.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netgear Nighthawk R7000 AC1900 -> Gaat de deur uit
KPN Glasvezel
Xbox Series X
Laptops
iPads
iPhones
Wat ik wil
Router, snel internet op elke verdieping middels WiFi. Geen kabels. Woning is gebouwd in 2004, drie verdiepingen.
Is er iemand die zijn ervaring kan delen en apparatuur kan aanraden?
Voor ons nieuwe huis wil ik het netwerk graag goed geregeld hebben.
Tot nu toe kocht ik altijd de meest populaire routers op dat moment op basis van verschillende websites en reviews. Altijd tegenvallende resultaten gehad, zowel qua WiFi als bedraad. Meest voorkomende is dat de router na een jaar of 2 elke keer geen internet verbinding heeft. Ik wil het nu gewoon goed opzetten met kwaliteit apparatuur. Her en der lees ik dat Ubiquity de beste is. Hier kan ik echter geen wifi routers van vinden. Het probleem is dat ik er zelf geen verstand van heb.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netgear Nighthawk R7000 AC1900 -> Gaat de deur uit
KPN Glasvezel
Xbox Series X
Laptops
iPads
iPhones
Wat ik wil
Router, snel internet op elke verdieping middels WiFi. Geen kabels. Woning is gebouwd in 2004, drie verdiepingen.
Is er iemand die zijn ervaring kan delen en apparatuur kan aanraden?