Producten vergelijken op mobiele versie niet mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 17:21
Goedemiddag,

Het valt me op dat je op de mobiele website geen producten met elkaar kan vergelijken. De optie hiervoor is er gewoonweg niet. Ook als je de website als desktop-site laat zien op je mobiel, dan zie je die optie niet.

Op de desktopcomputer zie je het echter wel, ook als je deze als mobiele website laadt.

Kan iemand mij uitleggen wat hiervan de reden is ?
Ik vind het namelijk bloedirritant. Ik kijk voornamelijk via mijn mobiele telefoon op Tweakers, vooral als ik niet thuis ben en toch dingen met elkaar wil vergelijken qua specs/prijs et cetera. Dit viel me jaren geleden al op, al zat ik toén met de gedachte dat het aan mijn budget-telefoon lag. Nu heb ik al een tijdje een high-end telefoon en kan het nóg niet.

Geteste telefoons:
Huawei P10 Lite (toentertijd Android 8, utieindelijk Android 9)
Acatel (TCL) 3X 2020 (toentertijd Android 10)
Samsung Galaxy Note 10 (toentertijd Android 9, nu Android 12, momenteel nog mijn telefoon)

Ik hoor graag de reden en waarom het wel/niet geïmplementeerd is. Het lijkt mij niet zoveel moeite, gewoon een code in de CSS erbij plakken...

Dank.

MvG
YouriHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:54

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
De workaround die ik hier altijd voor gebruik is desktop mode en dan je scherm in landscape, dan laat hij de knop wel zien (bij mij in elk geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23

crisp

Devver

Pixelated

Je telefoon een kwartslag draaien kan inderdaad helpen. De 'desktop' mode in je browser doet verder weinig, het gaat puur om de beschikbare (horizontale) ruimte.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Oké, oké, dat werkt. Toch jammer dat dat in normal mode niet aanwezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Is het mogelijk om ergens een verzoek in te dienen om daar nog eens naar te kijken?

Ik zou op deze pagina zeker verwachten te kunnen vergelijken, liever dan aangeven iets te willen/hebben. Het komt bij mij regelmatig voor dat ik van een paar producten de specificaties bekijk en ze dan wil vergelijken, maar dan moet ik dus steeds terug naar “alle uitvoeringen” en daar weer het product zoeken (andere workaround, want mijn schermoriëntatie is vergrendeld).

Als je de workarounds niet kent dan geef je misschien gewoon op, wat me ook niet wenselijk lijkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlIrDNwT-72BFs68KZEyTSkvtxk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jLh28Uiglz5cTpiUETx1uYQn.png?f=fotoalbum_large

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:26
Ik kwam dit topic bij toeval tegen, maar ben het roerend mee eens dat dit als knop in de (verticale) mobiele versie toegevoegd mag worden. De knoppen <Willen> en <Hebben> gebruik ik bijvoorbeeld veel minder dan het vergelijken van producten uit de pricewatch.

Elke keer switchen naar desktopmodus is toch gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Tweeënhalf jaar later en er is nog altijd niets aan veranderd. Beetje jammer.
Evenwel bedankt dat je mijn mening deelt @tweakery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@tweakery en @Indifstublatia. In Mooie Features is een centraal topic gemaakt voor alle voorstellen voor verbeteringen van de vergelijken-functionaliteit, waaronder het tonen van de knop op mobiel: Verbeteringen aan vergelijken in Pricewatch.

In een sluitmessage van een ander recent topic over het vergelijken op mobiel, geeft Jelle aan dat de planning is hier in Q1 van dit jaar naar te kijken:
jelle. schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:33:
[...]

Bedankt voor je suggestie! Deze wens hebben we vaker gehoord, zie ook Verbeteringen aan vergelijken in Pricewatch. Het plan is om in Q1 deze pagina te gaan verbeteren, dus mogelijk nemen we deze aanpassing dan ook mee :) Verdere updates daarover zullen we in het bestaande topic plaatsen.
Om de discussie centraal te houden, sluit ik dit topic. Als je aanvullingen hebt, kan je terecht in het andere topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.