Chromecast google tv NL versie: tabblad "voor jou"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarav
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-06-2022
Mijn vraag:

Ik heb sinds gisteren de Nederlandse versie binnen van chromecast google tv.
Maar ik zie alleen maar de tabbladen: zoeken, home, apps, en bibliotheek, en niet, zoals je in buitenlandse versies hebt: voor jou, live, films, shows.
Ik dacht dat dat juist hoorde bij de Nederlandse release, dat die functies vrij zouden komen.
Ik kan ze wel zien als ik een Amerikaanse vpn aanzet, maar dan kan ik weer geen prime kijken.
Weet iemand hoe dit zit? Komt er nog een update aan? Of doet Nederland niet mee aan deze functies?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- op aanraden van Google support een ander emailadres gebruikt, maar dat deed niks.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:29

FeaR

In GoT we trust

TB > MSH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kun je je ervaringen niet beter in het algemene topic delen? Google Chromecast & Google TV- Ervaringen & discussie Deel 2

Met "Nederlandse" versie bedoel je een uitvoering met NL tekst op de verpakking? Ik verwacht dat de software (OS build), gelijk zal zijn aan die op de andere uitvoeringen (uit andere EU landen afkomstig), en dat Google aan de server zijde iets moet doen om vrij te schakelen wat je nu denkt te missen. Als dat überhaupt al gaat komen vanzelfsprekend.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarav
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-06-2022
hardware-lover schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:16:
Kun je je ervaringen niet beter in het algemene topic delen? Google Chromecast & Google TV- Ervaringen & discussie Deel 2

Met "Nederlandse" versie bedoel je een uitvoering met NL tekst op de verpakking? Ik verwacht dat de software (OS build), gelijk zal zijn aan die op de andere uitvoeringen (uit andere EU landen afkomstig), en dat Google aan de server zijde iets moet doen om vrij te schakelen wat je nu denkt te missen. Als dat überhaupt al gaat komen vanzelfsprekend.
Thanks, ik ben nieuw hier. Heb inmiddels antwoord van Google, en de voor jou pagina wordt voorlopig niet in Nederland uitgebracht. Het kan natuurlijk wel met een vpn.