Aangekondigd, hier ook nog niet. Updates worden gefaseerd per land uitgerold 😉WippertNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:30:
...op mijn T-rex 3 vooralsnog niet
Volgens mij valt alles op Amazon onder de voorwaarden van Amazon. Heb nog nooit problemen gehad met andere aanbiedersTiSaE schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 07:53:
[...]
Lijkt me geen betrouwbare verkoper. Het is in ieder geval niet van Amazon zelf
Nee, met mobiel vind ik handig genoeg.WippertNL schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 13:35:
Betaald er iemand met zijn T-Rex 3... zoals je dat ook contactloos kan met je mobiel..?
https://www.chinesesmartw...artwatch-users-in-europe/
[ Voor 20% gewijzigd door Frank Brouwers op 23-03-2025 10:45 ]
Interessant.Frank Brouwers schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:43:
Voedings tool op komst in de Zepp app voor T Rex 3
https://www.chinesesmartw...artwatch-users-in-europe/
Ben benieuwd in hoeverre deze gegevens gekoppeld kunnen worden aan andere food trackers/diet apps. Zoals b.v. een MyFitnessPal of Macrofactor.
Schone link: https://www.chinesesmartw...whats-new-in-zepp-os-4-5/
Inmiddels is er ook weer een nieuwe Amazfit, de Bip 6. Ik hou niet van die vierkante apple watch look, maar wel weer zeer goede features voor de prijs.
https://us.amazfit.com/products/bip-6
Ben zo gewend geraakt aan 1x in de maand opladen
Kun je die niet gewoon vervangen?kwaazaar schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:45:
Jammer dat ze geen smartwatches hebben met metalen band.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Voor de T-rex sowieso. Kun je legio bandjes voor krijgen. En met de adapter kun je naar elke 22mm band over.kwaazaar schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:45:
Jammer dat ze geen smartwatches hebben met metalen band.
[ Voor 43% gewijzigd door virtualjoe op 09-05-2025 14:05 . Reden: Quote erbij gezet ]
Ik zou het liefst een snelheidssensor koppelen en de wielomtrek kunnen invoeren maar ik kom er niet uit.
Oerbrood!
https://uk.amazfit.com/pa...ripherals#r-1718868045402Markao2000 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:12:
Iemand een idee of/hoe je een aparte cadans- of snelheidssensor kunt koppelen zoals bij een fietscomputer?
Ik zou het liefst een snelheidssensor koppelen en de wielomtrek kunnen invoeren maar ik kom er niet uit.
geen idee of het helpt in je zoektocht
Nu is een vervangende T-REX 3 onderweg (met gratis Amzfit on-ear oordopjes). Ben benieuwd naar de verbeteringen in de praktijk tussen de pro en de 3.
Dat ga je zeker merken, een wereld van verschil! Succes.niq schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:35:
Mijn 4 jaar oude T-REX Pro is er mee opgehouden, hij gaat niet meer aan.
Nu is een vervangende T-REX 3 onderweg (met gratis Amzfit on-ear oordopjes). Ben benieuwd naar de verbeteringen in de praktijk tussen de pro en de 3.
Alleen al het verschil in display. Wat is de T-Rex 3 mooi helder. En er passen net wat grotere getallen op wat nog handiger is om af te lezen.Frank Brouwers schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 12:07:
[...]
Dat ga je zeker merken, een wereld van verschil! Succes.
Enige minpunt tot nu toe is dat ik hem met geen mogelijkheid op mijn thuis-WiFi krijg. Zowel het normale- als mijn gastnetwerk lukt gewoon niet. Zelfs niet als ik het enkel op 2,4GHz en WPA zet.
Verbinden met de WiFi hotspot van mijn telefoon werkt wel gelijk.
Ik las dat dit WiFi probleem bij veel mensen voorkomt, hopelijk weten ze dit ooit nog op te lossen met een update.
Display is echt super, zelfs in fel zonlicht goed afleesbaar tijdens workout. Ik heb geen problemen met wifi connectie. Alle updates over wifiniq schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:38:
[...]
Alleen al het verschil in display. Wat is de T-Rex 3 mooi helder. En er passen net wat grotere getallen op wat nog handiger is om af te lezen.
Enige minpunt tot nu toe is dat ik hem met geen mogelijkheid op mijn thuis-WiFi krijg. Zowel het normale- als mijn gastnetwerk lukt gewoon niet. Zelfs niet als ik het enkel op 2,4GHz en WPA zet.
Verbinden met de WiFi hotspot van mijn telefoon werkt wel gelijk.
Ik las dat dit WiFi probleem bij veel mensen voorkomt, hopelijk weten ze dit ooit nog op te lossen met een update.
Heb er 1 sinds een aantal dagen. Vierkant maakt wel meer sense voor een smartwatch. Bv een whatsapp berichtje typen gaat makkelijker, of overzicht van je agenda wordt dan beter weergegeven. Draagcomfort is ook super.RepareerDroid schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:51:
[...]
Schone link: https://www.chinesesmartw...whats-new-in-zepp-os-4-5/
Inmiddels is er ook weer een nieuwe Amazfit, de Bip 6. Ik hou niet van die vierkante apple watch look, maar wel weer zeer goede features voor de prijs.
https://us.amazfit.com/products/bip-6
Had een GTR lite en dit is echt een grote upgrade voor mij met deze goedkope BIP 6! Scherm is erg mooi en scherp, mooie menu's, screen responsive erg goed etc etc. Maar goed genoeg reviews op youtube te vinden.
TheekAzzaBreek schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:20:
In Zepp E heb ik in het wekelijks rapport een statistiekje genaamd HUOADRTM, wat over temperatuur lijkt te gaan. Weet iemand waar dat voor staat? In de documentatie komt het niet voor.
[ Voor 13% gewijzigd door Frank Brouwers op 02-06-2025 21:37 ]
TheekAzzaBreek schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:20:
In Zepp E heb ik in het wekelijks rapport een statistiekje genaamd HUOADRTM, wat over temperatuur lijkt te gaan. Weet iemand waar dat voor staat? In de documentatie komt het niet voor.
/f/image/gqK6eeAwF4q83qNgmm5uU2zH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door WippertNL op 10-06-2025 11:10 ]
Artikel over firmware update.
[ Voor 11% gewijzigd door Frank Brouwers op 10-06-2025 21:41 ]
Jeroen
Jazeker, gebruik hiervoor de curve app. Werkt prima!BarnOwl schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:58:
Ik overweeg om een T-Rex 3 te kopen. Nu zie ik dat deze NFC heeft, is daar ook mee te betalen?
Bedankt voor je antwoord, werkt het niet met Zepp Pay?TiSaE schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:05:
[...]
Jazeker, gebruik hiervoor de curve app. Werkt prima!
EDIT: Curve werkt niet met ABNAMRO betaalkaart.
[ Voor 10% gewijzigd door BarnOwl op 06-07-2025 12:58 ]
Jeroen
Jeroen
Daar ga je geen spijt van krijgen.BarnOwl schreef op zondag 6 juli 2025 @ 13:00:
Ik heb vandaag de griijze versie besteld bij Amazon (227,00)
Nou, dat is nu juist een punt. In het echt vond ik de grijze variant dus helemaal niet mooi en heb hem omgeruild voor de zwart rode variant die ik wel prachtig vind.
Maar inderdaad is het wel een enorme verbetering t.o.v. de T-Rex 2.
:strip_exif()/f/image/7EsrfrVbqfR8HlW7GjXmtdzq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ixcoNtm6BmoqTDoCiMsFmMI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door BarnOwl op 11-07-2025 23:07 ]
Jeroen
Ik vind de rode variant ook mooierBarnOwl schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 22:57:
[...]
Nou, dat is nu juist een punt. In het echt vond ik de grijze variant dus helemaal niet mooi en heb hem omgeruild voor de zwart rode variant die ik wel prachtig vind.
Maar inderdaad is het wel een enorme verbetering t.o.v. de T-Rex 2.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/vwU2JiUInVEl0BD4nGYPaIPa.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 76% gewijzigd door Frank Brouwers op 17-07-2025 20:37 ]
...deze is zeker mooi; waar gevonden?
https://amazfitwatchfaces.com/gtr/view/36149
Jeroen
BarnOwl schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:44:
Is dit horloge zo inpopulair of is deze thread dood?
Iedereen lijkt super tevreden zodat er niets te melden is 😉
Wel een mooi watchface gevonden:[Afbeelding]
https://www.chinesesmartw...in-2025-t-rex-4-falcon-2/
[ Voor 26% gewijzigd door Frank Brouwers op 08-08-2025 15:41 ]
Ik heb ineens boven- en onderaan het scherm een klein oranje kleurig 'randje'.
Rond 12 uur en tussen 5 en 7 uur zeg maar.
Het wordt zo te zien niet groter/breder maar heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Binnenkort einde van het horloge?
Sommige gebruikers van de Amazfit T-Rex 2 hebben meldingen gemaakt van schermproblemen. Hoewel deze problemen niet wijdverspreid zijn, kunnen ze variëren van tijdelijke glitches tot hardwarematige defecten.
Veelvoorkomende schermproblemen:
Groene flikkering bij overgang naar Always-On Display (AOD): Sommige gebruikers hebben een kortdurende groene flikkering opgemerkt wanneer de horloge overgaat naar de AOD-modus, vooral bij bepaalde wijzerplaten zoals "Sports Moment". Dit effect is meestal kort en alleen zichtbaar in een donkere omgeving.
Bevriezen of herstarten van het scherm: Er zijn meldingen van het horloge dat vastloopt of opnieuw opstart tijdens het gebruik, vooral tijdens trainingen of het bladeren door menu's. Dit kan te maken hebben met softwareproblemen of een conflict met bepaalde wijzerplaten.
Witte verticale lijn op het scherm: Sommige gebruikers hebben een witte verticale lijn opgemerkt die zichtbaar is bij lichtere achtergronden. Dit kan duiden op een hardwarematig probleem, zoals een defect in het scherm of waterinfiltratie.
Wat te doen bij schermproblemen:
Herstart het horloge: Een eenvoudige herstart kan helpen bij tijdelijke softwareproblemen.
Voer een fabrieksreset uit: Als het probleem aanhoudt, kan een fabrieksreset helpen. Ga naar Instellingen > Systeem > Fabrieksinstellingen om dit te doen. Let op: dit wist alle gegevens op het horloge.
Gadgets to Wear
Controleer op software-updates: Zorg ervoor dat je horloge de nieuwste firmware heeft, aangezien updates vaak bugfixes bevatten.
Neem contact op met de klantenservice: Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de klantenservice van Amazfit voor verdere ondersteuning of garantieclaims.
Gadgets to Wear
Als je specifieke symptomen of foutmeldingen hebt, deel deze dan voor gerichtere hulp.
Dit lost het niet op.
Heb nog geen hardware reset gedaan, en ik denk eerlijk gezegd dat dit het niet oplost, gezien dit probleem ineens na al het gebruik opduikt.
Draai ook de laatste firmware voor dit type horloge, dus als het een software bug zou zijn heb ik pech denk ik
Qua garantie zit ik ook al ruim na de garantieperiode, dus dat gaat ook niet helpen denk ik.
Hou de boel wel in de gaten, om te zien of het groter wordt.
Nee, nog niet meegemaakt.RobWu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:13:
Klein scherm probleem met mijn T-Rex2.....
Ik heb ineens boven- en onderaan het scherm een klein oranje kleurig 'randje'.
Rond 12 uur en tussen 5 en 7 uur zeg maar.
Het wordt zo te zien niet groter/breder maar heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Binnenkort einde van het horloge?
T Rex 3 pro aangekondigd
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NvjOj77SRGCo0WVdAylAiInk.jpg?f=user_large)
De "gouden" variant is spuug lelijk
[ Voor 52% gewijzigd door Frank Brouwers op 30-08-2025 15:33 ]
Nu te koop voor €399.Frank Brouwers schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:35:
https://www.notebookcheck...ight-leaks.1099000.0.html
T Rex 3 pro aangekondigd
[Afbeelding]
De "gouden" variant is spuug lelijk
Met ingebouwde speaker, microfoon en zaklamp
![]() | ![]() |
[ Voor 41% gewijzigd door niq op 05-09-2025 11:59 ]
Waar?niq schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:42:
[...]
Nu te koop voor €399.
Met ingebouwde speaker, microfoon en zaklamp
[Afbeelding] [Afbeelding]
Op de Duitse Amazfit website.
https://de.amazfit.com/pr...ro?variant=47365134287018
Daar heb ik eerder dit jaar ook mijn T-Rex 3 vandaan gehaald.
YouTube: Amazfit T-Rex 3 PRO In-Depth Review - They Added EVERYTHING! (Garmin...
Ook bij Amazon DE verkrijgbaar
https://www.amazon.de/dp/...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1
[ Voor 54% gewijzigd door Frank Brouwers op 05-09-2025 16:16 ]
Werkt deze goed samen met een IPhone?
De sporten die beoefen: gym en wandelen.
Ik kom van een Apple Watch maar wil geen verlenging meer van mijn telefoon rond mijn pols.
Wel jammer dat je in Belgie nergens het horloge een kan passen of je ermee staat.
Eens gekocht en je vindt het niet mooi dan zit je ermee met een watch van 400 euro
Integratie met IOS en de Zepp app is perfect. Geen klachten 😊 Heb je na aanschaf geen termijn om hem kosteloos zonder opgaaf van reden terug te sturen? Amazon, coolblue, Bol etc hebben dat toch gewoon?Gvw18380 schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:20:
Ik ben wel gecharmeerd door de T-Rex 3 Pro.
Werkt deze goed samen met een IPhone?
De sporten die beoefen: gym en wandelen.
Ik kom van een Apple Watch maar wil geen verlenging meer van mijn telefoon rond mijn pols.
Wel jammer dat je in Belgie nergens het horloge een kan passen of je ermee staat.
Eens gekocht en je vindt het niet mooi dan zit je ermee met een watch van 400 euro
Kan je in dat geval geen gebruik maken van je herroepingrecht?Gvw18380 schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:20:
https://www.chinesesmartw...em_EO26fmQZAV0k8if8kX5I8w
watchface T Rex 3 Pro voor T Rex 3:
https://amazfitwatchfaces.com/t-rex/view/16339
:strip_exif()/f/image/PjimvNe5M4MrGGbqRSHWnykK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door Frank Brouwers op 11-09-2025 16:08 ]
Ik lees dat de stappenteller niet klopt, de temperatuur klopt niet en de kalender werkt niet.
Ik verwacht van een horloge van 400 euro dat alles toch correct werkt
Kijk deze video en al je vragen worden beantwoord. Deze reviews zijn de meest wetenschappelijke van allemaal. Wat mij betreft geen enkele twijfel.Gvw18380 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:10:
Ik heb toch ergens mijn twijfels.
Ik lees dat de stappenteller niet klopt, de temperatuur klopt niet en de kalender werkt niet.
Ik verwacht van een horloge van 400 euro dat alles toch correct werkt
YouTube: Amazfit T-Rex 3 PRO - 399$ Garmin Fenix Pro KILLER? (Scientific Review)
Ja, alle 22 mm bandjes kunnen op de Pro. Amazon heeft er veel.cassiekai schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:57:
Zijn er ook titanium bandjes te krijgen voor de T-rex 3 Pro? Silicone bandjes krijg ik irritatie van. Ik neem aan dat de onderzijde van de T-rex van metaal is.
Achterzijde ook van metaal bij de pro? Volgens mij kun je de pro samen met de Helio band gebruiken. Ik vraag mij af hoe het dan zit met de data die beiden meten. Van welk apparaat wordt wat genomen om weer te geven of wordt het gecombineerd?Frank Brouwers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:
[...]
Ja, alle 22 mm bandjes kunnen op de Pro. Amazon heeft er veel.
Achterzijde: polymeer. Data worden software matig samen gevoegd.cassiekai schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:09:
[...]
Achterzijde ook van metaal bij de pro? Volgens mij kun je de pro samen met de Helio band gebruiken. Ik vraag mij af hoe het dan zit met de data die beiden meten. Van welk apparaat wordt wat genomen om weer te geven of wordt het gecombineerd?