Foto's
:strip_exif()/f/image/abaLABrvGWe87bI1JwroxAUR.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wLB0YwAPlNE0OFgjPAzBgmY9.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Ruimte is erg beperkt, boven en onder de dakkapel is ongeveer 1,50m x 4,50m beschikbaar.Rechts naast de dakkapel is een strook van ongeveer 1,10m beschikbaar tot aan de zonnepanelen van de buren (die ze ook OP de erfgrens hebben gelegd). Ik heb in de offerte laten opnemen dat er eerst een schouw moet plaatsvinden voordat de offerte definitief akkoord is. Ik wil geen risico lopen dat het toch niet gaat passen.
Richting is WZW
Dakhelling 24 graden
Schaduw
Niet veel schaduw, alleen de panelen onder de dakkapel zullen even wat schaduw hebben.Jaarverbruik
Nu 3500 maar dat zal meer worden aangezien we een airco hebben aangeschaft om ook mee te verwarmen. En een nieuwe keuken incl. inductieplaat.We kunnen dit natuurlijk nooit allemaal opwekken op ons dag, maar iets is beter dan niets...
Huidige elektriciteitsaansluiting
1-faseBudget en doel
Budget nvt, zolang het maar terug te verdienen is binnen redelijke termijn :-)Wie gaat het project uitvoeren
De aanbiederBijhouden van data
Veel info is leuk maar niet noodzakelijkReeds verkregen offertes
Enkele grote partijen, de meeste willen alleen makkelijk neerleggen. Ik heb er nu eentje die wat meer meedenkt.Regio
ApeldoornPrijs
In deze offerte zijn bewust de 385wp panelen opgenomen (smaller dan de 405) zodat het hopelijk gaat passen naast de dakkapel :-):fill(white):strip_exif()/f/image/uxqIwX5rqyjujzey3rEKzECb.png?f=user_large)
Is dit een fatsoenlijke aanbieding?