I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kort door de bocht, de C2 heeft een OLED EVO paneel en dus een 20% gemiddeld hogere helderheid als grootste pluspunt. Beoordeel of je dat belangrijk vindt.miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:59:
Ik ga binnenkort een 55" OLED kopen. Nu ben ik benieuwd of jullie de C2 de meerprijs t.a.v. de C1 waard vinden, of dat ik dus beter voor de C1 kan gaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De C1 (55 inch) kost bij bol.com zelf (geen derde partij) nu €899, lijkt me een prima prijs, maar dat is wel het Europese model, niet Benelux.
Link naar de tv.
Zijn er nadelen aan het aanschaffen van het Europese model t.a.v. de Benelux versie?
Link naar de tv.
Zijn er nadelen aan het aanschaffen van het Europese model t.a.v. de Benelux versie?
Ja.miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:34:
De C1 (55 inch) kost bij bol.com zelf (geen derde partij) nu €899, lijkt me een prima prijs, maar dat is wel het Europese model, niet Benelux.
Link naar de tv.
Grijze import dus niet doen ook niet als het om Bol zelf gaat.
Bol als verkoper, doet ook niet mee aan de LG cashback acties.
Net als de derde partij verkopers op Bol.
Vergeet niet dat Bol een soort marktplaats is voor verkopers waarbij je van alles kunt aanbieden.
Neem gewoon een Benelux model, die zijn er genoeg te koop voor scherpe prijzen.
Zie daarvoor het prijstopic.
Volgens mij vallen de C1 TV's (2021) sowieso buiten de cashback acties toch?HoppyF schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:12:
[...]
Ja.
Vergeet niet dat Bol een soort marktplaats is voor verkopers waarbij je van alles kunt aanbieden.
2+2=4-1=3 QUICKMATH
Er zijn nu toch helemaal geen cashback acties voor de C1?HoppyF schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:12:
[...]
Ja.
En je bedoeld dit topic neem ik aan: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Daar wordt al tijden niet meer actief in gepost. Dit is, als je het vergelijkt met andere sites die (denk ik) geen import leveren, zoals Coolblue, bijna €100 goedkoper.
Ik ben daarom vooral benieuwd naar de verschillen, dan kan ik beslissen of me dat die €100 korting waard is.
Het ligt er helemaal aan wat je met de televisie gaat doen. Ga je er films mee kijken alleen via apps of een apparte mediaplayer, heb je een apparte setup box, dan zeg ik ervoor gaan. Wil je echter later deze verkopen dan levert dit wellicht problemen op.miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Er zijn nu toch helemaal geen cashback acties voor de C1?
En je bedoeld dit topic neem ik aan: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Daar wordt al tijden niet meer actief in gepost. Dit is, als je het vergelijkt met andere sites die (denk ik) geen import leveren, zoals Coolblue, bijna €100 goedkoper.
Ik ben daarom vooral benieuwd naar de verschillen, dan kan ik beslissen of me dat die €100 korting waard is.
Volgens mij zijn de europese versies niet geschikt voor benelux kabelnetwerk (correct me if im wrong) en is dit ook het enige verschil.
Dan mag je er zelf uit opmaken of het je die 100 euro verschil waard is.
2+2=4-1=3 QUICKMATH
Nee, de C1 is een model van vorig jaar dus valt buiten de cashback acties.miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Er zijn nu toch helemaal geen cashback acties voor de C1?
De C2 heeft recent wel een cashback actie gehad maar die is pas afgelopen.
Wat ik bedoel mbt cashback acties is dat daar alleen maar officiële LG dealers aan mee doen.
Zoals ik al zei vallen grijze import dealers zoals Bol en derde partijen bij Bol, daarbuiten.
Zo kun je makkelijk onderscheiden wat officiële LG dealers zijn en wie niet.
De dealerlijst bij cashback acties geven dus een goed overzicht.
Los dus of er een cashback actie loopt of niet.
Het prijstopic geeft een goede indruk wat de straatprijzen zijn en waar je kunt kopen.
Voor de meest actuele prijzen moet je zelf actie ondernemen zoals ook in dat topic wordt uitgelegd.
Bellen of e-mailen werkt goed.
Ja klopt.MrBas schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:17:
[...]
Volgens mij vallen de C1 TV's (2021) sowieso buiten de cashback acties toch?
Zie mijn bovenstaande reactie.
@miicker Je post en de reacties daarop in [LG OLED] Ervaringen & Discussie afgesplitst naar een eigen topic hier in CEK omdat het aankoopadvies betreft.
miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:59:
Ik ga binnenkort een 55" OLED kopen. Nu ben ik benieuwd of jullie de C2 de meerprijs t.a.v. de C1 waard vinden, of dat ik dus beter voor de C1 kan gaan.
Ik ga dit topic sluiten. @miicker loopt lang genoeg mee op GoT om te weten dat er hier enige vorm van eigen inzet wordt verwacht. Bovenstaande vragen missen die eigen inzet en zijn met een zoekactie simpel te vinden.miicker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:34:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.