Nu 2 weken panelen op mijn dak liggen:
16x Longhi 370 OW opstelling. 5.920 kWp met omvormer Solax X3 5.0T. Geen schaduw op de panelen.
Maandag 29.7 kWh
Dinsdag 32.1 kWh
Woensdag 30.9 kWh
Donderdag 31.2 kWh
Vandaag tot aan 16:00 zit ik al op 25.8 kWh
De afgelopen dagen heb ik een rare curve in de opbrengst die ik niet helemaal kan thuisbrengen, zo rond 11:30 schiet de opbrengst ineens flink omhoog naar de te verwachten opbrengst alleen voor die tijd lijk ik dus wat opbrengst te missen...
:strip_exif()/f/image/SiTToh45L0mGxZwgsWj4PGLK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t2mc5S8ysvxrOTYlZgoayH54.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag wel een gezondere curve te zien in de opbrengst gelukkig, maar iemand enig idee waarom dit zou kunnen zijn? Verschil in totale opbrengst is dus best groot...
16x Longhi 370 OW opstelling. 5.920 kWp met omvormer Solax X3 5.0T. Geen schaduw op de panelen.
Maandag 29.7 kWh
Dinsdag 32.1 kWh
Woensdag 30.9 kWh
Donderdag 31.2 kWh
Vandaag tot aan 16:00 zit ik al op 25.8 kWh
De afgelopen dagen heb ik een rare curve in de opbrengst die ik niet helemaal kan thuisbrengen, zo rond 11:30 schiet de opbrengst ineens flink omhoog naar de te verwachten opbrengst alleen voor die tijd lijk ik dus wat opbrengst te missen...
:strip_exif()/f/image/SiTToh45L0mGxZwgsWj4PGLK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t2mc5S8ysvxrOTYlZgoayH54.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag wel een gezondere curve te zien in de opbrengst gelukkig, maar iemand enig idee waarom dit zou kunnen zijn? Verschil in totale opbrengst is dus best groot...
:strip_exif()/f/image/kn7Dl0JVwLgEZWrVb5Ke3qsS.jpg?f=fotoalbum_large)