Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken voor mijn studie en voor gamen. Ik studeer rechten dus zoveel bijzonders heb ik niet nodig. Eigenlijk alleen de basics. Qua games zit ik te denken aan bijvoorbeeld Valorant maar ook aan GTA, misschien ook wel GTA RP.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro, maar het mag wel iets hoger uitvallen als het niet echt anders kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten. Alles is nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat alles nodig is. Ook een monitor, toetsenbord en muis als het mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet per se. Ben zelf nu AMD gewend met mijn laptop, maar zou Intel ook prima vinden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen bepaalde eisen. Zolang het niet teveel lawaai maakt
Ga je overklokken?
Dat is niet de bedoeling met hoe ik nu denk
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik er zelf niet veel verstand van heb hoop ik een advies te krijgen met waar ik op moet letten, en misschien ook wel een build die ik kan gebruiken.
Ik wil het systeem gebruiken voor mijn studie en voor gamen. Ik studeer rechten dus zoveel bijzonders heb ik niet nodig. Eigenlijk alleen de basics. Qua games zit ik te denken aan bijvoorbeeld Valorant maar ook aan GTA, misschien ook wel GTA RP.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro, maar het mag wel iets hoger uitvallen als het niet echt anders kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten. Alles is nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat alles nodig is. Ook een monitor, toetsenbord en muis als het mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet per se. Ben zelf nu AMD gewend met mijn laptop, maar zou Intel ook prima vinden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen bepaalde eisen. Zolang het niet teveel lawaai maakt
Ga je overklokken?
Dat is niet de bedoeling met hoe ik nu denk
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik er zelf niet veel verstand van heb hoop ik een advies te krijgen met waar ik op moet letten, en misschien ook wel een build die ik kan gebruiken.