Hi allen,
Graag jullie hulp bij het volgende:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hey systeem wil ik gebruiken om te gamen. Speel voornamelijk COD titels, systeem moet ook MWII en Warzone 2 goed kunnen draaien. Zou het liefst op 1440p >120 fps halen in die titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De volledige set-up mag maximaal €1100,- kosten. Liefst minder uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast uit de lijst is inmiddels aangeschaf. Benodigde randapparatuur heb ik staan. Scherm is een MAG274QRF van MSI.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of ik met deze lijst de beste bang-for-buck heb. Twijfel vooral over de grafische kaart. Ik zie op Pricewatch voor €75,- meer een XFX 6750XT staan en ben benieuwd of dat extra bedrag de moeite waard is. Ook ben ik benieuwd of ik voor mijn doel goed doe aan de keuze voor een AMD-processor of dat ik beter voor Intel kan kiezen. Verder heb ik meer dan 15 jaar geleden voor het laatst zelf een PC gebouwd, dus ben ook wel benieuwd naar de compatibiliteit van de componenten en of dit 'out-of-the-box' gaat werken zo.
Thanks!
Graag jullie hulp bij het volgende:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hey systeem wil ik gebruiken om te gamen. Speel voornamelijk COD titels, systeem moet ook MWII en Warzone 2 goed kunnen draaien. Zou het liefst op 1440p >120 fps halen in die titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De volledige set-up mag maximaal €1100,- kosten. Liefst minder uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast uit de lijst is inmiddels aangeschaf. Benodigde randapparatuur heb ik staan. Scherm is een MAG274QRF van MSI.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6700 XT EAGLE 12G | € 540,81 | € 540,81 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510i Zwart | € 63,49 | € 63,49 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M (2021) | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 92,48 | € 92,48 |
| Totaal | € 1.152,47 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of ik met deze lijst de beste bang-for-buck heb. Twijfel vooral over de grafische kaart. Ik zie op Pricewatch voor €75,- meer een XFX 6750XT staan en ben benieuwd of dat extra bedrag de moeite waard is. Ook ben ik benieuwd of ik voor mijn doel goed doe aan de keuze voor een AMD-processor of dat ik beter voor Intel kan kiezen. Verder heb ik meer dan 15 jaar geleden voor het laatst zelf een PC gebouwd, dus ben ook wel benieuwd naar de compatibiliteit van de componenten en of dit 'out-of-the-box' gaat werken zo.
Thanks!
[ Voor 26% gewijzigd door metofzonder op 10-06-2022 11:36 ]