Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen (CS, PUBG, RDR2, etc) en in de toekomst ook iets meer eisende games. 1080p lijkt me prima. Als enkele games op 1440p kan is dit een plus, maar geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb €1000-1200 in gedachte. Beetje afhankelijk of er met zo'n €100-200 net iets beter/efficiënter build te krijgen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randcomponenten zoals muis, toetsenbord, headset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ver gaat helaas mijn kennis op dit gebied, daarvan deze vraag. Zie verder lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor AMD/Intel, maar ik hoor graag jullie suggesties en voorkeuren, en waarom. Daar leer ik van en kan ik hopelijk tot een goede keuze komen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de huidige wereld vind ik energiezuiniger wel aantrekkelijk, maar dat hangt weer af hoeveel duurder het is. Het hoeft niet het stilste van het stilste te zijn, maar relatief stil lijkt me fijn!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaande lijstje is zo goed als de BBG van mei 2022, alleen andere goedkopere (maar vergelijkbare?) GPU. Ik vroeg me af of men dit nog steeds een goede build lijkt en wat eventueel de Intel tegenhanger zou zijn. Ik hoor graag jullie mening en advies!
Dank alvast!
Ik wil vooral gamen (CS, PUBG, RDR2, etc) en in de toekomst ook iets meer eisende games. 1080p lijkt me prima. Als enkele games op 1440p kan is dit een plus, maar geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb €1000-1200 in gedachte. Beetje afhankelijk of er met zo'n €100-200 net iets beter/efficiënter build te krijgen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randcomponenten zoals muis, toetsenbord, headset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ver gaat helaas mijn kennis op dit gebied, daarvan deze vraag. Zie verder lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor AMD/Intel, maar ik hoor graag jullie suggesties en voorkeuren, en waarom. Daar leer ik van en kan ik hopelijk tot een goede keuze komen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de huidige wereld vind ik energiezuiniger wel aantrekkelijk, maar dat hangt weer af hoeveel duurder het is. Het hoeft niet het stilste van het stilste te zijn, maar relatief stil lijkt me fijn!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaande lijstje is zo goed als de BBG van mei 2022, alleen andere goedkopere (maar vergelijkbare?) GPU. Ik vroeg me af of men dit nog steeds een goede build lijkt en wat eventueel de Intel tegenhanger zou zijn. Ik hoor graag jullie mening en advies!
Dank alvast!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M AORUS PRO-P | € 126,90 | € 126,90 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster QICK 308 AMD Radeon RX 6650 XT ULTRA | € 453,49 | € 453,49 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 78,80 | € 78,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M (2021) | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 92,48 | € 92,48 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,47 | ||