woensdag 8 juni 2022 16:05
Schinkeldijkje
- knip-
Dit is mijn bericht naar de verkoper, krijg geen reactie terug en heb dus op een of andere manier een review kunnen plaatsten voor de 72 uur.
nu heb ik nog steeds niks terug gekregen behalve een review terug met alles op 1 ster ik ben net mijn beoordelingen aan het opbouwen, nu had ik een vraag hierover.
Mijn vraag is als iemand dit als review plaatst:
Beoordeling van Loco07 (verkoper) over Schinkeldijkje, vrijdag 10 juni 2022
Voldoet aan beschrijving:Score: 1Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
Een waardeloze manier van benadering en verwacht nog een reactie ook… tsja
Advertentie: Alienware 3821DW Wit, Zwart
Terwijl ik mijn bericht netjes heb gemaakt met een vraag maar ook mijn review:
Beoordeling van Schinkeldijkje (koper) over Loco07, donderdag 9 juni 2022
Voldoet aan beschrijving:Score: 4Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Hierbij een review, ik heb gereageerd op dit scherm. geen reactie en later is de advertentie verwijderd zonder enig tegen bericht vind ik tegenvallen als iemand interesse toont in een product.
Aanvulling
Ik krijg een 1 ster waardering omdat ik waardeloos zou hebben gereageerd met dit als vraag op zijn advertentie + mijn reactie helemaal bovenin met wat ik heb gestuurd.
word dit ook in zekere zin nog bekeken?
Ik heb deze persoon nogmaals een bericht gestuurd om te kijken of er contact te krijgen valt op een normale manier, mocht dit niet zo zijn wat kan ik doen?
Schinkeldijkje
- knip-
Dit is mijn bericht naar de verkoper, krijg geen reactie terug en heb dus op een of andere manier een review kunnen plaatsten voor de 72 uur.
nu heb ik nog steeds niks terug gekregen behalve een review terug met alles op 1 ster ik ben net mijn beoordelingen aan het opbouwen, nu had ik een vraag hierover.
Mijn vraag is als iemand dit als review plaatst:
Beoordeling van Loco07 (verkoper) over Schinkeldijkje, vrijdag 10 juni 2022
Voldoet aan beschrijving:Score: 1Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
Een waardeloze manier van benadering en verwacht nog een reactie ook… tsja
Advertentie: Alienware 3821DW Wit, Zwart
Terwijl ik mijn bericht netjes heb gemaakt met een vraag maar ook mijn review:
Beoordeling van Schinkeldijkje (koper) over Loco07, donderdag 9 juni 2022
Voldoet aan beschrijving:Score: 4Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Hierbij een review, ik heb gereageerd op dit scherm. geen reactie en later is de advertentie verwijderd zonder enig tegen bericht vind ik tegenvallen als iemand interesse toont in een product.
Aanvulling
Ik krijg een 1 ster waardering omdat ik waardeloos zou hebben gereageerd met dit als vraag op zijn advertentie + mijn reactie helemaal bovenin met wat ik heb gestuurd.
word dit ook in zekere zin nog bekeken?
Ik heb deze persoon nogmaals een bericht gestuurd om te kijken of er contact te krijgen valt op een normale manier, mocht dit niet zo zijn wat kan ik doen?
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 10-06-2022 08:39 ]