There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik wil gewoon die telefoon resetten en niks meer met die ouwe zooi te maken hebben...Cass Casey schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:42:
Zie laatste reactie in je lopende topic: ... en plots denkt Google dat mijn vrouw minderjarig is
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Dus ID uploaden, of soms is er de mogelijkheid om een betaling met credit card te doen om je leeftijd vast te stellen. Dit heb ik het verleden gehad met een account hier. Meer smaken zijn er helaas niet.
Probeer in te loggen op een PC met dat account en kijk wat er dan gevraagd wordt. Regel dat, en ga dan naar de telefoon.
Ik wil die ouwe Google account niet meer. Ik wil gewoon die telefoon proper resetten..pennywiser schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:58:
Een telefoon is toch niet door Google geblokkeerd? Je Google account is geblokkeerd, zodra je wilt inloggen op die telefoon zie je dat. Dus dan kan je een nieuwe telefoon kopen maar dat gaat niet helpen.
Dus ID uploaden, of soms is er de mogelijkheid om een betaling met credit card te doen om je leeftijd vast te stellen. Dit heb ik het verleden gehad met een account hier. Meer smaken zijn er helaas niet.
Probeer in te loggen op een PC met dat account en kijk wat er dan gevraagd wordt. Regel dat, en ga dan naar de telefoon.
Dan moet je dus even toegang krijgen tot die google account, dan je telefoon resetten en dan die google account sluiten :-)demichel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:02:
[...]
Ik wil die ouwe Google account niet meer. Ik wil gewoon die telefoon proper resetten..
Da's net het probleem... Ik raak niet in die oude account.President schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:04:
[...]
Dan moet je dus even toegang krijgen tot die google account, dan je telefoon resetten en dan die google account sluiten :-)
Dus telefoon is gegijzeld...
Schijnbaar lees je er overheen:demichel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:06:
[...]
Da's net het probleem... Ik raak niet in die oude account.
Dus telefoon is gegijzeld...
The Executer in "Help?!!! Gegijzelde telefoon door Google"
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Dan kan je dus net zo goed het oude account weer gaan gebruiken. Waarom wil je dit niet?demichel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:02:
[...]
Ik wil die ouwe Google account niet meer. Ik wil gewoon die telefoon proper resetten..
Omdat ik er gewoon niet in raak!!pennywiser schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:07:
[...]
Dan kan je dus net zo goed het oude account weer gaan gebruiken. Waarom wil je dit niet?
je had het google acount moeten verwijderen van de telefoon, en dan pas resetten. anders blijft de FRP actief
GiTS
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.