Hi!
Aangezien er een hoop mensen afstuderen rond deze periode van het jaar lijkt het me leuk om aanbiedingen van verschillende starters te verzamelen en te vergelijken met elkaar zodat de waarde van een starter iets transparanter is.
Natuulijk bestaat de grote Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14) maar daar kunnen vaker grotere cijfers uitkomen van mensen die dan ook (terecht) trots zijn op hun salaris. Door dit te beperken tot startsalarissen hoop ik een inzichtelijk topic te maken voor mensen die net beginnen met hun carrière
.
De definitie van starter in dit topic is iemand tussen de 0 en 2 jaren ervaring.
Wanneer je al een jaar of 1-2 werkend bent bij een bedrijf zou je kunnen toelichten hoe je tot een goed bod bent gekomen, enige tips uitwisselen en hoe je ervaring is geweest tijdens de eerste werkjaren.
Als je zelf geen starter bent maar wel handige tips hebt voor starters voor bijvoorbeeld sollicitatieprocessen, salarisonderhandelingen etc. dan lijkt het mij relevant om die hier ook in te vermelden!
Laten we de opmaak van het eerder genoemde grote topic te gebruiken:
Aangezien er een hoop mensen afstuderen rond deze periode van het jaar lijkt het me leuk om aanbiedingen van verschillende starters te verzamelen en te vergelijken met elkaar zodat de waarde van een starter iets transparanter is.
Natuulijk bestaat de grote Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14) maar daar kunnen vaker grotere cijfers uitkomen van mensen die dan ook (terecht) trots zijn op hun salaris. Door dit te beperken tot startsalarissen hoop ik een inzichtelijk topic te maken voor mensen die net beginnen met hun carrière
De definitie van starter in dit topic is iemand tussen de 0 en 2 jaren ervaring.
Wanneer je al een jaar of 1-2 werkend bent bij een bedrijf zou je kunnen toelichten hoe je tot een goed bod bent gekomen, enige tips uitwisselen en hoe je ervaring is geweest tijdens de eerste werkjaren.
Als je zelf geen starter bent maar wel handige tips hebt voor starters voor bijvoorbeeld sollicitatieprocessen, salarisonderhandelingen etc. dan lijkt het mij relevant om die hier ook in te vermelden!
Laten we de opmaak van het eerder genoemde grote topic te gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| [u]1. Wie ben je: [/u] [b][*]Leeftijd: [/b] [b][*]Opleiding: [/b] [b][*]Werkervaring: [/b] [b][*](Woon) Locatie: [/b] [u]2. Wat doe je: [/u] [b][*]Functie: [/b] [b][*]Werkgever/branche: [/b] [b][*](Werk) Locatie(s): [/b] [b][*]Aantal vakantiedagen: [/b] [b][*]Gewerkte uren/week: [/b] [b][*]Reistijd: [/b] [b][*]Werkdruk: [/b] [u]3. Wat verdien je: [/u] [b][*]Vast maandsalaris (bruto): [/b] € [b][*]Vakantiegeld: [/b] € [b][*]Bonus, toeslagen, etc: [/b] € [b][*]Dertiende/veertiende maand: [/b] € [b][*]Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): [/b] € [u]4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package: [/u] [b][*]Bijdrage werkgever in pensioeninleg: [/b] € [b][*]Type pensioenregeling / pensioenfonds: [/b] [b][*]Mobiliteit per jaar: [/b] € [b][*]Overige: [/b] [b][*]Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): [/b] € |
[ Voor 7% gewijzigd door Dalisay op 07-06-2022 18:15 . Reden: toevoeging van starter definitie voor verduidelijking ]