Vastlopende pagina op mobiel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05 13:32
Ik heb geen idee wat er gebeurt maar als ik op mijn OnePlus 5t de smartphone pricewatch open, dan loopt alles compleet vast. De pagina loopt vast inclusief de Chrome app, en uiteindelijk krijg ik de melding dat de app niet reageert of ik die wil sluiten. Ik heb daarna geprobeerd om op de OnePlus Nord van mijn vriendin de pagina te openen, maar kreeg toen precies hetzelfde resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat lijkt op dezelfde problemen die in Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android worden gemeld.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat klinkt als Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android

Het lijkt er op dat de auto-fill feature van bepaalde passwordmanagers zoals Bitwarden hier de oorzaak is.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Oja, inderdaad. Dan is deze draad een beetje overbodig! Dankje voor de tip
crisp schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:27:
Dat klinkt als Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android

Het lijkt er op dat de auto-fill feature van bepaalde passwordmanagers zoals Bitwarden hier de oorzaak is.
Hmm, interessant. Ik gebruik inderdaad LastPass maar helaas geen verbetering nadat ik de auto-fill uitgezet heb.

[ Voor 40% gewijzigd door JackDaniel op 06-06-2022 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 18:36
offtopic:
Offtopic, maar verhip, door dit topic kom ik erachter dat bij mij Bitwarden bepaalde pagina's van een andere site laat crashen. Dacht dat het aan die site lag :+ Weer wat geleerd!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

JackDaniel schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:28:
[...]

Hmm, interessant. Ik gebruik inderdaad LastPass maar helaas geen verbetering nadat ik de auto-fill uitgezet heb.
Ik weet er helaas ook het fijne niet van, wellicht dat @Peter nog wat pointers kan geven; die lijkt hier meer van te weten vanuit de Chrome-kant :)

@Peter ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je hier weer bij betrek...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
Sorry, toch wel LastPass! Ik moest ook de standaard auto-fill uitzetten (eerst aanzetten want die stond al "uit" in de settings, maar toch niet). Met standaard auto-fill + legacy auto-fill uit, werk de pricewatch weer helemaal normaal!
Pagina: 1