Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
moet alles kunnen. 4k scherm heb ik al en kijk graag 4k ivm ook VR keer wil aanschaffen (op dit moment quest 2 in gedachten)
maar naast dat doe ik veel normale zaken. dan is het fijn dat pc in alle vlakken stil is tijdens netflix 4k bijvoorbeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst rond de 2000 maar 3000 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zal denk alleen dvd brander meenemen. maar die gebruik ik nu al weinig en later wil ik bestaande pc ombouwen naar nas en meer hdd in stoppen. Dat samen met eventueel paar fans om alles stil te laten draaien
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1gpu en cpu met nvme ssd is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
asus,msi,corsair,bequiet,noctua scoren allemaal goed bij me
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
kast wordt geen full tower maar liefst zo klein mogelijk.
Ga je overklokken?
misschien wel finetunen maar kans groot is dat het recht uit de doos komt en niks aan verander
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er tips of adviezen wat ik eventueel aan me wenslijst het beste kan veranderen, vooral om prijs ook deels te drukken. of vooral betere stillere optie. Liefst geen AIO want ben altijd tevreden met de duurdere luchtkoeling die zelfde prestatie leveren.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
moet alles kunnen. 4k scherm heb ik al en kijk graag 4k ivm ook VR keer wil aanschaffen (op dit moment quest 2 in gedachten)
maar naast dat doe ik veel normale zaken. dan is het fijn dat pc in alle vlakken stil is tijdens netflix 4k bijvoorbeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst rond de 2000 maar 3000 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zal denk alleen dvd brander meenemen. maar die gebruik ik nu al weinig en later wil ik bestaande pc ombouwen naar nas en meer hdd in stoppen. Dat samen met eventueel paar fans om alles stil te laten draaien
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1gpu en cpu met nvme ssd is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
asus,msi,corsair,bequiet,noctua scoren allemaal goed bij me
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
kast wordt geen full tower maar liefst zo klein mogelijk.
Ga je overklokken?
misschien wel finetunen maar kans groot is dat het recht uit de doos komt en niks aan verander
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er tips of adviezen wat ik eventueel aan me wenslijst het beste kan veranderen, vooral om prijs ook deels te drukken. of vooral betere stillere optie. Liefst geen AIO want ben altijd tevreden met de duurdere luchtkoeling die zelfde prestatie leveren.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Tray | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ti VENTUS 3X 12G OC | € 1.389,- | € 1.389,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U14S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo G.Skill DDR4-3600MHz CL16-19-19-39 1.35V 32GB (2x16GB) RAM-geheugen | € 279,94 | € 279,94 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion Gold 850W | € 98,22 | € 98,22 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 182,97 | € 182,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.678,83 | ||