P*wer *nlimited
FF serieus.
Over John : Hij kan het weten, ik geloof dat die gast al heel wat duistere zaakjes IRL op heeft geknapt. En trouwens, zo'n situatie als in een spel wil je niet meemaken, denk ik. Je leven hangt dan namelijk aan een zijden draadje, dat lijkt me niet zo fijn.
PU is wel goed, het zijn een stelletje baklappen, maar daar kunenn ze ook niks aan doen, ze maken een goedkoop, goed blad waar ik mijn gameniews in bijhoud. Verder nog iets?Op zaterdag 25 augustus 2001 18:15 schreef -polle- het volgende:
Allereerst zou ik het prettig vinden als je op dit forum hier niet schold, of tenminste je scheldwoorden camoufleerd :
P*wer *nlimited
![]()
Sorry, ik heb het niet zo op de PU
.
FF serieus.
Over John : Hij kan het weten, ik geloof dat die gast al heel wat duistere zaakjes IRL op heeft geknapt. En trouwens, zo'n situatie als in een spel wil je niet meemaken, denk ik. Je leven hangt dan namelijk aan een zijden draadje, dat lijkt me niet zo fijn.
FF serieus.
Ik zou nooit in het leger willen of zoiets doen
Verwijderd
echt nieuw nieuws vind je dus niet in de PU (gister al de review van Payne!!Op zaterdag 25 augustus 2001 18:20 schreef DinoRaptor het volgende:
PU is wel goed, het zijn een stelletje baklappen, maar daar kunenn ze ook niks aan doen, ze maken een goedkoop, goed blad waar ik mijn gamenieuws in bijhoud. Verder nog iets?
abt the quote: klopt wel, maar als er een ECHTE megarealistische game op de PC uitkwam zou dit niet verkopen... als je zo graag echt die kick wilt voelen als je iemand een stuk lood door z'n harses jaagt speel je geen games...
games zijn niet realistisch omdat er een combinatie fun/realisme in dient te zitten... en niet alleen realisme... kijk bijvoorbeeld naar Urban Terror of Counterstrike... je wordt in je arm/been geraakt en 5 seconden later (na bandagen) loop je weer zo fris als een hoentje door? Iemand die met een kogel in zijn arm nog "een tegenstander" weet te raken, is niet verkeerd bezig met zijn gun... of heeft waarschijnlijk gewoon HEEL VEEL geluk...
Leger <-> Schieten/vechtenIk zou nooit in het leger willen of zoiets doen
Die link ontgaat mij nog een beetje... ik ken zat mensen die in het leger zitten/zaten, maar om nou te zeggen dat ze veel oorlogen hebben gevoerd/meegemaakt... naaah.. vaak is het gewoon dat je rond moet hangen in die gevaarlijke landen (Macedonie, Bosnie enz) en de rust moet bewaren...
het is echter wel zo dat ALS er een echte oorlog komt, dat je wel weggestuurd wordt...
Verwijderd
Je leven hangt dan echt aan een zijden draadje en als je ook maar een beetje pech hebt is het over.
Het lijkt me zeker niet leuk om mee te maken (understatement) maar daar hebben we games voor
In een game kan je gewoon de meest spectaculaire acties proberen, zoals 4 man met geweren tegelijk te lijf gaan, als het mis gaat druk je toch gewoon ff op quickload. Als het realistisch is zal je dat niet in je hoofd halen.
Het zou opzich best interessant zijn om een game op "hardcore" te spelen, dus dat je echt maar een leven hebt en niet kan saven en loaden. Dan pas zie je hoe riskant het echt is. En dan nog zijn games stukken onrealistischer dan de werkelijkheid, want dan kan 1 kogel al fataal zijn. Terwijl je in een zgn "realistische" game na 3 schoten nog steeds vrolijk door kan rennen (ook al heb je dan minder health).
Verwijderd
Verwijderd
Nee uiteraard niet. Als ik een computerspelletje speel zit ik heel relaxed achter mijn pc. In een oorlogsituatie waar de kogels in het rond vliegen, slaan je adrenalinegehalte en zenuwen echt op hol!Op zaterdag 25 augustus 2001 19:52 schreef Beathoven het volgende:
Tuurlijk leggen de meesten in een echte oorlog het loodje, want volgens mij heb je wel ff wat meer ervaring nodig dan een in computersimulatie met muis en toetsenbord. Ik denk ook niet dat je in een echte oorlogssituatie veel 'frags' wilt halen. In een simulatie schiet je natuurlijk iedereen neer, maar in het echt doe je dat alleen maar uit zelfverdediging en ben je er (neem ik aan) 'helemaal' niet trots op dat je iemand neermaait.
Het is juist dan van uitermate groot belang om rationeel te blijven handelen en jezelf in de hand houden, dat is lijkt mij het belangrijkst.
Als je goed kan mikken op een schietbaan betekent niet dat je het nog kan als je zelf beschoten wordt.
Hehe, als ik dat zo hoor is het leger "leuk, op je kont zitten en ruften"... Lijkt me helemaal niets aan. Dan liever een spellentester worden
Ik wil geen gezeik op de PU horen! Als je het beter weet, maak dan ook maar een maandblad voor 5,- per maand met zoveel revieuws enzo. Ze doen best goed werk daarzo!
Verwijderd
Over 2 jaar hebik militaire training en alsik dat nu zou doen....
Drom ga ik eind september op boxen en dan red ik'et heus wel.
6.95Op zondag 02 september 2001 13:24 schreef DinoRaptor het volgende:
Ik was er een hele poos niet sorry.
Hehe, als ik dat zo hoor is het leger "leuk, op je kont zitten en ruften"... Lijkt me helemaal niets aan. Dan liever een spellentester worden
Ik wil geen gezeik op de PU horen! Als je het beter weet, maak dan ook maar een maandblad voor 5,- per maand met zoveel revieuws enzo. Ze doen best goed werk daarzo!
Quote van gamespot.com:
Raven Software had hired an actual mercenary, John Mullins, as a consultant. His role was to help ensure that the first-person shooter delivered a simulation "as close as players can get to experiencing the dangers and thrills of authentic mercenary combat." Either that plan didn't work out, or actual combat is a lot more like Quake than anyone but Colonel David Grossman ever expected.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
En het staat altijd leuk in de reclames natuurlijk
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Of Max PayneOp maandag 03 september 2001 14:05 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hee, ik kan en heel land in mijn 1tje aan...
Ohnee, dat was quake 2.
Nouja die doodt in zijn eentje ook wel behoorlijk veel mensen
Ja maar niemand heeft ooit beweert van Max Payne een realistisch spel te willen makenOp maandag 03 september 2001 15:35 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Of Max Payne
Nouja die doodt in zijn eentje ook wel behoorlijk veel mensen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Eeeeeeeeeeen WAAAR slaat deze post nou weer op??Op maandag 03 september 2001 16:17 schreef Lomu het volgende:
Ik denk dat alleen "zwak begaafde" mensen beinvloed worden door spellen, zie jij ,mensen die net f1 2000 hebben gespeelt met 300 door het dorp rijden nee, dus laat ze maar lekker heeeeeeeeeeeel realistische spellen maken.
Lees voortaan eerst de andere posts aub!
We gaan lekker met een zoot mensen paintballen .... all the thrills without the kills zullen we maar zeggen.
kweet iig dat het beswel pijn zal gaan doen, maar ken iig wel van de battlefield aflopen alsut afgelopuh is.
Verwijderd
Hoop je dan maar ..Op maandag 03 september 2001 18:34 schreef JiveDAF het volgende:
/me gaat binnenkort zijn dodge & snipe kunsjes in de praktijk proberen ...
We gaan lekker met een zoot mensen paintballen .... all the thrills without the kills zullen we maar zeggen.
kweet iig dat het beswel pijn zal gaan doen, maar ken iig wel van de battlefield aflopen alsut afgelopuh is.
Verwijderd
Owwwwwwwwww sorry, k had alleen de eerste post gelezen, met een eigen intepretatie (hoe sgryv je dad?)Op maandag 03 september 2001 16:46 schreef emingee het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeen WAAAR slaat deze post nou weer op??
Lees voortaan eerst de andere posts aub!