Zelda: Oracle of Ages Probleempke

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Nou jah, niet probleempke, eerder PROBLEEM. Ik baal er serieus van dat ik gewoon op eigen kracht niet verder kom, maar goed, ik heb niet meer de wilskracht van vroeger om door te gaan tot m'n handen spontaan lepra krijgen, dus vraag ik het maar (voor de eerste keer :'().
Goed here's the deal:
Afbeeldingslocatie: http://www.phusion.nl/~madnerd/ooa.gif
Ik zit dus nu in een vage kamer, waar bij ik niet verder kom dus :). Ik ben in alle andere kamers geweest waar alle deuren gesloten zijn; Daar is gewoon geen manier van verder gaan. Ik moet dus voorbij deze kamer komen... MAAR HOE?!. Overduidelijk is natuurlijk dat ik iets moet flikken met de switch in het midden, EN iets met de orb switch linksboven. Ik heb eerst de orbswitch getriggered, maar deze schijnt niets te doen dan behalve het 'vaag' rotortje doen bewegen (1/8e draai naar rechts per slag). Ik heb hier eindeloos tegen geslagen in de hoop dat het wat zou doen, maar tevergeefs. Toen heb ik geprobeerd een bom daar naar toe te laten stuiteren, maar dat hielp ook niet veel. TOEN kwam ik op het idee dat ik die switch in het midden kon triggeren dmv een sprong+zwaard slag. Hierdoor zou ik wel naar beneden vallen en een half hartje kwijt raken, maar getriggered worden zou hij wel... en hoe..., gevolg van de triggering: De brug van linksonder naar rechtsboven verdwijnt, en de brug van linksboven naar 'rechts' verschijnt..... IK BEDOEL, WTF HEB IK DAAR NOU WEER AAN!?!?!, ik heb nog geprobeerd om bommen te gooien naar de switch en mijn sexy ass zo snel mogelijk over de brug te bewegen maar dat heeft geen nut. De trigger reageert alleen op zwaard slag zo te zien. Ik ben echt ten einde raad, geloof me, ik baal er echt van dat ik dit moet vragen :(, mijn prachtige reputatie naar de knoppen ;). Anyways, ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me hieruit kan helpen, want ik kom echt gewoon niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hmm, ik heb die nieuwe Zelda's nog niet gespeeld, maarrem...kun je niet naar die wietplantjes lopen en dan een bom op die switch mikken zodat die brug naar rechts verschijnt? Zal wel te simpel gedacht zijn he? :)

EDIT: shit verkeerd gelezen, die switch reageert alleen op zwaardslag zeg je, ik denk nog ff verder.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50
idee: Zoek een walkthrough

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik denk dat je die "stomme ukkel" met die rotor richting de switch moet bewegen, een zetje geven zeg maar, zodat ie er vanzelf heen vliegt (is zo'n vliegding toch?).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Allemaal fout, een paar uur later ben ik er dan eindelijk :). Na lang alle kamers opnieuw door te spitten kwam ik erachter dat je ook op een andere manier die vage spinweels langs kon, waardoor ik in een andere sectie belande, hier kon ik een extra wapen pakken, nml de enige echte Seed-Shooter 2001 ;). Dan moest ik weer terug lopen naar dit kamertje ( en onderweg wat sleutels pakken) en vervolgens die orb switch een paar keer rossen waardoor hij richting 'switch' wees. Vervolgens met de seedshooter kaatsen en voila :), erg vies moet ik zeggen en tevens de moeilijkste zelda die ik gespeeld heb :), god o god, die capcom lui kunnen er ook wat van zeg :D, anywayz dit spel r0x0rs dus zwaar en ik raad jullie het echt aan ook :) zeker de zelda die hard zal er slapeloze nachten van krijgen :)
Anywayz, genoeg gelul, ik ga weer verder, hopend dat ik iemand heb geholpen die dit probleem ook had/heeft/zal krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Die seed-shooter is echt geniaal :)

Op een gegeven moment moet je er ook diagonaal via allerlei muren mee puzzelen (*hint*) :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 23:01 schreef Tarin het volgende:
Die seed-shooter is echt geniaal :)

Op een gegeven moment moet je er ook diagonaal via allerlei muren mee puzzelen (*hint*) :)
Ik weet :), zonder die seed shooter kan je echt niet verder komen uit die level, zelfs de boss moet je er mee killen :) (nahjah, ik weet niet, maar zo had ik het dus gedaan, doordat je haar niet aan mocht kijken moest je haar kaatsend proberen te raken :). 'k ben ondertussen op weg naar level 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds gister bezig met zelda en hij rockt zwaar ik zoek nu de ingang van level 4 >:)
greetz eendje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Ik zit in OOA ergens vast na level 5 of 6.. ik moet geloof ik dansen met een Goron (owh JEAH), maar m'n emulator draait niet zonnig genoeg om de toetsaanslagen op tijd bij de ROM te krijgen, dus denkt hij dat ik 'scheef' dans..

Ik wacht nog wel ff, dan kan ik hem op m'n GBA doen :)~

Ik ben nog niet zo vreselijk ver met OOS, ergens bij level 4 gloof ik, maar ik heb hem al een tijdje niet gespeeld..
Eerst deed ik ze allebei min of meer tegelijk, maar toen ik ze door mekaar ging halen ben ik maar op alleen OOA over gegaan :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 20:04 schreef DCM-Killereend het volgende:
Ik ben ook sinds gister bezig met zelda en hij rockt zwaar ik zoek nu de ingang van level 4 >:)
greetz eendje
Die's easy, moet je ergens rechtsboven op die berg zijn nadat je die 'nut' hebt afgeleverd aan die Patch doed :), die wil dan eerst een spelletje met je spelen voordat hij je 'nut' repareert :P. Heb je eenmaal gewonnen, moet je simpel weg eventjes die nut weer terug brengen naar het dorpje, waarna de vulkaan weer stabiel is. Dan moet je richting rechts boven gaan, en daar zie je ergens een stuk water met rechtsboven een verdacht blokje 'diep' water, zwem/loop daar naar toe, en duik op die plek. Vervolgens moet je even verder zwemmen in de 'platform' perspectief waarna je uiteindelijk terecht komt bij een weirdo, die 'echoes of ages' wil horen. Moet je dus even je harp tevoorschijn halen en ff een deuntje tokkelen-> doed doet ff de macarena, en dan krijg je een nieuw deuntje voor je harp, namelijk de 'lblalal presents', dat is zeg maar omgekeerd effect dus verleden->heden. Ga vervolgens terug naar het dorpje dat nog steeds rood is van vulkaan shit, ga weer terug naar het heden en als het goed is is het stadje weer super de poeper vrolijk, vanaf dan kan je die grot in (boven van het midden van het dorpje). Et voila level 4, die's best pittig moet ik zeggen, 'k ben er zelf nog mee bezig :), anywayz, dit wou je waarschijnlijk niet horen, maar dat bespaard je iig weer de 'uur' voor het zoeken :)
Pagina: 1