Nou jah, niet probleempke, eerder PROBLEEM. Ik baal er serieus van dat ik gewoon op eigen kracht niet verder kom, maar goed, ik heb niet meer de wilskracht van vroeger om door te gaan tot m'n handen spontaan lepra krijgen, dus vraag ik het maar (voor de eerste keer
).
Goed here's the deal:

Ik zit dus nu in een vage kamer, waar bij ik niet verder kom dus
. Ik ben in alle andere kamers geweest waar alle deuren gesloten zijn; Daar is gewoon geen manier van verder gaan. Ik moet dus voorbij deze kamer komen... MAAR HOE?!. Overduidelijk is natuurlijk dat ik iets moet flikken met de switch in het midden, EN iets met de orb switch linksboven. Ik heb eerst de orbswitch getriggered, maar deze schijnt niets te doen dan behalve het 'vaag' rotortje doen bewegen (1/8e draai naar rechts per slag). Ik heb hier eindeloos tegen geslagen in de hoop dat het wat zou doen, maar tevergeefs. Toen heb ik geprobeerd een bom daar naar toe te laten stuiteren, maar dat hielp ook niet veel. TOEN kwam ik op het idee dat ik die switch in het midden kon triggeren dmv een sprong+zwaard slag. Hierdoor zou ik wel naar beneden vallen en een half hartje kwijt raken, maar getriggered worden zou hij wel... en hoe..., gevolg van de triggering: De brug van linksonder naar rechtsboven verdwijnt, en de brug van linksboven naar 'rechts' verschijnt..... IK BEDOEL, WTF HEB IK DAAR NOU WEER AAN!?!?!, ik heb nog geprobeerd om bommen te gooien naar de switch en mijn sexy ass zo snel mogelijk over de brug te bewegen maar dat heeft geen nut. De trigger reageert alleen op zwaard slag zo te zien. Ik ben echt ten einde raad, geloof me, ik baal er echt van dat ik dit moet vragen
, mijn prachtige reputatie naar de knoppen
. Anyways, ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me hieruit kan helpen, want ik kom echt gewoon niet verder...
Goed here's the deal:

Ik zit dus nu in een vage kamer, waar bij ik niet verder kom dus