Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Alle details daar over worden 15 juni bekend gemaakt.
Scientia Potentia Est
DaantD
Er gaan verhalen rond van begin Juli en halverwege Juli.thiazi schreef op maandag 20 juni 2022 @ 23:51:
Heeft iemand al wat vernomen wanneer de x80 pro nu in de verkoop gaat? Ik zie nergens meer een melding sinds de europese bekendmaking op 15 juni.
Adviesprijs lijkt €1299,- te worden.
Dat vind ik dan weer aan de ruime kant, had meer op €800,- ofzo gehoopt.
Scientia Potentia Est
https://www.gsmarena.com/...unch_dates-news-54682.php
Tsjechië was het eerste met 23 juni.Nederland staat er nog niet tussen, maar tussen 1 en 7 juli wordt in de meeste landen de telefoon verkocht, dus ik hoop hier ook. prijzen tussen 1100 en 1300.
Honor magic pro 4 in Italië wordt met een smartwatch en buds verkocht, ik hoop dat het ook gebeurd met deze telefoon. helaas is die telefoon in nederland (nog) niet verkrijgbaar
https://www.belsimpel.nl/vivo-x80-pro/256gb-zwart
https://www.androidplanet...vivo-nederland-officieel/
Beetje jammer dat er helemaal geen pre-order actie is, bijv. een gratis artikel of een cashback.
Ik had liever de Vivo Note X en de Fold X hier gezien, maar blijkbaar blijven die helaas alleen in China.
[ Voor 52% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-07-2022 10:53 ]
Daar kost ie "maar" €973,-
https://www.dreiland.at/p/vivo-X80-Pro-5G-Cosmic-Black
Wel erg jammer dat er inderdaad geen launch promo is.
Ik wacht iig nog even af (nu toch op vakantie).
Scientia Potentia Est
Zijn ze ook in een winkel in Duitsland te koop?
Edit: besteld bij Belsimpel en staat gepland voor levering de 28e deze maand.
[ Voor 41% gewijzigd door 038Robijno op 26-07-2022 17:49 ]
DaantD
Staat nu weer op 2-4 werkdagen, stond op voorraad vanochtend nog.thiazi schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:14:
Via Belsimpel uiteindelijk 880 betaald doormiddels een abonnement verlenging. Donderdag zou de levering al plaats moeten vinden.
Mijn bestelling van gisteren staat op levering op 28 juli.. denk dat ze gewoon niks binnen gaan krijgen.
Ik ga ervan uit dat de toestellen vandaag bij Belsimpel geleverd zullen worden zodat de eerst mensen deze morgen kunnen ontvangen. Zal wel afhankelijk zijn van hoeveel bestelling ze binnen krijgen. Verwachte bezorging is bij mij nog steeds morgen avond.038Robijno schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:50:
[...]
Staat nu weer op 2-4 werkdagen, stond op voorraad vanochtend nog.
Mijn bestelling van gisteren staat op levering op 28 juli.. denk dat ze gewoon niks binnen gaan krijgen.
DaantD
thiazi schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:10:
[...]
Ik ga ervan uit dat de toestellen vandaag bij Belsimpel geleverd zullen worden zodat de eerst mensen deze morgen kunnen ontvangen. Zal wel afhankelijk zijn van hoeveel bestelling ze binnen krijgen. Verwachte bezorging is bij mij nog steeds morgen avond.
:strip_exif()/f/image/XTzigCHXjG5GN1TXxRNt3PO3.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit staat er bij mij.
Ja die melding heb ik ook. Dus hopen dat de toestellen vandaag op tijd binnen komen zodat ze morgen bij ons langs kunnen rijden met bestelbusje.
DaantD
Net gebeld met Belsimpel, het is niet zeker wanneer de toestellen binnen gaan komen..thiazi schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Ja die melding heb ik ook. Dus hopen dat de toestellen vandaag op tijd binnen komen zodat ze morgen bij ons langs kunnen rijden met bestelbusje.
Daarom dat de datums ook steeds aangepast worden vertelde ze mij.
Ben er weer bang voor helaas.
Ja die kans heb je altijd. Al heb ik genoeg ervaring bij de klantenservice om te weten dat ze dit altijd als antwoord zullen geven. Die medewerkers kunnen waarschijnlijk niet zien wat er gebeurt in het magazijn qua logistiek. Nooit iets beloven is toch wel het mantra.038Robijno schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:23:
[...]
Net gebeld met Belsimpel, het is niet zeker wanneer de toestellen binnen gaan komen..
Daarom dat de datums ook steeds aangepast worden vertelde ze mij.
Ben er weer bang voor helaas.
DaantD
Staat nu opeens levering ‘overmorgen’ dus ze krijgen echt gewoon niks. Geen goed begin. Als ze vrijdag nog niet kunnen leveren, annuleer ik het.thiazi schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:07:
[...]
Ja die kans heb je altijd. Al heb ik genoeg ervaring bij de klantenservice om te weten dat ze dit altijd als antwoord zullen geven. Die medewerkers kunnen waarschijnlijk niet zien wat er gebeurt in het magazijn qua logistiek. Nooit iets beloven is toch wel het mantra.
Inderdaad ik zie het. Heb zelf er geen haast mee. Via buitenland bestellen zal vast niet veel sneller gaan. Heb ook geen betere deals gevonden trouwens.038Robijno schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:12:
[...]
Staat nu opeens levering ‘overmorgen’ dus ze krijgen echt gewoon niks. Geen goed begin. Als ze vrijdag nog niet kunnen leveren, annuleer ik het.
DaantD
Vindt het zelf wel vreemd en jammer dat Belsimpel de enige verkoper in Nederland is.thiazi schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:26:
[...]
Inderdaad ik zie het. Heb zelf er geen haast mee. Via buitenland bestellen zal vast niet veel sneller gaan. Heb ook geen betere deals gevonden trouwens.
Grote moederbedrijf heeft een contract gesloten met Vivo volgens mij. Misschien exclusieve deal?038Robijno schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:39:
[...]
Vindt het zelf wel vreemd en jammer dat Belsimpel de enige verkoper in Nederland is.
DaantD
Denk dat hij hier überhaupt niet gelanceerd gaat worden.
Toestellen zijn zojuist gearriveerd bij Belsimpel volgens mij. Besteloverzicht is aangepast en er staat niet meer bij dat ze vandaag binnen komen.038Robijno schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:02:
Vandaag komen de toestellen ook niet binnen.. dacht dat de toestellen afgelopen dinsdag in de verkoop gingen.. niks van waar gemaakt.
Denk dat hij hier überhaupt niet gelanceerd gaat worden.
DaantD
Zie het staan nu idd.. ze weten het gewoon niet bij de klantenservice.thiazi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:18:
[...]
Toestellen zijn zojuist gearriveerd bij Belsimpel volgens mij. Besteloverzicht is aangepast en er staat niet meer bij dat ze vandaag binnen komen.
Nee dat vermoeden had ik al. Waarschijnlijk lezen ze dezelfde info af van de gewone website.038Robijno schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:22:
[...]
Zie het staan nu idd.. ze weten het gewoon niet bij de klantenservice.
Ik ben al lang blij dat er beweging in zit.
DaantD
[ Voor 34% gewijzigd door 038Robijno op 28-07-2022 17:16 ]
Kun je laten weten wanneer jou pakket is verzonden?thiazi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:34:
[...]
Nee dat vermoeden had ik al. Waarschijnlijk lezen ze dezelfde info af van de gewone website.
Ik ben al lang blij dat er beweging in zit.
Ja hoor, geen probleem. Als de levering morgen plaats vind is het in de avond.038Robijno schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 17:16:
[...]
Kun je laten weten wanneer jou pakket is verzonden?
DaantD
De mijne is verzonden.thiazi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:24:
[...]
Ja hoor, geen probleem. Als de levering morgen plaats vind is het in de avond.
Ik heb de melding dat mijn bestelling wordt verzameld.
DaantD
Kan heel snel gaan.. was bij mij ook zo.thiazi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:12:
[...]
Nog nieuws?thiazi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:12:
[...]
Ik heb een bevestiging van levering vanavond tussen half 6 en half 10 dus we gaan het zien.
Hoop nu vooral dat het hoesje dat ze erbij leveren van redelijke kwaliteit gaat zijn. Vind alleen maar goedkope en lelijke tot nu toe.
DaantD
Ik zie het ja, kom net thuis van werk en zag staan 3 weken. Schrok me al een hoedje, maar bezorging staat nog steeds voor vanavond.038Robijno schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:35:
Als je nu besteld bij Belsimpel, moet je 3 weken wachten.. hebben wij geluk dan😁
DaantD
Op Amazon hebben ze wel een aantal case’s.. omdat het toestel net pas verkocht wordt hier in Nederland, zijn er idd weinig accessoires te koop. Zal vast wel gaan groeien in aanbod hiervan.thiazi schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:34:
[...]
Ik zie het ja, kom net thuis van werk en zag staan 3 weken. Schrok me al een hoedje, maar bezorging staat nog steeds voor vanavond.Iemand al hoogwaardige cases gevonden?
Aah lekker, ik tussen half 8 en half 10. Ben benieuwd.
DaantD
Waar heb je de info vandaan dat het belsimpel exclusive is?thiazi schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:34:
[...]
Ik zie het ja, kom net thuis van werk en zag staan 3 weken. Schrok me al een hoedje, maar bezorging staat nog steeds voor vanavond.Iemand al hoogwaardige cases gevonden?
Importeur is nl V2Future welke oa Amazon, Bol en Coolblue als afnemers heeft.
Vind de communicatie van Vivo (sinds een ruime weer hebben ze een Instagram account voor Vivo Nederland) wel drama slecht.
Vragen worden niet of nauwelijks beantwoord.
Info waar t toestel te koop is, welke acties er zijn, enz. wordt ook totaal niet gedeeld.
Scientia Potentia Est
Ik had ergens gelezen dat V2Future het toestel ging verkopen via Belsimpel. De exclusieve deal is een gok. Waarom zou anders een bol.com het toestel dan ook niet meteen aanbieden?HellStorm666 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:10:
[...]
Waar heb je de info vandaan dat het belsimpel exclusive is?
Importeur is nl V2Future welke oa Amazon, Bol en Coolblue als afnemers heeft.
Vind de communicatie van Vivo (sinds een ruime weer hebben ze een Instagram account voor Vivo Nederland) wel drama slecht.
Vragen worden niet of nauwelijks beantwoord.
Info waar t toestel te koop is, welke acties er zijn, enz. wordt ook totaal niet gedeeld.
DaantD
En?thiazi schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:09:
[...]
Aah lekker, ik tussen half 8 en half 10. Ben benieuwd.
Domme vraag misschien, heb je hem al in gebruik? Hoe bevalt ie..
Wij zijn net een kleine week terug vanuit Spanje, en nu bij Landal een weekend😎
Afgelopen dinsdag de S22 ultra verkocht, en gebruik nu dus nog mijn IPhone 13 pro.
(Altijd 2 toestellen gehad voor privé gebruik☺️).
Mijne zit nog dicht in de doos, ga hem hier morgen installeren😁
Scientia Potentia Est
Benieuwd hoe ie is tov de P30 Pro (die ik sinds t launch event heb).
Ervaringen zal ik wel in t daarvoor bestemde topic plaatsen.
Heb trouwens nog nergens de 50W draadloze lader of de 80W lader gevonden om los te bestellen.
Scientia Potentia Est
Zit gewoon een 80watt lader in de doos.HellStorm666 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 07:40:
Zojuist m besteld met afleverdatum van komende donderdag (ben dan terug van vakantie)
Benieuwd hoe ie is tov de P30 Pro (die ik sinds t launch event heb).
Ervaringen zal ik wel in t daarvoor bestemde topic plaatsen.
Heb trouwens nog nergens de 50W draadloze lader of de 80W lader gevonden om los te bestellen.
Dat weet ik.
Maar een 2e voor onderweg of op de zaak is wel handig.
Net als een (of 2) draadloos lader die de 50W ook doet.
Scientia Potentia Est
https://www.vivo.com/nl/
Krankzinnig besluit voor een toestel zonder extra microSDcard slot en een 50 MP camera, waar men de cinematografie van promoot. Wat denken ze, dat je met 8k op 60fps genoeg hebt aan 256GB ?
En dan wèl een wired headset erbij die 99.99% van de kopers niet zal gebruiken. Echt.
Pardon my insult, maar welke marketing sukkel bedenkt zoiets?
Mijn huidige toestel is al uit 2017 en heeft 512GB storage (wat nogsteeds 100% werkt), èn een extra sdcard slot, waar ik een 238GB card in hebt zitten, die ook al sinds 2017 prima werkt.
Waarom toch steeds die compromissen, waar ze niet nodig lijken? Onbegrijpelijk, en dat in 2022.
Hebben ze eindelijk een anderszins perfect apparaat, met Zeiss glas, en dan moet je weer gaan klungelen met storage omdat het heel snel vol is, alsof je in de 90s leeft. Bwuh!
[ Voor 7% gewijzigd door jubeth op 14-09-2022 14:47 ]