Toon posts:

Nieuwe graancirkel in Engeland gezien op TV

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:30

Sabbi

je denkt aan mij.

Nee maar serieus, met een setje lijntjes kan je erg ingewikkelde figuren bouwen....
Zo is is cirkel te makkelijk te tekenen met een touwtje... maar iets lastigers zoals een ovaal ook, dat is immers ook maar een lijn van punten waarvan de opgetelde afstanden tot twee punten gelijk is, voor leken, knoop een touwtje losjes aan twee spijkers. span het aan met een potlood en draai rond.. .voila een ovaal.. zo is ook deze tekening met lijntjes en driehoekspunten te tekenen...

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-01 14:13

Sogree

..::te huur::..

Was volgens mij deze week op de radio:

Het aantal meldingen van cropcirkels was drastisch afgenomen (bijna tot 0) in de gebieden waar in Engeland geen toegang meer werd gegeven door de MKZ crisis. Toen deze verboden in sommige gedeelten weer werden opgeheven vertelde een boer dat hij direct gebeld werd door iemand met de vraag of het gebied echt wel weer toegangkelijk was, en (je raad het al) de volgende dag was er weer een nieuwe crop-circel in zijn veld.

over de grootte van deze circel:

Kan iemand mij even de afmetingen geven van een voetbalveld en de as-diameter van een tractor?

Verwijderd

zoals ik in het andere topic "waar zijn de ufo's gebleven"
ook al zei

vanaf boven ziet het er makkelijk uit en lijkt het dat je dat wel effe kan doen

vanaf de grond is dat toch wel heel wat anders om zoveel cirkels in 1 keer zo accuraat te plaatsen... aangezien je totaal geen overzicht hebt en al zeker niet in het donker

Afbeeldingslocatie: http://www.cropcircleconnector.com/2001/MilkHill2/milhill2001dfff.jpg

Verwijderd

laten we het houden op 1 meter tractorbreedte dan komen nog aan +/- 800 meter doorsnee van de totale graancirkel

en dat maakt ehm.. 640.000 vierkante meter ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff gezocht op internet en het antwoord gevonden op de vraag waarom ze geen duidelijkere tekens achterlaten, ik persoonlijk vind het prachtig geformuleerd:

"Imagine a group of evolving beings volunteering for the assignment of going back into their own past to learn neglected lessons in love. It is similar to a group of well-meaning missionaries going into the jungles of Africa to convert the natives to Christianity. The technology which the missionaries take for granted seems like magic to the natives. Used wisely, the technology gets the attention of simpler people so that the greater wisdom can be shared. Misused, it makes gods out of the missionaries. It causes separation and defeats the whole purpose of the project. How can you motivate someone to follow your example if he thinks he is inferior? Extraterrestrial groups have had to deal with this phenomena many times in their interactions with Earth people. "

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op zaterdag 25 augustus 2001 16:51 schreef Flamez het volgende:
laten we het houden op 1 meter tractorbreedte dan komen nog aan +/- 800 meter doorsnee van de totale graancirkel

en dat maakt ehm.. 640.000 vierkante meter ?
Maar de breedte van een tractor is wel wat meer dan dat. 2m komt meer in de richting... En een voetbalveld is zo'n 50 bij 100 meter.

En om terug te komen op die persoon die zegt dat het moeilijk is om het in een keer goed te krijgen, vooral in het donker. Zoals ik al zei, met een paar stokjes en touwtjes van de goede lengte kan je heel makkelijk alle middelpunten van de cirkels uitmeten. Hoef je niet eens overzicht te hebben.

Je begint met een punt in het midden. Daar zet je een paaltje. Je spant een touw in een willekeurige richting. Aan het eind van het touw zet je weer een paaltje. Je spant dan een tweede, korter touw vanaf dat tweede paaltje. Iemand gaat daar dan staan met beide touwtjes in zijn hand, en als die strak staan, heb je het volgende punt. Je kan constant met twee bekende punten en twee touwtjes van de goede lengte het volgende punt vinden. Heel simpel, als je het maar vantevoren goed voorbereidt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

tractorwielbasis 1 meter? laten we dat eens op 2.5 meter zetten, (das dus de afstand tussen de twee geultjes) dan heb je een cirkel van max 25 meter doorsnee geschat.... lekker te doen toch?
bovendien, de mensen die zo'n luchtballon in de vorm van een koe in elkaar klussen hebben toch ook geen idee hoe het eruit ziet als de het in de hangaar door hun naaimachine heen trekken??? Met goede voorbereiding kom je een HEEL end dezer dagen, laat ik eens proberen...

1) stamp de centercirkel uit de grond
2) pak een passer, probeer het na te tekenen (simpel toch)
teken 6 cirkels om een cirkel vergeet niet steeds maar een halve cirkel te tekenen (dit leg ik zo uit omdat dat makkelijker is) _een passer is een touwtje op het veld)
3)zo te zien hebben de makers de cirkels die de randen van de 'bloemblaadjes' hebben getekend gewoon op het oog vanuit het midden steeds wat groter gemaakt en daarna weer wat kleiner, dit blijkt uit het feit dat de laatste kleine cirkeltjes COMPLEET niet aansluiten met de andere...
4) de cirkeltjes die de 'sneetjes' in de bloembladeren maken heb ik eigenlijk geen atroon in kunnen ontdekken, ze staan dusdanig schots en scheef dat het lijkt alsof ze er op het laatst nog eventjes bijgeklust zijn....

Bovendien is deze figuur wiskundig gezien een ontzettende draak! het is een simpele repeterende cirkelfiguur die iets van een fractal moet doen voorstellen, maar fractals kunnen helemaal geen cirkelstructuur hebben dan komen ze nl opzichzelf uit en is het hele oneindige eraan wijlen...
nu waarom zouden die 'ontzettend wijze' aliens zoals het gesteld wordt in deze thread ons met zo'n monster van een falende tekening voorschotelen? teken dan een echte fractal!

Verwijderd

Wat vaak gebeurt is dat een groep graancirkel-bouwers een deal met de boer maakt. Boer krijgt publiciteit en kan daar geld mee verdienen, dus is tevreden.

Als het afgesproken is hoeft het dus niet in 1 nacht gebeurt te zijn. De boer kan het zogenaamd pas later hebben ontdekt.

Verwijderd

Zie ook pagina 5 e.v. in het UFO topic.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, met een stokje en een draadje???
Hoe verklaar je deze dan? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/graancirkel3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/graancirkel4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/graancirkel5.jpg

Voor de werkelijk geintereseerden:

http://www.spiritweb.org/Spirit/ufo.html

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft iemand informatie ofdat het graan gebroken was?

Want als ik mij goed kan herrinneren, was het maken van een circel door mensen onmogelijk zonder dat je een gebroken graan-tak achter laat.
En het buigen van graantakken kan wel gedaan worden dmv verwarming of straling.
In Ider geval zo herriner ik mij het van discovery.

Als je eens nadenkt is het best een knap staaltje werk als het door mensen is gedaan.

1 door de grote
2 Het is op zich een vrij eenvoudige structuur maar probeer jij dat maar eens te doen in een nachtje met heel veel mensen zonder sporen achter te laten.

Maar het is belangrijk om te weten ofdat die takkengebroken waren of niet, wan t het almachtige discovery had bij circels waar niks gebroken waren niet echt een verklaring hoe mensen dit nou zouden moeten doen.
Net als met die koeien maar dat is een ander verhaal

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:16 schreef UltraBrain het volgende:
Hoe verklaar je deze dan? :?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Met een stok en een draadje! Het zijn allemaal cirkels, dus inderdaad heel simpel te constueren. Het lijkt complex, maar als je eenmaal de middelpunten hebt bepaald is het verder erg eenvoudig. (De middelste is zo te zien nog het lastigst, omdat daar spiralen i.p.v. cirkels gebruikt worden, maar ook daarbij zit de moeilijkheid vooral in het aanbrengen van de juiste steunlijnen.)

Verwijderd

Hmmm, er zijn nog steeds veel mensen die alles wat ze neit kunnen verklaren al gauw toeschrijven aan Aliens of God.
Van mij mag je, maar vergeet je dan niet ook de Berlijnse muur? Die hebben (God? Aliens?) ook binnen notime neergezet!
Of wat dacht je van de Piramides, ook vast en zeker een Wonder!

En dan heb ik het nog niet eens over het magische doosje computer, in een dag in elkaar gezet door (God? Aliens?) en een bron van inspiratie.

JONGENS jongens jongens. Als JIJ iets niet kunt, als JIJ jezelf iets niet kunt voorstellen, wil dat nog NIET zeggen dat het dan ook meteen voor iedereen onmogelijk is.

• Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 19:17 schreef Masta-T het volgende:
Hmmm, er zijn nog steeds veel mensen die alles wat ze neit kunnen verklaren al gauw toeschrijven aan Aliens of God.
Van mij mag je, maar vergeet je dan niet ook de Berlijnse muur? Die hebben (God? Aliens?) ook binnen notime neergezet!
Of wat dacht je van de Piramides, ook vast en zeker een Wonder!

En dan heb ik het nog niet eens over het magische doosje computer, in een dag in elkaar gezet door (God? Aliens?) en een bron van inspiratie.

JONGENS jongens jongens. Als JIJ iets niet kunt, als JIJ jezelf iets niet kunt voorstellen, wil dat nog NIET zeggen dat het dan ook meteen voor iedereen onmogelijk is.
Een muur vergelijken met een graancircel is in mijn ogen een beetje dommig, niet persoonlijk bedoeld.
Ik zou je wel willen zeggen dat ik zeker geen persoon bent die alles afschuift op aliens en al zeker niet op god.
Ik ben van mening dat de meerderheid van de tweakers hier dat ook niet doen.
Wat jij doet is precies het omgekeerde waar je ons van beschuldigd jij wilt niet zien dat niet alles door mensen gedaan kan worden.
Een grotere heiden als mij is er niet.
En ik betwijfel ten zeerste dat aliens deze aarde bezoeken, maar sommige dingen zijn gewoon niet 123 te verklaren.
Maar kom ons niet over 1 kam scheren AUB.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Graancirkels zijn door Gaia gemaakt, de aarde leeft!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:16 schreef UltraBrain het volgende:
Hoe verklaar je deze dan?
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De middelste lijkt mij een leuke mix van Photoshop en bryce3d. beetje vage foto. Wat ik van deze graancirkels kan zeggen is dat het puur door mensen gemaakt wordt, denk nou even na: buitenaardse beschavingen die hier lekker tekeningen/afdrukken/fractals/"hoe je het ook wilt noemen" gaan maken in onze graanvelden... ehem... :? :? :? :?

Is al lang bekend hoe je zon ding maakt en zon boer waarbij zon graancirkel ontstaat zal echt wel in het complot zitten en lekker wat aandacht willen, in zon geval kan de cirkel dus een stuk groter gemaakt worden aangezien je het niet in 1 nachtje klaar hoeft te hebben.

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 19:28 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Een muur vergelijken met een graancircel is in mijn ogen een beetje dommig, niet persoonlijk bedoeld.
Ik zou je wel willen zeggen dat ik zeker geen persoon bent die alles afschuift op aliens en al zeker niet op god.
Ik ben van mening dat de meerderheid van de tweakers hier dat ook niet doen.
Wat jij doet is precies het omgekeerde waar je ons van beschuldigd jij wilt niet zien dat niet alles door mensen gedaan kan worden.
Een grotere heiden als mij is er niet.
En ik betwijfel ten zeerste dat aliens deze aarde bezoeken, maar sommige dingen zijn gewoon niet 123 te verklaren.
Maar kom ons niet over 1 kam scheren AUB.
Mijn verhaal was geen persoonlijke noot aan jou hoor, maar wie de schoen past mag hem aantrekken. :+

Ik betwijfel of er uberhaubt iets is wat wij mensen NIET zouden kunnen!

"maar sommige dingen zijn gewoon niet 123 te verklaren."
Zoals graancirkels? Zelfs de makers van graancirkels worden uitgelachen door 'wetenschappers' die iets anders beweren.

Jullie willen de verklaringen gewoon niet aannemen. Het is zo, omdat ik vind dat het zo is, en mijn geheugen is te bekrompen om een andere mogelijkheid te bevatten danwel te bekijken.

Maar voor de duidelijkheid: Dit is niet jouw schoenmaat, probeer hem dus ook niet te passen... :+

Enne: De berlijnse muur is (was) veel impossanter dan zo'n stom graancirkeltje! een politiek gedrocht van 30 jaar apartheid, in een weekend neergezet.

Verwijderd

mzz.. en wat te denken van deze

Afbeeldingslocatie: http://www.artbell.com/images/Chilbolton2001sa.jpg

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 23:25

Klippy

Still Game

Hij is wel errug vet!
Supermooi.
Maar moet wel door mensen gemaakt zijn, want aliens of whatever kiezen niet altijd precies een graanveldje uit om in te landen hoor :)

Maar hij is ook niet helemaal symmetrisch als je goed kijkt.
Wel schitterend mooi.

edit:

gaat over de 1e he

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• IMWezel
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Op zaterdag 25 augustus 2001 13:56 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

juist. ik heb hier ook altijd van gedacht dat het door mensen gemaakt wordt....maar als ik zoiets als deze dan zie begin ik toch te twijfelen hoor......er zou maximaal 1 nacht over gedaan mogen worden, dus dat is al nauwelijks haalbaar of je moet wel met 100 man ofzo zijn.......en dan die symmetrie zo precies..............vreemd.......maar wel heeeeeeeeel mooi!
Wat viPÉR ff vergeet is, is dat die un paar jaar geleden zelf midden in zo'n ding heeft gezeten en er toen heilig van was overtuigd dat er iets vreemds mee was...

Wat precies :?, mischien toch door Aliens gemaakt?, maar ieder geval was toen wel un vette ervaring.

En dat ding in Engeland, ook al zou die door mensen zijn gemaakt, dan waren ut geen "gewone". Dat ding is ECHT

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 20:53 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Mijn verhaal was geen persoonlijke noot aan jou hoor, maar wie de schoen past mag hem aantrekken. :+

Ik betwijfel of er uberhaubt iets is wat wij mensen NIET zouden kunnen!

"maar sommige dingen zijn gewoon niet 123 te verklaren."
Zoals graancirkels? Zelfs de makers van graancirkels worden uitgelachen door 'wetenschappers' die iets anders beweren.

Jullie willen de verklaringen gewoon niet aannemen. Het is zo, omdat ik vind dat het zo is, en mijn geheugen is te bekrompen om een andere mogelijkheid te bevatten danwel te bekijken.

Maar voor de duidelijkheid: Dit is niet jouw schoenmaat, probeer hem dus ook niet te passen... :+

Enne: De berlijnse muur is (was) veel impossanter dan zo'n stom graancirkeltje! een politiek gedrocht van 30 jaar apartheid, in een weekend neergezet.
Ok no hard feelings.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 23:25

Klippy

Still Game

Op zondag 26 augustus 2001 01:46 schreef IMWezel het volgende:

[..]

Wat viPÉR ff vergeet is, is dat die un paar jaar geleden zelf midden in zo'n ding heeft gezeten en er toen heilig van was overtuigd dat er iets vreemds mee was...

Wat precies :?, mischien toch door Aliens gemaakt?, maar ieder geval was toen wel un vette ervaring.

En dat ding in Engeland, ook al zou die door mensen zijn gemaakt, dan waren ut geen "gewone". Dat ding is ECHT
Wat ECHT?
Waar komt dat ding vandaan dan volgens jou?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

[lolmode]
Vorotgaand op het bovenstaande:

Ik vind al vele jaren stof onder mijn bed. Hoe vaak ik het ook stofzuig, het komt steeds weer terug. Nu zeggen wetenschappers dat het overal is en gewoon verzameld onder mijn bed, maar ik denk dat het een boodschap van God is, danwel van Aliens!!
[/lolmode]

Verwijderd

Ik kan em eigenlijk niet voorstellen dat die aliens zo artistiek zijn....

en als ze dan toch hierheen komen om de aarde te bekijken waarom landen ze dan altijd in graanvelden?, de aarde heeft meer dan graan....

en bovendien, zoals sommigen al zeiden, die graancirkels lijken onverklaarbaar, maar ja..., wij zijn ook maar mensen, lang geleden was onweer ook onverklaarbaar, was de aarde plat, enz, enz... >:)

en de mensen van tegenwoordig worden steeds slimmer..., dus graancirkels maken kunnen mensen ook!

Verwijderd

ik las dit trouwens, ook wel een leuke conclusie:
...I continued to walk all the way round the bottom of the field (to the right of the small ring) and then up the right side parallel to the Wansdyke. I saw no other circles. However I did see some real flattening of the wheat going on! A badger ran into the wheat and I stood for a while waiting to see if it came out. I then saw it jump up as if to look at me over the top of the corn. However it did this again and I noticed that it was jumping up to flatten the crop with its front paws, eat the ears and then jump up again, repeating this time after time. So I think we have discovered the real
circle makers!
een das die graancirkels maakt, cool :D

Verwijderd

Weet je wat ingewikkeld is: het feit dat; mensen constant
foto's laten zien van platgestampt graan om aan te tonen dat er meer dan tussen hemel en aarde.

Wat er vergeten wordt te vermelden zijn de mogelijke motieven van buitenaardse wezen om hier graan plat te stampen, buiten dat die moeilijk voor te stellen zijn, hebben we dus geen idee van de levensvorm, levenstijl etc. van die mogelijke (!) wezens en dus kunnen(!) we geeneens uitspraken hierover doen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, zijn mensen fantastisch in organiseren en is het coordineren van een graancirkelgroep peanuts in vergelijking met bijv. het coordineren van een bijv. festival voor 100 duizend mensen.
Graancirkels stellen qua complexiteit niks voor in vergelijking met een willekeurig huishoudartikel en die worden met de vleet geproduceerd.
Benadrukken dat de grootste cirkel wel een voetbalveld groot is is niet een slimme manier om je punt aan te tonen, buiten dat het overduidelijk bullshit was.

Mensen met wichelroedes etc. die leuk staan te doen in cirkels van platgestampt graan zijn net zo geloofwaarig als jehova getuiges die zeggen dat het einde van de wereld nader is.
De magnetische straling e.d. die dan gemeten zou worden kan al veroorzaakt worden door een gettoblaster en het zogenaamde gevoel dat je in de cirkels krijgt is puur en alleen veroorzaakt door het unieke aan de ervaring, de hetze om die cirkels heen en door de waarschijnlijk erg enthousiaste boer die met de geldbuidel naar voren gestoken vertelde dat mannen geheel in het zwart hem gisteren waarschuwde voor wat er komen ging of iets dergelijks.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik moet altijd wel lachen om de (naieve) mensen die nog steeds geloeven dat dit echt is.

Het is puur iets artistieks (denk aan graffiti-gangs in de VS) Als je een beetje (moderne)kunst in je leven hebt gezien, zie je wel een beetje overeenkomsten tussen de vormen. Het heeft iets partical achtigs. Gewoon Aards dus. Daarnaast zijn er nog praktische redenen natuurlijk:

1. What the hell doet een Alien op een graanveld? (Het gebeurde wel toevallig vaak ook en alleen in Engeland.)
2. Het zijn wel erg raar gevormde schepen (heeft echt 0% functionaliteit)

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

btw ik studeer scheepsbouw, en als ik een schip moet tekenen, met allemaal rottige vloeiende kromme lijnen (wnat zo'n schuit moet ook gestroomlijnt zijn) gebruik ik ook niks meer dan een flexibel latje, wat gewichtjes en een potlood; zoveel ingewikkelde dingen heb je nou nodig om iets moeilijks te tekenen :)
cirkels, krommingen, ovalen spiralen, voor elke voor zijn foefjes om ze makkelijk te kunnen maken

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:33
De graancirkel waar het hier om gaat (gedoopt tot GalaxyMegaJulia) is enorm en zeer onwaarschijnlijk dat mensenhanden hier verantwoordelijk voor zijn. Ik wil ook niet beweren dat e.t's de formatie gemaakt hebben, maar ik heb aardig ervaring op het gebied van 'graancirkelvorming' (:)) en dit is echt heel, maar dan ook heel moeilijk om te maken. Dat red je niet in 1 nacht.

We see things as we are, not as they are

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

tuurlijk, we worden geconfronteerd met iets wat we niet direct doorgronden, geef de ufo's maar weer de schuld ;)
En de bliksem is natuurlijk Thor die met zijn hamer slaat (hopelijk komt er geen ufo tussen >:))

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• tec

tec

TEC

De graancirkel waar het hier om gaat (gedoopt tot GalaxyMegaJulia) is enorm en zeer onwaarschijnlijk dat mensenhanden hier verantwoordelijk voor zijn. Ik wil ook niet beweren dat e.t's de formatie gemaakt hebben, maar ik heb aardig ervaring op het gebied van 'graancirkelvorming' () en dit is echt heel, maar dan ook heel moeilijk om te maken. Dat red je niet in 1 nacht.
Wie zegt dat het in 1 nacht gemaakt is... de boer... wie zegt dat die boer niet in het complot is... Je kan er gewoon vanuit gaan dat die boer dit gewoon lekker voor de aandacht doet en dan kunnen ze op hun dooie gemak zon cirkel formatie maken. Ik kijk pas op als ik figuren in graanvelden zie die er zo uit zien als die "aap" en dat "vogeltje" in zuid amerika die helemaal met stenen gelegd zijn.

• IMWezel
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Wat ECHT?
Waar komt dat ding vandaan dan volgens jou?
[/quote]

Ik ken alle verhalen van mensen die gewoon met een plank en wat touw e.d. het veld in gaan en dan ff een cirkeltje gaan maken.

Maar om nou meteen te zeggen dat er een UFO boven heeft gehangen die die cirkel binnen een minuutje heeft gemaakt vind ik een beetje far fetched...

Ergens daartussen zit de waarheid.

Wat die waarheid is, daar moet ik noch ff over denken.

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• Flaman
Op zondag 26 augustus 2001 13:17 schreef tec het volgende:

[..]

Wie zegt dat het in 1 nacht gemaakt is... de boer... wie zegt dat die boer niet in het complot is... Je kan er gewoon vanuit gaan dat die boer dit gewoon lekker voor de aandacht doet en dan kunnen ze op hun dooie gemak zon cirkel formatie maken. Ik kijk pas op als ik figuren in graanvelden zie die er zo uit zien als die "aap" en dat "vogeltje" in zuid amerika die helemaal met stenen gelegd zijn.
Mja ik zie eigelijk niks spectacuairs in graancircels. Vroeger op Discovery zag je altijd veel mysterieuzere dingen. Je had echt van die die-hard programmas daar over

:)

• tec

tec

TEC

idd, maar met die figuren bedoel ik dus ook dat ze zo groot zijn als ze daar in zuid amerika zijn.. (meen dat het peru is maar kan het mis hebben). Discovery had idd veel onverklaarbare dingen dan graancirkeltjes.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik voer vorige zomer met een platbodem op het wad, op een gegeven moment liepen we vast op een gigantische plaat..
Heb ik met een pikhaak achter me aan een uur lang over die plaat gehold en een gigantische tekening gemaakt op die manier, terwijl ik geeneens het hele plaatje kon zien. daarna mezelf in de mast gehesen en genoten van de 15 meter hoge letters en de 200 bij 200 meter tekening die ik gemaakt had, echwel gaaf

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:04 schreef TutanRamon het volgende:
De graancirkel waar het hier om gaat (gedoopt tot GalaxyMegaJulia) is enorm en zeer onwaarschijnlijk dat mensenhanden hier verantwoordelijk voor zijn. Ik wil ook niet beweren dat e.t's de formatie gemaakt hebben, maar ik heb aardig ervaring op het gebied van 'graancirkelvorming' (:)) en dit is echt heel, maar dan ook heel moeilijk om te maken. Dat red je niet in 1 nacht.
Je hebt helemaal gelijk; het is een natuurlijk fenomeen, dat alleen in graanvelden, en voornamelijk in engeland voorkomt.

Geloof je dat nu echt? Verklaar het stof onder mijn bed ook maar! Ik zeg dat dat van aliens afkomt!

• Flaman
Op zondag 26 augustus 2001 17:52 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk; het is een natuurlijk fenomeen, dat alleen in graanvelden, en voornamelijk in engeland voorkomt.

Geloof je dat nu echt? Verklaar het stof onder mijn bed ook maar! Ik zeg dat dat van aliens afkomt!
LOL wat een grappige reply!!

Oh je meent het??

Leg dan eens uit:

1. What the hell doet een Alien op een graanveld? (Het gebeurde wel toevallig vaak ook en alleen in Engeland.)
2. Het zijn wel erg raar gevormde schepen (heeft echt 0% functionaliteit) Weet jij waarom?
3. Er is zo vaak bewezen dat het door mensenhanden gemaakt kan worden, en dat het ook heel vaak gebeurd is.

Noem jij nou eens een rede waarom ik het zou moeten geloven. Een overtuigende he?! Omdat iedereen het zegt?

Mensen geloven ook alles wat er op tv komt :r

Verwijderd

op het volgende filmpje zie je 2 ufo's aan het werk om een graancirkel te maken

http://home-1.tiscali.nl/~karel/ufo/media/video/olivervd.mpg
( doel opslaan als )

of het echt of nep is weet ik niet.. maar er zijn meerdere gevallen waar getuigen dit soort lichtbollen zien bij het vormen van graancirkels

• TutanRamon
Ik zeg niet dat het door aliens komt. Ik heb zeer veel graancirkels op mijn naam staan, dus ik weet heus wel waar ik over praat. En als ik zeg dat het een enorm, maar dan ook enorm moeilijk is om zo'n formatie te maken, dan moet je dat maar geloven. En anders gaan jullie zelf maar een keer ('s nachts) zo'n veld in en dan komen jullie ook wel tot de conclusie dat het moeilijkheidsgraad 1000 (van schaal 1 tot 10) betreft om zo'n formatie te maken.

En die graancirkel waar het hier om gaat is in geel/groen graan gemaakt, wat betekent dat het nog niet rijp was en dat betekent weer dat er meerdere malen overheen gelopen moet worden om zo'n resultaat te krijgen. En 9 a 10 trekkersporen breed is vrij groot voor een graancirkel.

Tevens bestaat de formatie uit ruim 400 cirkels, de buitenste rand cirkels zijn en is perfect rond tov de hoofdcirkel (het middelpunt). En het is (als het door mensen is gedaan) met stokken gemaakt en niet met een roller omdat de grond onder het graan nauwlijks beschadigd is. Aangenomen wordt dat een gemiddelde stok van een graancirkelmaker 1 meter breed is, de cirkel hebben gemiddeld een straal van 6 meter. Minimaal twee keer lopen over het graan om een cirkel te krijgen van 1 meter in straal, dus 12 keer lopen om een gemiddelde cirkel te krijgen. Dat is ongeveer een 20 a 30 minuten. Reken maar uit. Vervolgens gaan ze aan de afwerking beginnnen; zorgen dat al het graan in elkaar overloopt. Dus daar heb je een flinke dosis tijd voor nodig. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat dit door mensen is gemaakt, ik zeg alleen dat het hier gaat om een moeilijkheidsgraad van 1000 (van schaal 1 tot 10).

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 01:02 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

LOL wat een grappige reply!!

Oh je meent het??

Leg dan eens uit:

2. Het zijn wel erg raar gevormde schepen (heeft echt 0% functionaliteit) Weet jij waarom?
3. Er is zo vaak bewezen dat het door mensenhanden gemaakt kan worden, en dat het ook heel vaak gebeurd is.

Noem jij nou eens een rede waarom ik het zou moeten geloven. Een overtuigende he?! Omdat iedereen het zegt?

Mensen geloven ook alles wat er op tv komt :r
Sommigen mensen ontgaat sarcasme volledig... Zucht.

• TutanRamon
Op zondag 26 augustus 2001 17:52 schreef Masta-T het volgende:

Zo te zien ben jij een echte expert. Ik zal je snel uit je dromen helpen want het fenomeen is niet alleen in graanvelden te vinden, maar ook in: Mais, aardappels, sneeuw, zand, wortels/penen, bieten en gras.

Voornamelijk in Engeland is ook onzin, want in heel Europa zijn formaties te vinden en in Amerika eo ook.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Gisteren die aflevering van X-files was wel interessant !

dikzak

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op zondag 26 augustus 2001 13:17 schreef tec het volgende:

[..]

Die boer is een ALIEN !!

It's a conspiracy I tell u ! Beware they are coming back 2 reclame their world ! :P

dikzak

• Flaman
Als ik een sarcastische opmerking maak in een forum waar serieus gediscusieerd wordt zet ik er altijd effe een :P bij of zo...

• Flaman
Op maandag 27 augustus 2001 04:21 schreef Flamez het volgende:
op het volgende filmpje zie je 2 ufo's aan het werk om een graancirkel te maken

http://home-1.tiscali.nl/~karel/ufo/media/video/olivervd.mpg
( doel opslaan als )

of het echt of nep is weet ik niet.. maar er zijn meerdere gevallen waar getuigen dit soort lichtbollen zien bij het vormen van graancirkels
NEe dat is al bewezen dat het niet echt was. Mysteries and wonders of the world of zo iets. Programma waar het er over ging. Je ziet ook dat die circel er al is trouwens.

EN waarom zouden aliens op die manier een circel maken? Het is gewooon om de onwetenden het nog meer te laten geloeven....

• Anders
  • Laatst online: 25-01 23:14
Op maandag 27 augustus 2001 09:16 schreef TutanRamon het volgende:
Aangenomen wordt dat een gemiddelde stok van een graancirkelmaker 1 meter breed is,
Aangenomen wordt... door wie? Door UFO-fanaten?
de cirkel hebben gemiddeld een straal van 6 meter. Minimaal twee keer lopen over het graan om een cirkel te krijgen van 1 meter in straal, dus 12 keer lopen om een gemiddelde cirkel te krijgen. Dat is ongeveer een 20 a 30 minuten. Reken maar uit.
Jongen, als ik 20-30 vrienden weet te porren om zoiets voor elkaar te krijgen, dan ben ik ook wel zo snugger om langere stokken mee te slepen.
Vervolgens gaan ze aan de afwerking beginnnen; zorgen dat al het graan in elkaar overloopt. Dus daar heb je een flinke dosis tijd voor nodig. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat dit door mensen is gemaakt, ik zeg alleen dat het hier gaat om een moeilijkheidsgraad van 1000 (van schaal 1 tot 10).
Voor UFO's valt het anders ook in de categorie 7b. Om oververmoeidheid te voorkomen mogen graancirkels in die categorie volgens de UFO-CAO niet in 1 nacht worden gemaakt. So far voor jouw aliens-theorie.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Biff
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op maandag 27 augustus 2001 09:20 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Sommigen mensen ontgaat sarcasme volledig... Zucht.
Ik laat me er ook veel te vaak toe verleiden. En merk iedere keer weer dat sarcasme aan veel tweakers absoluut niet besteed is. }:O

Yeah well. The Dude abides.

• Biff
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op maandag 27 augustus 2001 11:07 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Als ik een sarcastische opmerking maak in een forum waar serieus gediscusieerd wordt zet ik er altijd effe een :P bij of zo...
Dan is het al minder leuk. En snapt de helft het nog niet. :P

Yeah well. The Dude abides.

• TutanRamon
Op maandag 27 augustus 2001 18:08 schreef Anders het volgende:

[..]

Aangenomen wordt... door wie? Door UFO-fanaten?
-- Door de graancirkelmakers.
[..]

Jongen, als ik 20-30 vrienden weet te porren om zoiets voor elkaar te krijgen, dan ben ik ook wel zo snugger om langere stokken mee te slepen.
-- 1 probleem: Te lange stokken werkt niet. Jammer dat je daar een beetje te simpel voor bent.
[..]

Voor UFO's valt het anders ook in de categorie 7b. Om oververmoeidheid te voorkomen mogen graancirkels in die categorie volgens de UFO-CAO niet in 1 nacht worden gemaakt. So far voor jouw aliens-theorie.
-- Valt dit onder humor? Zoja, HAHA, NIET.

Verwijderd

Ik geef toe dat het heel gaaf is om te zien, erg fascinerend die vormen. Maar ik ben toch te nuchter om het toe te schrijven aan aliens, ook om de al eerder genoemde argumenten:
1. Waarom zouden aliens vormen gaan maken?
2. Echt lekker vliegt een schip in die vorm niet.

Maar, als een schip (of vervoermiddel, hoe je wilt) echt zo groot zou zijn, zou iemand het gezien moeten hebben...
Maar nee niemand ziet wat, niemand hoort wat en ineens is er een cirkel (of kunstwerk).

:Z

Verwijderd

Topicstarter
Hier weer even wat onomstotelijke bewijzen. (8>

The first modern formal scientific encounter Earth had with extraterrestrials occurred when a Reticulum ship crashed in the southwest US in 1947, killing a couple of Greys on board. This was truly an accident, due to a radar malfunction, although again, it did serve a planned higher purpose, and those Greys did, somewhere, agree to honorably give their lives to show our government the first evidence that we aren't alone. The reason why the Greys didn't land publicly is the same reason why the government hasn't been releasing information to us about the extraterrestrials (in addition to, of course, the government's own selfishness about staying in control and wanting to keep secrets away from other nations) which is, that such a revelation would be a terrible shock to the core of the general culture and would drastically alter society. (Imagine the upheaval in our religious organizations!)

For this reason, it's desired to have a gradual introduction of extraterrestrials to our society, or ultimately, have Earth's integration of the alien presense come about through our own deduction and acceptance, rather than having it forced upon us by some public landing. This is part of the purpose behind many of the sightings, abductions, visitations, as well as the crop circles: to get us thinking and questioning. Although the Greys formally showed themselves to the government, they along with the Pleiadians and other races are waiting for the government on its own to admit to the alien presence. Like it or not, the government is representative of the collective consciousness of the people, and when enough of the population believe they exist (a small group demanding the truth can help but won't do it) this will make the government release the information, since it would cause no societal problems with most knowing the facts already. Even though our government can use improvement in many areas, we have to remember that we are a part of it, and we through our actions and inactions allowed what we currently have to be manifest, and the extraterrestrials know and respect that. If we don't like what we see, then we should work to change it - from a standpoint of love and understanding of course, lest one become just as dogmatic as what they desire to change.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Jaaaaah, en de aliens hebben zich alleen aan de amerikaanse regering geopenbaard, want heej, wat is er nu belangrijk buiten amerika? niks toch? En de amerikaanse regering is ook verantwoordelijk voor de sluiting van de snackbar bij mij op de hoek want ik zag er eens snachts lichtvlekken door het raam en de volgende dag was de eigenaar dood en dat waren dus aliens die in opdracht van de amerikaanse regering de snackbar-man neerschoten omdat macdonalds de regering weer betaald had om het alleenrecht te krijgen op friet...

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat men graancirkels kan maken op eenvoudige wijze door als het graan net gezaaid is de delen die de cirkels moeten vormen zwaar te overbemesten. Als het graan dan een bepaalde leeftijd bereikt, worden de halmen te zwaar voor de stengels, en vallen de stengels van zichzelf omver.

met een beetje volk kan je natuurlijk veel werk verrichten, en met een paal en stok kan je praktisch perfecte cirkels maken. als je de jonge plantjes gaat overbemesten, blijven er geen sporen na, aangezien dat de planten eerst nog groeien eer ze omvervallen => perfecte misdaad, als de theorie klopt natuurlijk.

Ik denk dat Graancirkels niet van buitenaardse afkomst zijn, door een simpele logische redenering :

- Als aliens tot bij ons komen, zijn ze intelligenter dan wij, want wij geraken niet tot bij hen.

- Als ze intelligenter zijn dan wij, zouden ze niet helemaal naar hier komen om een beetje graan plat te leggen.

- Als wij naar hen zouden gaan, zouden we ginds ook geen gewassen platleggen, want dat betuigt van vijandigheid. Dit hebben wij door omdat ons brein logisch denkt. Als de "aliens" hun brein niet logisch zou denken, en dat niet door zou hebben, zouden ze intellectueel niet in staat zijn om schepen te ontwikkelen die hier geraken...

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op woensdag 29 augustus 2001 15:30 schreef Sabbi het volgende:
En de amerikaanse regering is ook verantwoordelijk voor de sluiting van de snackbar bij mij op de
[topic type="off-"]Nou, hier wel, anders... Freddy de Leeuw. Goeie tent was dat. Een Hamburger Freddy was een heel bord vol - grote lap vlees, veel groenten, en als je goed zocht vond je het broodje eronder. Maar naast Freddy zit een MacDonalds. En daardoor is Freddy failliet gegaan. Want al die bozo's willen kennelijk dat fletse MacVoer inplaats van een goeie ouwe Hollandse Hamburger met een goeie bak frieten en wat salade erbij. Komt allemaal door die Amerikanen.[/topic]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• PD2JK
  • Laatst online: 16:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien wel een experiment van de de Amerikaanse Overheid, met een 1 of andere laser????? >:)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Als de Aztecs die kilometer grote grond tekeningen konden maken die je alleen van bovenaf kan zien. Dan kunnen veele eeuwen later ook wel vand die super grote graancircels maken.

Verwijderd

Ik geloofde toen niet, maar 2000 1 julie ben ik door Aliens ontvoerd in mijn droom (was maybe echt).
Ik was heel bang, nu geloof ik erin.
Graancircels zijn echt hoor

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op woensdag 29 augustus 2001 15:46 schreef onkelbonkel het volgende:
Als de Aztecs die kilometer grote grond tekeningen konden maken die je alleen van bovenaf kan zien. Dan kunnen veele eeuwen later ook wel vand die super grote graancircels maken.
Er zijn aanwijzingen gevonden dat Azteken beschikten over heteluchtballonnen...

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 15:36 schreef bahamut het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat men graancirkels kan maken op eenvoudige wijze door als het graan net gezaaid is de delen die de cirkels moeten vormen zwaar te overbemesten. Als het graan dan een bepaalde leeftijd bereikt, worden de halmen te zwaar voor de stengels, en vallen de stengels van zichzelf omver.
nee helaas.. iedere plant liefhebber kan je vertellen dat overbemesten funest is voor je plant..

bij overbemesting 'verbranden' de bladeren en raakt de plant in de stress waardoor hij niet goed meer groeit
vergelijk het maar met een mens die teveel vitaminen slikt.. dat is zelfs schadelijker als te weinig

bij zware overbemesting verzilt de grond waardoor al het vocht uit de plant word getrokken en de plant sterft

en daarbij , hoe wil je het met mest voorelkaar krijgen dat de planten netjes 1 kant opvallen ?

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 16:50 schreef herbert_gronemeyer het volgende:
Ik geloofde toen niet, maar 2000 1 julie ben ik door Aliens ontvoerd in mijn droom (was maybe echt).
Ik was heel bang, nu geloof ik erin.
Graancircels zijn echt hoor
Dus omdat jij bent ontvoerd door aliens, zijn graancirkels echt.
Leg uit en verklaar!!

Ik heb een zere teen, dus bigfoot is echt. Jongen je bewijs heeft absoluut niets met het fenomeen te maken. Je zou hooguit kunnen zeggen dat Aliens bestaan.

Maar je hebt gelijk. Graancirkels zijn echt, alleen niet gemaakt door aliens. (er is niets neps aan)

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 17:55 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]

Er zijn aanwijzingen gevonden dat Azteken beschikten over heteluchtballonnen...
Interessant heb je daar misschien informatie van op een site ofzo?

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op woensdag 29 augustus 2001 21:40 schreef onkelbonkel het volgende:

[..]

Interessant heb je daar misschien informatie van op een site ofzo?
Ummm, Discovery... :P

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 17:59 schreef Flamez het volgende:

[..]

nee helaas.. iedere plant liefhebber kan je vertellen dat overbemesten funest is voor je plant..

bij overbemesting 'verbranden' de bladeren en raakt de plant in de stress waardoor hij niet goed meer groeit
vergelijk het maar met een mens die teveel vitaminen slikt.. dat is zelfs schadelijker als te weinig

bij zware overbemesting verzilt de grond waardoor al het vocht uit de plant word getrokken en de plant sterft

en daarbij , hoe wil je het met mest voorelkaar krijgen dat de planten netjes 1 kant opvallen ?
Wind uit dezelfde richting...

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 13:05
even ter informatie:

http://www.cropcircleconnector.com/2001/MilkHill2/milkhill2001a.html

Als je dit doorleest dan weet je het formaat van de formatie: diameter = 900 voet is ongeveer 300 meter...

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 10:07 schreef bahamut het volgende:
Wind uit dezelfde richting...
mja dan zouden ze allemaal dezelfde kant opvallen en niet in een rondje

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Deze graancirkel is niet helemaal perfect en therefore is it a fake.
Want de laatste cirkel van de armen zijn niet gelijk, niet perfect uitgemeten, sommige zijn veel kleiner.
Bij een 'bovennatuurlijke' graancirkel is het 100% perfect.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op vrijdag 31 augustus 2001 16:15 schreef Mastermind het volgende:
Bij een 'bovennatuurlijke' graancirkel is het 100% perfect.
Je bedoelt zeker dat de afwijkingen te klein zijn om waar te nemen? :+

Verwijderd

en misschien heeft het wel een reden dat sommige cirkels aan het uiteinden kleiner zijn...

maar wat veel interressanter is , is deze formatie
Afbeeldingslocatie: http://www.earthfiles.com/img/ChilboltonCodeCU.gif

ziet er op zich lelijk uit, maar is een 'antwoord' op onze boodschap die we in 1974 de ruimte in hebben gestuurd

namelijk deze Afbeeldingslocatie: http://www.earthfiles.com/img/Arecibo1974.gif

met een paar aanpassingen namelijk die van het DNA 2/5 ipv 3/5 ( zegt mij niks maar degene die er verstand van hebben vast wel :P )

kijk voor meer info hier http://www.earthfiles.com/earth271.htm
en hier http://home.earthlink.net/~rcollins633/news/ffs35.htm

Verwijderd

Ja en? Dat bericht is wijds bekend; het is gestuurd naar een ster op 56.000 lichtjaar, dus het bericht is zondermeer nog neit eens aangekomen EN het bewijst met geen mogelijkheid dat het Alien zou moeten zijn...

Jullie Pro's laten alleen maar plaatjes zien, met zie je wel... Maar dat bewijst geen zier.

Iedereen kan dat maken, met een beetje hulp, een beetje tijd en een beetje oefening.

• LauPro
  • Laatst online: 22-01 07:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mijn buurman is weterschapper (geweest) nu is hij met de FUT

Hij heetf mij is een verhaal verteld dat er dus gewoon een groepje argeologen met een busje gingen pattroeren (of hoe schrijf je dat) om te kijken of ze die graancirkels vonden -> nooit wat gevonden...

Ooit heb ik een keer gehoord dat graancirkels door het magnetisme van de aarde komen...

Ik heb ook wel is op tv gezien dat er vanuit camera's die op een weiland waren neergezet beelden waren waargenomen waar je een bol kan zien die het graan platlegde...

Ik weet niet wat ik er van moet denken, het kan zijn dat radiografische golven deze dingen maken maar dan denk ik: 'ach kam nou Laurens, je geloofd toch niet in deze onzin! :?'

..

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal dan maar ff uitleggen hoe het zit...
Er zijn op dit moment vele buitenaardse rassen die zeer geinterreseerd zijn in onze planeet. In feite is elke planeet in ons zonnestelsel bewoond, alleen leven deze entiteiten op een ander trillingsniveau die voor de meeste mensen niet zichtbaar is. (zie het als radiogolven, je ziet ze niet maar ze zijn er wel...)
Deze "aliens" willen niets liever dan ons helpen, omdat zij zich er heel goed bewust van zijn dat alle planeten in het zonnestelsel elkaar beinvloeden en letterlijk een groot organisme zijn. Aangezien de Aarde (ook een levende entiteit) op dit moment haar vibratie ook aan het verhogen is, is dit voor de verder geevoleerde planeten zeer interresant om te volgen. De meeste mensen merken deze verandering in vibratie aan het feit dat de tijd veel sneller lijkt te gaan en vastgeroeste patronen uit elkaar lijken te vallen. Onze broeders van andere planeten in ons zonnestelsel doen heel veel achter de schermen om onze planeet reinigen en beschermen tegen negatieve invloeden. Veel mensen zullen deze verhoging van de vibratie van de planeet niet kunnen verdragen en zullen hun lessen in deze driedimensionale werkelijk voortzetten op andere planeten die hier uit vrije wil voor kiezen. Voor de mensen die hun eigen vibratie gelijk met de planeet zullen verhogen, zullen de aliens in de toekomst geen geheim meer zijn, en zullen ze elkaar herkennen als hun lang vergeten broeders. De graancirkels zijn gewoon boodschappen van onze ruimtebroeders, die, mits begrepen, grote geheimen omtrent ons universum onthullen.
Shit...me joint is op... :(

• LauPro
  • Laatst online: 22-01 07:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op zaterdag 01 september 2001 03:19 schreef UltraBrain het volgende:
..
Shit...me joint is op... :(
LOL >:)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

http://www.clubned.com/~jona/graancirkel.jpg

lekker symetrisch, stelletje prutsers :)

(check die diameter van de graancirkels midden in de rode-cirkels)

en nog meer foutjes

http://www.clubned.com/~jona/graancirkel2.jpg

ik geef voor

het ontwerp: 6.5
de uitvoering: 5-

Verwijderd

iedereen roept nu wel, dat het wel of niet door mensen gemaakt kan worden, maar bekijk het eens wat anders:

wat heeft een ufo eraan om zon ding te maken???

naar mijn idee helemaal niks!!!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Woah! Tering!

De massa unconsious mind heeft nu wel wat vets teweeg gebracht op een van de electromagnetische punten van 't EM grid van de aarde!

Ik volg graan circels nu al een paar jaar, en 't sluit mooi aan met de 2012 - 4e/5e dimensie theorie...

En ze zien er natuurlijk hardstikke vet uit :) sacred geometry, en ze hebben allemaal multidimensionale betekenissen..

Ik ga ff die site bekijken.

Verwijderd

Dit is echt te maf. Wat moeten we doen om te bewijzen dat mensen deze dingen kunnen maken?
Jullie blijven toch erbij dat minstens enkele een echt bovenaardse origin hebben...

Dus laten we er maar over op houden; voor jullie is het een bericht van een Alien. Voor mij is het menselijke lol om jullie bezig te houden.

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
Lol !

Iedereen heeft dus gehoord gezien en gedroomt(gronemeyer je moet 's wat minder naar "halt mich" luisteren) dat aliens die cirkels maken. Maar heeft dan niemand gehoord dat er al zeker een paar jaar terug twee engelsen zijn geweest die zichzelf hebben aangegeven en hebbben laten zien hoe je het moet doen ?????

Die lui hadden een plank met een touw eraan en liepen met ze tweeen door een graanveld hup plankje op de grond graan plat en weer verder en dit in een kwartiertje wandelen dan heb je toch al een heel behoorlijk grote cirkel.

Nee tuurlijk zijn er aliens e.d we zijn heus niet alleen in dit gigantische universum. De aboriginals tekende ze de azteken etc etc.

Maar denk je nou echt dat als die cirkels door aliens gemaakt zijn dat ze niks beters te doen hebben ????

Met al die super technologie komen ze hier om wat graanveldjes te bewerken ??? lijkt me nogal zinloos.

Over en out.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

"So then why did we hitch a ride with these Bogons?"
"Vogons."
"Oh..."
"Well, I was hoping we could hitch a ride with a Teaser..."
"A Teaser?"
"Yes. Young rich kids with nothing better to do who go to some planet that hasn't invented interstellar travel yet, land in the middle of nowhere, and then jump up and down in front of old geezers nobody is ever going to believe wearing antennae on their heads and making *bleep bleep* noises."
"Ah..."

• DiSiLLUSiON
Op maandag 03 september 2001 09:10 schreef salutem het volgende:
Maar heeft dan niemand gehoord dat er al zeker een paar jaar terug twee engelsen zijn geweest die zichzelf hebben aangegeven en hebbben laten zien hoe je het moet doen ?????

Die lui hadden een plank met een touw eraan en liepen met ze tweeen door een graanveld hup plankje op de grond graan plat en weer verder en dit in een kwartiertje wandelen dan heb je toch al een heel behoorlijk grote cirkel.
Als je dat hebt gehoord, dan heb je daarna natuurlijk ook de retificatie gehoord, waarin ze bekennen dat het nep is?

Of niet dan?

Was op discovery channel. Dave & Doug kregen veel poen van tv maatschappijen (waaronder discovery channel zelf) om 't te faken. Punt. daarna is gebleken dat hun het niet konden faken met de mathematische preciesie en alle andere aspecten van echte graancircels erbij, en dus hebben ze een retificatie moeten uitzenden.

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
eeh nee niet gehoord 'k heb wel gehoord dat er in NL ook luitjes rondlopen die ze gemaakt hebben op dezelfde manier en naar aanleiding van discovery.

We zullen het denk ik nooit weten.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• DiSiLLUSiON
Hoe graancircels ook ontstaan, of het door 't collectieve onderbewustzijn is van de mens, door aliens of door de aarde zelf en het electromagnetische veld van de aarde.. Je kunt niet ontkennen dat ze er zijn, en dat ze nooit door de mens gemaakt kunnen worden met de hedendaagse technologie. Punt. Hoe ze ontstaan is een andere vraag, maar ze zijn er nou eenmaal, en echt niet met stokjes en touwtjes gemaakt.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 13:01 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hoe graancircels ook ontstaan, of het door 't collectieve onderbewustzijn is van de mens, door aliens of door de aarde zelf en het electromagnetische veld van de aarde.. Je kunt niet ontkennen dat ze er zijn, en dat ze nooit door de mens gemaakt kunnen worden met de hedendaagse technologie. Punt. Hoe ze ontstaan is een andere vraag, maar ze zijn er nou eenmaal, en echt niet met stokjes en touwtjes gemaakt.
Waarom is die grote graancirkel van dit topic dan niet symmetrisch en heeft grove fouten?

Verwijderd

Tja, wat ik me altijd afvraag bij graancirkels, is wat er nu eigenlijk staat :P Zowat de helft hier beweert dat het "boodschappen van aliens" zijn, dus lees die boodschap ff voor dan? Om het wat serieuzer te houden, waarom zou een technisch geavanceerde beschaving dit soort cryptische en onontcijferbare kriebelwerk achterlaten, ipv. een boodschap in het engels of zo?

Of zijn ze nu al boodschappen aan het achterlaten die we pas over X jaar mogen ontcijferen? Lijkt me ook niet al te logisch, waarom komen ze dan niet over X jaar terug.

Kan een van de graancirkologen me duidelijk maken waarom ik graancirkels als "boodschap" moet zien, en waarom die boodschap dan onontcijferbaar is?

Verwijderd

wat de boodschap is weet ik niet ..
ik kan er iig uithalen dat de makers wel enigzins artistiek zijn

de volgende site geeft goede informatie en laat het verschil zien tussen 'echte' graancirkels en manmade hoaxes zoals deze Afbeeldingslocatie: http://www.lovely.clara.net/ccimages/hx.gif

http://www.lovely.clara.net/education.html

mzzzz deze is ook wel interresant

Afbeeldingslocatie: http://www.lovely.clara.net/ccimages/appono91.jpeg
er staat APPONO ASTOS­ in vrijmetselaar schrift

wat zoveel betekend als "We are opposed to cunning and deceit."

het is vastgesteld dat het een genuine 'circle' is

aangezien vrijmetselaren de weinige zijn die het kunnen lezen, zal het dus tegen hun gericht zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het klinkt misschien raar, maar hieronder een link naar een boodschap van een van de Startfleet commanders die op dit moment boven de Aarde hangen.

http://www.paoweb.com/sn090101.htm

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:13 schreef Flamez het volgende:
[afbeelding]
er staat APPONO ASTOS­ in vrijmetselaar schrift

wat zoveel betekend als "We are opposed to cunning and deceit."
>:) Mooi, daar wilde ik naartoe. Na een beetje onderzoek weten we nu dat er minimaal twee totaal verschillende architecturen gebruikt worden in graancirkels: nieuwlichterij (;)) zoals fractals tegenover hermetische (en wicca en alchemistische) symboliek.

Raar toch wel, dat aliens eeuwenoude aardse godsdiensten aanhangen, en symbolen uit die godsdiensten bij heilige plaatsen van die godsdiensten in het graan tekenen. Zouden "echte" graancirkels niet het resultaat kunnen zijn van religieuze rituelen, uitgevoerd door mensen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weer 5 mooie fotootjes gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop5.gif

Ik dacht eerst dat het alleen cirkels waren, maar deze zijn ook wel gaaf!

Verwijderd

Toch wel mooi dat Photoshop

Verwijderd

Topicstarter
Photoshop???
sjonge jonge, sommige van jullie zijn echt totaal afgesloten voor het onbekende...
Deze foto's komen van een site die onderzoek naar graancirkels en zijn ECHTE foto's!
Hier is de link : http://www.cropcircles.org/cropcircles1.htm

Verwijderd

Kom eens met argumenten en niet met (twijfelachtige) plaatjes?

Als je een beetje bekend bent met (westers) hermeticisme, alchemie en afgeleiden, zijn veel van de "vroege" graancirkels oude bekenden, of samenstellingen van bekende symbolen (dat gebeurt vooral in de alchemie vaak).

Laat ik ook eens een plaatje posten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.ritmanlibrary.nl/silent32.gif
Uit de Ritman Bibliotheca Philosophica Hermetica in amsterdam.

Verwijderd

De mens maakt de mooiste bouwwerken, constructies, schilderijen, software en noem maar op, maar zou niet in staat zijn om een mooie graancirkel te maken? HAHAHA, wat een onzin.

Dat er slechte hoaxes zijn bewijst niet dat de 'echte' dus niet door mensen zijn gemaakt. Je hebt ook slechte amateurschilders, Herman Brood en Rembrandt, om maar eens drie gradaties in schilderen aan te geven. Was Rembrandt dan ook een alien? (Herman Brood was het wel, denk ik.)

Nouja, nog maar eens een linkje dan: www.circlemakers.org.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:14 schreef UltraBrain het volgende:
Wat kan je toch een gave foto's vinden op internet!
Hier weer een paar...

<plaatjes>

Gaaaaf he?
Afbeeldingslocatie: http://artbell.com/img/alienbaby.jpg

Aargh! Je zal maar zo'n kind krijgen, zeg. Best wel zielig!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die Roswell Autoposy is trouwens een hoax if ever I saw one...

1) Er waren al kleurencamera's. En die werden al gebruikt om autopsies te filmen. Waarom dan niet bij zoiets belangrijks als de autopsie op een buitenaards wezen?

2) Die patholoog die de autopsie doet is overduidelijk geen patholoog. Hij gaat zeer onzorgvuldig te werk, en haalt zonder aantekeningen te maken, of foto's te maken van de originele staat, willekeurig onderdelen uit het lichaam en gooit ze in bakjes zonder ze te wegen en verdere aantekeningen over die organen te maken. Zulke onvoorzichtigheid zie je niet bij autopsies op mensen - laat staan op buitenaardsen.

Anyway, ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Moet wel, in een universum dat zo groot is als het onze. Maar die aliens zijn qua ontwikkeling ofwel miljoenen jaren achter ons, ofwel miljoenen jaren voor ons. Aliens die miljoenen jaren vooruit zijn, zegmaar, zullen ons vast wel willen bestuderen. Net zoals huidige wetenschappers dolgraag Neanderthalers of Austrolopithecus (sp?) zouden willen bestuderen in hun natuurlijke omgeving. Maar het zou bij bestuderen blijven.

Daarbij komt nog de communicatie, als die aliens contact zouden zoeken. We begrijpen de taal van dolfijnen niet eens, en dat is in vergelijking met menselijke talen een vrij simpele taal, en dolfijnen zijn nota bene van onze eigen planeet. Baskisch is zelfs door taalkundigen nauwelijks te ontcijferen, en dat is maar een taal uit de Steentijd - uit ons eigen verleden. Maar misschien hebben die aliens wel een oplossing voor die taalproblemen.

Maar ze zouden niet eens met ons willen communiceren. Als ze slim genoeg zijn om sneller-dan-licht reizen uit te vinden (hoe anders zouden ze hier komen?), dan zijn ze ook slim genoeg om te zien dat het een ongelofelijke schok voor de mensheid zou zijn als ze zich zouden openbaren. En met al die films over aliens, zouden ze ook vantevoren wel weten dat we als de dood zijn voor buitenaardsen, maar tegelijkertijd ook zeer geïnteresseerd.

En dan is er nog het probleem van ziektekiemen enzo. Stel dat door parallelle evolutie hun fysiologie enigszins lijkt op die van ons. Maar onze verkoudheid zou hun HIV kunnen zijn, en andersom. Kijk maar eens naar wat er gebeurde toen Europeanen de griep introduceerden in Amerika. De originele bevolking werd gedecimeerd.

Kortom, er zijn zeker aliens, misschien zijn ze zelfs hier, maar als ze hier zijn, zijn ze slim genoeg niet met ons in contact te treden.

En wat ik niet snap van die graancirkelfreaks die beweren dat ze door aliens gemaakt worden - The simplest explanation is always the best explanation. Mensen met touwtjes en stokjes. Aliens met vreemde ruimteschepen. Wat is de simpelste verklaring? Go figure. :)

Verwijderd

Topicstarter
Je maakt een denkfout.
Dolfijnen zijn niet van aarde. Dolfijnen zijn entiteiten van Venus.

Verwijderd

Ach, wat is er mooier dan lekker fantaseren over onbekende werelden ook al is het niet waar...
Brengt een beetje spanning aan je leven...

Verwijderd

UltraBrain:
Je maakt een denkfout.
Dolfijnen zijn niet van aarde. Dolfijnen zijn entiteiten van Venus.
Dat zeggen ze ook over vrouwen.

Verwijderd

Best stoer, zulke circels ik wou dat ik dat kon maken: dan had ik teminste een echte hobby :D

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

ok ok ... ik zal het grote geheim verklappen... ik heb ze zelf gemaakt.... (met een beetje hulp van de amerikaanse regering)
Pagina: 1 2 Laatste