Toon posts:

Nieuwe graancirkel in Engeland gezien op TV

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dit is echt te maf. Wat moeten we doen om te bewijzen dat mensen deze dingen kunnen maken?
Jullie blijven toch erbij dat minstens enkele een echt bovenaardse origin hebben...

Dus laten we er maar over op houden; voor jullie is het een bericht van een Alien. Voor mij is het menselijke lol om jullie bezig te houden.

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Lol !

Iedereen heeft dus gehoord gezien en gedroomt(gronemeyer je moet 's wat minder naar "halt mich" luisteren) dat aliens die cirkels maken. Maar heeft dan niemand gehoord dat er al zeker een paar jaar terug twee engelsen zijn geweest die zichzelf hebben aangegeven en hebbben laten zien hoe je het moet doen ?????

Die lui hadden een plank met een touw eraan en liepen met ze tweeen door een graanveld hup plankje op de grond graan plat en weer verder en dit in een kwartiertje wandelen dan heb je toch al een heel behoorlijk grote cirkel.

Nee tuurlijk zijn er aliens e.d we zijn heus niet alleen in dit gigantische universum. De aboriginals tekende ze de azteken etc etc.

Maar denk je nou echt dat als die cirkels door aliens gemaakt zijn dat ze niks beters te doen hebben ????

Met al die super technologie komen ze hier om wat graanveldjes te bewerken ??? lijkt me nogal zinloos.

Over en out.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

"So then why did we hitch a ride with these Bogons?"
"Vogons."
"Oh..."
"Well, I was hoping we could hitch a ride with a Teaser..."
"A Teaser?"
"Yes. Young rich kids with nothing better to do who go to some planet that hasn't invented interstellar travel yet, land in the middle of nowhere, and then jump up and down in front of old geezers nobody is ever going to believe wearing antennae on their heads and making *bleep bleep* noises."
"Ah..."

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op maandag 03 september 2001 09:10 schreef salutem het volgende:
Maar heeft dan niemand gehoord dat er al zeker een paar jaar terug twee engelsen zijn geweest die zichzelf hebben aangegeven en hebbben laten zien hoe je het moet doen ?????

Die lui hadden een plank met een touw eraan en liepen met ze tweeen door een graanveld hup plankje op de grond graan plat en weer verder en dit in een kwartiertje wandelen dan heb je toch al een heel behoorlijk grote cirkel.
Als je dat hebt gehoord, dan heb je daarna natuurlijk ook de retificatie gehoord, waarin ze bekennen dat het nep is?

Of niet dan?

Was op discovery channel. Dave & Doug kregen veel poen van tv maatschappijen (waaronder discovery channel zelf) om 't te faken. Punt. daarna is gebleken dat hun het niet konden faken met de mathematische preciesie en alle andere aspecten van echte graancircels erbij, en dus hebben ze een retificatie moeten uitzenden.

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
eeh nee niet gehoord 'k heb wel gehoord dat er in NL ook luitjes rondlopen die ze gemaakt hebben op dezelfde manier en naar aanleiding van discovery.

We zullen het denk ik nooit weten.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Hoe graancircels ook ontstaan, of het door 't collectieve onderbewustzijn is van de mens, door aliens of door de aarde zelf en het electromagnetische veld van de aarde.. Je kunt niet ontkennen dat ze er zijn, en dat ze nooit door de mens gemaakt kunnen worden met de hedendaagse technologie. Punt. Hoe ze ontstaan is een andere vraag, maar ze zijn er nou eenmaal, en echt niet met stokjes en touwtjes gemaakt.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 13:01 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hoe graancircels ook ontstaan, of het door 't collectieve onderbewustzijn is van de mens, door aliens of door de aarde zelf en het electromagnetische veld van de aarde.. Je kunt niet ontkennen dat ze er zijn, en dat ze nooit door de mens gemaakt kunnen worden met de hedendaagse technologie. Punt. Hoe ze ontstaan is een andere vraag, maar ze zijn er nou eenmaal, en echt niet met stokjes en touwtjes gemaakt.
Waarom is die grote graancirkel van dit topic dan niet symmetrisch en heeft grove fouten?

Verwijderd

Tja, wat ik me altijd afvraag bij graancirkels, is wat er nu eigenlijk staat :P Zowat de helft hier beweert dat het "boodschappen van aliens" zijn, dus lees die boodschap ff voor dan? Om het wat serieuzer te houden, waarom zou een technisch geavanceerde beschaving dit soort cryptische en onontcijferbare kriebelwerk achterlaten, ipv. een boodschap in het engels of zo?

Of zijn ze nu al boodschappen aan het achterlaten die we pas over X jaar mogen ontcijferen? Lijkt me ook niet al te logisch, waarom komen ze dan niet over X jaar terug.

Kan een van de graancirkologen me duidelijk maken waarom ik graancirkels als "boodschap" moet zien, en waarom die boodschap dan onontcijferbaar is?

Verwijderd

wat de boodschap is weet ik niet ..
ik kan er iig uithalen dat de makers wel enigzins artistiek zijn

de volgende site geeft goede informatie en laat het verschil zien tussen 'echte' graancirkels en manmade hoaxes zoals deze Afbeeldingslocatie: http://www.lovely.clara.net/ccimages/hx.gif

http://www.lovely.clara.net/education.html

mzzzz deze is ook wel interresant

Afbeeldingslocatie: http://www.lovely.clara.net/ccimages/appono91.jpeg
er staat APPONO ASTOS­ in vrijmetselaar schrift

wat zoveel betekend als "We are opposed to cunning and deceit."

het is vastgesteld dat het een genuine 'circle' is

aangezien vrijmetselaren de weinige zijn die het kunnen lezen, zal het dus tegen hun gericht zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het klinkt misschien raar, maar hieronder een link naar een boodschap van een van de Startfleet commanders die op dit moment boven de Aarde hangen.

http://www.paoweb.com/sn090101.htm

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:13 schreef Flamez het volgende:
[afbeelding]
er staat APPONO ASTOS­ in vrijmetselaar schrift

wat zoveel betekend als "We are opposed to cunning and deceit."
>:) Mooi, daar wilde ik naartoe. Na een beetje onderzoek weten we nu dat er minimaal twee totaal verschillende architecturen gebruikt worden in graancirkels: nieuwlichterij (;)) zoals fractals tegenover hermetische (en wicca en alchemistische) symboliek.

Raar toch wel, dat aliens eeuwenoude aardse godsdiensten aanhangen, en symbolen uit die godsdiensten bij heilige plaatsen van die godsdiensten in het graan tekenen. Zouden "echte" graancirkels niet het resultaat kunnen zijn van religieuze rituelen, uitgevoerd door mensen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weer 5 mooie fotootjes gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fransie/crop5.gif

Ik dacht eerst dat het alleen cirkels waren, maar deze zijn ook wel gaaf!

Verwijderd

Toch wel mooi dat Photoshop

Verwijderd

Topicstarter
Photoshop???
sjonge jonge, sommige van jullie zijn echt totaal afgesloten voor het onbekende...
Deze foto's komen van een site die onderzoek naar graancirkels en zijn ECHTE foto's!
Hier is de link : http://www.cropcircles.org/cropcircles1.htm

Verwijderd

Kom eens met argumenten en niet met (twijfelachtige) plaatjes?

Als je een beetje bekend bent met (westers) hermeticisme, alchemie en afgeleiden, zijn veel van de "vroege" graancirkels oude bekenden, of samenstellingen van bekende symbolen (dat gebeurt vooral in de alchemie vaak).

Laat ik ook eens een plaatje posten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.ritmanlibrary.nl/silent32.gif
Uit de Ritman Bibliotheca Philosophica Hermetica in amsterdam.

Verwijderd

De mens maakt de mooiste bouwwerken, constructies, schilderijen, software en noem maar op, maar zou niet in staat zijn om een mooie graancirkel te maken? HAHAHA, wat een onzin.

Dat er slechte hoaxes zijn bewijst niet dat de 'echte' dus niet door mensen zijn gemaakt. Je hebt ook slechte amateurschilders, Herman Brood en Rembrandt, om maar eens drie gradaties in schilderen aan te geven. Was Rembrandt dan ook een alien? (Herman Brood was het wel, denk ik.)

Nouja, nog maar eens een linkje dan: www.circlemakers.org.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:14 schreef UltraBrain het volgende:
Wat kan je toch een gave foto's vinden op internet!
Hier weer een paar...

<plaatjes>

Gaaaaf he?
Afbeeldingslocatie: http://artbell.com/img/alienbaby.jpg

Aargh! Je zal maar zo'n kind krijgen, zeg. Best wel zielig!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die Roswell Autoposy is trouwens een hoax if ever I saw one...

1) Er waren al kleurencamera's. En die werden al gebruikt om autopsies te filmen. Waarom dan niet bij zoiets belangrijks als de autopsie op een buitenaards wezen?

2) Die patholoog die de autopsie doet is overduidelijk geen patholoog. Hij gaat zeer onzorgvuldig te werk, en haalt zonder aantekeningen te maken, of foto's te maken van de originele staat, willekeurig onderdelen uit het lichaam en gooit ze in bakjes zonder ze te wegen en verdere aantekeningen over die organen te maken. Zulke onvoorzichtigheid zie je niet bij autopsies op mensen - laat staan op buitenaardsen.

Anyway, ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Moet wel, in een universum dat zo groot is als het onze. Maar die aliens zijn qua ontwikkeling ofwel miljoenen jaren achter ons, ofwel miljoenen jaren voor ons. Aliens die miljoenen jaren vooruit zijn, zegmaar, zullen ons vast wel willen bestuderen. Net zoals huidige wetenschappers dolgraag Neanderthalers of Austrolopithecus (sp?) zouden willen bestuderen in hun natuurlijke omgeving. Maar het zou bij bestuderen blijven.

Daarbij komt nog de communicatie, als die aliens contact zouden zoeken. We begrijpen de taal van dolfijnen niet eens, en dat is in vergelijking met menselijke talen een vrij simpele taal, en dolfijnen zijn nota bene van onze eigen planeet. Baskisch is zelfs door taalkundigen nauwelijks te ontcijferen, en dat is maar een taal uit de Steentijd - uit ons eigen verleden. Maar misschien hebben die aliens wel een oplossing voor die taalproblemen.

Maar ze zouden niet eens met ons willen communiceren. Als ze slim genoeg zijn om sneller-dan-licht reizen uit te vinden (hoe anders zouden ze hier komen?), dan zijn ze ook slim genoeg om te zien dat het een ongelofelijke schok voor de mensheid zou zijn als ze zich zouden openbaren. En met al die films over aliens, zouden ze ook vantevoren wel weten dat we als de dood zijn voor buitenaardsen, maar tegelijkertijd ook zeer geïnteresseerd.

En dan is er nog het probleem van ziektekiemen enzo. Stel dat door parallelle evolutie hun fysiologie enigszins lijkt op die van ons. Maar onze verkoudheid zou hun HIV kunnen zijn, en andersom. Kijk maar eens naar wat er gebeurde toen Europeanen de griep introduceerden in Amerika. De originele bevolking werd gedecimeerd.

Kortom, er zijn zeker aliens, misschien zijn ze zelfs hier, maar als ze hier zijn, zijn ze slim genoeg niet met ons in contact te treden.

En wat ik niet snap van die graancirkelfreaks die beweren dat ze door aliens gemaakt worden - The simplest explanation is always the best explanation. Mensen met touwtjes en stokjes. Aliens met vreemde ruimteschepen. Wat is de simpelste verklaring? Go figure. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Topicstarter
Je maakt een denkfout.
Dolfijnen zijn niet van aarde. Dolfijnen zijn entiteiten van Venus.

Verwijderd

Ach, wat is er mooier dan lekker fantaseren over onbekende werelden ook al is het niet waar...
Brengt een beetje spanning aan je leven...

Verwijderd

UltraBrain:
Je maakt een denkfout.
Dolfijnen zijn niet van aarde. Dolfijnen zijn entiteiten van Venus.
Dat zeggen ze ook over vrouwen.

Verwijderd

Best stoer, zulke circels ik wou dat ik dat kon maken: dan had ik teminste een echte hobby :D

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:28

Sabbi

je denkt aan mij.

ok ok ... ik zal het grote geheim verklappen... ik heb ze zelf gemaakt.... (met een beetje hulp van de amerikaanse regering)
Pagina: 1 2 Laatste