Misschien kan je de vraag beter in het gereedschapstopic vragen:
[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Dit stuk plastic ziet er overigens nogal zelf-gemaakt uit. Is dit niet gewoon een strip PVC met wat gaten?
[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Dit stuk plastic ziet er overigens nogal zelf-gemaakt uit. Is dit niet gewoon een strip PVC met wat gaten?
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Volgens de collegas niet, maar Al hem
Ook in het andere topic plaatsen.
Ook in het andere topic plaatsen.
Aangezien het wit en buigzaam is, lijkt het mij nylon of teflon.
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Een trekveer. Alleen niet een type welke ik vaak zie.
dat het een trekveer achtig ding is snap ik ook, maar kan hem online nog niet vinden.
Collega's waren er zeer enthousiast over.
Als je collega's enthousiast zijn dan weten ze toch ook wat het is?arnoldg schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:59:
Niet dus, zoals aangegeven geleend van een conculega monteur die wist alleen dat zij hem hadden besteld.
Stond geen merk of type nummer op.
Ben nu dus zoekende.
Stond geen merk of type nummer op.
Ben nu dus zoekende.
Wie zijn "zij"? Lijkt mij dat degenen die dit ding besteld hebben de sleutel zijn tot merk en typenummer. Sterker nog, die weten zelfs wáár je zo'n ding koopt.
Trekband?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gevaarte precies werkt. Is het de bedoeling dat je er een 16mm flex buis aan vastmaakt en dat je wit ding + buis samen door een holle wand heen duwt?
Een andere variant dan TS bedoelt, maar wel om hetzelfde doel te kunnen bereiken.jeroen3 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:47:
Komt dit in de buurt?
https://super-rod.co.uk/cable-tongue/
Ik ben ook een tijdje opzoek geweest naar zo'n platte "trekveer" voor in de holle wanden te vissen, maar helaas niks kunnen vinden. Maar dit is wel een hele mooie
Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.
Ben hier ook heel nieuwsgierig naar. Een tijd terug met een elektricien samengewerkt die ook zo'n ding had en die het een "lepel" noemde.
Lidet er om den mans vrede, som ingen vurder
Lijkt ook wel een beetje op borderrol/kantopsluiting. Als het maar enigszins kan buigen, maar stug genoeg is, en niet snel afbreekt.
Pagina: 1