Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

[OnePlus Nord 2T 5G] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/935854359365963866/971827781195415612/OnePlusNord2T-2.jpg

Ook kwam OnePlus met de Nord 2T. Daarmee is het voor het eerst dat er een T-model van OnePlus verschijnt in het jaar na het origineel. De 3T, 5T, 6T en 7T verschenen in hetzelfde jaar als de 3, 5, 6 en 7. Het concept lijkt wel op dat van T-telefoons, met een nauwelijks gewijzigd ontwerp en een upgrade van de soc.

Ook kan de Nord 2T sneller laden; de laadsnelheid gaat van 65 naar 80W, een wijziging waarvan in de praktijk vermoedelijk weinig te merken zal zijn. De 3,5mm-jack, die ook op de Nord 2 niet te vinden was, keert niet terug op deze telefoon. De prijs is ongewijzigd. De versie met 8GB geheugen en 128GB opslag gaat 399 euro kosten, de variant met 12GB geheugen en 256GB opslag moet 499 euro opbrengen. De release is volgende week.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJL1j4fEjQ2tdbJ2e5-WsAHPRyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rA9amcawCLIMNQWrIK9eKW7q.png?f=user_large

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.019-05-2022, 15:50Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.1.019-05-2022, 16:58Topic aangevuld met informatieAnonymousWP

[ Voor 30% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-05-2022 16:58 . Reden: Zie changelog ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:04

Wok

Dakloos...

Even gebookmarked :) Mijn Nokia 8.1 is zo langzamerhand aan vervanging toe en daarvóór was ik een zeer tevreden gebruiker van de OP3. Deze Nord 2T lijkt weer een vrij goede 'bang for buck' te bieden, dus even de eerste ervaringen afwachten.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:07
Meteen na de launch besteld ter vervanging van mijn 6T die na 3.5 jaar wel vervangen mag worden. (Al ben ik nog steeds best tevreden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Die dimensity 1300 schijnt nogal snel te zijn. Misschien ook mijn Nord maar inruilen hiervoor

Edit: never mind. Eerste review gelezen. Speakers zijn squeeky. Software kan beter.
Zal vast geen slechte telefoon zijn maar de speakers zijn voor mij wel belangrijk

[ Voor 47% gewijzigd door jaydenjarno op 19-05-2022 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-05 18:31

C11

Interessant! Ik was eigenlijk vooral naar de Xiaomi 11T en Samsung A53 aan het kijken voor mijn volgende telefoon, maar deze is zeker een grote kanshebber nu.
De komende dagen even wat reviews kijken en lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er al iets gezegd over het updatebeleid? Nu Samsung met hun A (mid-range) series vier major Android updates garandeert, ben ik wel benieuwd of OnePlus hierin meegaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GebakkePizza schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:20:
Is er al iets gezegd over het updatebeleid? Nu Samsung met hun A (mid-range) series vier major Android updates garandeert, ben ik wel benieuwd of OnePlus hierin meegaat.
Yep, maar helaas niet al te goed: 2 jaar software updates en 3 jaar security patches. 3 jaar in totaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:14
Even bookmarken. zal misschien niet de beste opvolger zijn van de 7T Pro die ik nu heb maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenstra88
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20-05-2022
Knip, hiervoor hebben we V&A

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 20-05-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Ik heb ondertussen wel wat unboxings en reviews gezien en ik ben eruit dat ik deze telefoon ga kopen volgende week. Met inruil van mijn huidig toestel en een kleine korting via mijn werkgever moet ik maar 100 euro opleggen. Dat lijkt me wel een zeer goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:01
C11 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:18:
Ik heb ondertussen wel wat unboxings en reviews gezien en ik ben eruit dat ik deze telefoon ga kopen volgende week. Met inruil van mijn huidig toestel en een kleine korting via mijn werkgever moet ik maar 100 euro opleggen. Dat lijkt me wel een zeer goede deal :)
Dat is zeker een goede deal! Oneplus heeft wel een fijn inruilprogramma. Al duurde het bij mijn vorige aankoop van de CE 5G wel twee maanden voordat ik het inruilbedrag op mijn rekening kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.09 aangekondigd: OxygenOS A.09 for the OnePlus Nord 2T
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.09 for the OnePlus Nord 2T. We’ve been working tirelessly to improve your experience with this build as you can see in the changelog below, so we recommend you upgrade to the latest version to take a bite.

Nord 2T
EU: CPH2399_11.A.09​

Changelog:
System
  • [Optimized] the speed of Face Unlock in certain scenarios
  • [Optimized] the power consumption in some scenarios, improved user experience
  • [Optimized] network stability
  • [Improved] system stability
  • [Updated] Android security patch to 2022.05
Camera
  • [Optimized] HDR shooting effect
  • [Optimized] the anti-shake effect when shooting videos and photos in certain scenarios
Others
  • [Fixed] the occasional issue that the battery percentage displayed abnormally in certain scenarios
  • [Fixed] the issue that unable to access Wi-Fi automatically in certain scenarios
  • [Fixed] the issue that the photos displayed abnormally after using NIGHT mode to shoot in certain scenarios
  • [Fixed] the occasional issue that the preview interface flickered abnormally when shooting with wide-angle lens in certain scenarios
  • [Fixed] the issue that the preview interface displayed abnormally after turning on AI scene enhancement in certain scenarios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Waar ga ik het verschil in merken tussen de 8gb en 12gb werkgeheugen?
alleen meer apps te gelijk open hebben?

Twijfel of dit een goeie vervolg stap is voor mijn Samsung S10.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Mijn eerste indruk van het toestel is echt prima! Bouwkwaliteit is zeker in orde en alles voelt soepel aan.
Software is even wennen, aangezien het mijn eerste Android toestel is, maar ik snap alvast de hele heisa rond OxygenOS niet helemaal. Het is nu wel zoeken naar geschikte alternatieve apps en de vele instellingen even finetunen.
De camera heb ik nog niet uitgebreid getest, maar ook hier is mijn eerste indruk positief. Ik verwacht niet meer van een toestel van dit budget, al had de kwaliteit van de groothoeklens wel ietsje beter mogen zijn.

Het is ook de eerste keer dat ik een snellader heb, dus ik moet nog even opzoeken hoe ik hier best mee omga. Zoals ik gewoon ben een hele nacht aan de stekker en de software laten zorgen voor een optimale laadsnelheid en percentage of gewoon 's ochtends of 's avonds even een half uurtje snel opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Kieft91 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 14:27:
Waar ga ik het verschil in merken tussen de 8gb en 12gb werkgeheugen?
alleen meer apps te gelijk open hebben?

Twijfel of dit een goeie vervolg stap is voor mijn Samsung S10.. :)
Ik vond dit een erg goed en recent artikel over RAM:
https://www.androidauthor...-do-i-need-phone-3086661/
Er is ook een uitgebreide video.

Alles hangt uiteraard af van je gebruik, maar 8GB lijkt de sweet spot te zijn voor de meeste mensen.
"For upper-mid-range or high-end devices, 8GB will provide a good multitasking experience plus some future-proofing.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
Mijn eerste ervaring met de Nord 2T zijn prima.
Bouwkwaliteit zoals ik van OP gewend ben.
Wel een aantal punten:
- App drawer grid size is niet aan te passen (waarom oneplus 😭)
- Kleine punten in de software (misschien android 12 dingen), bijvoorbeeld dat met 4 (ipv 5) iconen ik de balk onderin, ze automatisch centreren.
- Gebaren, bijvoorbeeld van links of rechts naar binnen swipen, vind ik nog niet handig. Misschien is het wennen, maar het swipen vanaf links of rechtsonder voelde logischer.

Maar bovenal: battery drain (in idle).
Vannacht toen ik ging slapen gestart met 100%. Vanochtend nog iets meer dan 50% over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

yannickie111 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 21:58:
aar het swipen vanaf links of rechtsonder voelde logischer.
Vannacht toen ik ging slapen gestart met 100%. Vanochtend nog iets meer dan 50% over...
Dan moet je toch even naar je instellingen kijken, want dit is bij mij absoluut niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pual77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-03 17:05
Eerste ervaring (overgestapt van Samsung S9);
- accuduur is een verademing vergeleken met de S9
- qua responsiviteit merk ik niet zoveel verschil, wat mij betreft prima
- bouwkwaliteit goed
- ben geen echte power user dus kan hier wel even mee vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
C11 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 22:36:
[...]

Dan moet je toch even naar je instellingen kijken, want dit is bij mij absoluut niet het geval.
Ik kan het instellingen menu helaas al bijna dromen, en volgens mij heb ik niets geks staan.
Vannacht toch weer in een kleine 7 uur van 100% naar 68% met 0 minuten SoT. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

yannickie111 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 08:19:
[...]

Ik kan het instellingen menu helaas al bijna dromen, en volgens mij heb ik niets geks staan.
Vannacht toch weer in een kleine 7 uur van 100% naar 68% met 0 minuten SoT. :X
Ik heb er nu vanochtend eens op gelet: ik ga van 100% naar 96% op 7,5 uur. Het is voor geen enkel nieuw toestel normaal om zo veel batterij te verliezen op een nacht tijd als bij jou het geval is.

Als je naar batterij gaat in je instellingen kan je per uur kijken welke apps hoeveel gebruiksduur en % batterijverbruik hebben. Kan je daar niet uithalen welke apps er veel batterij verbruiken tijdens de nachtelijke uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
C11 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 08:44:
[...]

Ik heb er nu vanochtend eens op gelet: ik ga van 100% naar 96% op 7,5 uur. Het is voor geen enkel nieuw toestel normaal om zo veel batterij te verliezen op een nacht tijd als bij jou het geval is.

Als je naar batterij gaat in je instellingen kan je per uur kijken welke apps hoeveel gebruiksduur en % batterijverbruik hebben. Kan je daar niet uithalen welke apps er veel batterij verbruiken tijdens de nachtelijke uren?
WhatsApp ongeveer 1.5%, en dan nog een paar andere apps die opgeteld 1.5% doen in ongeveer 7 uur tijd.
Dat lijkt me heel normaal gebruik, maar snap gewoon niet waar de rest vandaan komt (of beter gezegd: naartoe gaat).
Ik zie ook nergens meer de optie 'toon systeem verbruik' waar bijv scherm bij zou staan. Die optie was er in eerdere versies wel.

Edit: overigens goed om te horen dat het bij jou gewoon 4% in een nacht is :)

[ Voor 4% gewijzigd door yannickie111 op 28-05-2022 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pual77
Ik kreeg op een gegeven moment wel suggesties om bepaalde dingen aan te laten of uit te zetten, volgens mij na het updaten. GPS was nogal een slurper blijkbaar met nog wat dingetjes.

Ik heb GPS aan laten staan. In de nacht ben ik 7 procent accu verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

yannickie111 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:32:
[...]

WhatsApp ongeveer 1.5%, en dan nog een paar andere apps die opgeteld 1.5% doen in ongeveer 7 uur tijd.
Dat lijkt me heel normaal gebruik, maar snap gewoon niet waar de rest vandaan komt (of beter gezegd: naartoe gaat).
Ik zie ook nergens meer de optie 'toon systeem verbruik' waar bijv scherm bij zou staan. Die optie was er in eerdere versies wel.

Edit: overigens goed om te horen dat het bij jou gewoon 4% in een nacht is :)
Zeer vreemd. Ik zou toch even contact opnemen met support ofzo om samen wat te troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik twijfel in deze te halen als opvolger van de Nord 1. Heb een iPhone geprobeerd maar dat is niet beter maar wel veel duurder.
De Nord is in principe altijd goed geweest. Nu batterij iets minder maar nog steeds een dag.

Denk dat het weer een mooie upgrade is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
In mijn batterij verbruik zie ik dat chrome non-stop actief is.
Chrome kan ik niet via de reguliere manier optimaliseren.
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat Google Chrome (waarschijnlijk) mijn batterij drained?

[ Voor 4% gewijzigd door yannickie111 op 29-05-2022 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:55
ik twijfel nu dus ook, heb een A52 4G
altijd vanaf dag 1 Oneplus gehad laatste jaar naar Samsung overgegaan door onduidelijkheid van Oneplus,

is deze Smartphone een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11

C11

yannickie111 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:52:
In mijn batterij verbruik zie ik dat chrome non-stop actief is.
Chrome kan ik niet via de reguliere manier optimaliseren.
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat Google Chrome (waarschijnlijk) mijn batterij drained?
App info - dataverbruik - 'gegevens op de achtergrond gebruiken' uitschakelen?
Of misschien in het instellingen-menu van chrome zelf de synchronisatie eens uitzetten?
Of misschien Chrome eens verwijderen en opnieuw installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door C11 op 29-05-2022 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

MrOsman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:00:
altijd vanaf dag 1 Oneplus gehad laatste jaar naar Samsung overgegaan door onduidelijkheid van Oneplus,

Ik kan niet vergelijken met Samsung of eerdere versies van OxygenOS, maar ik ben er gewoon tevreden mee. Voor mij wel een aanrader dus. Gewoon degelijk middenklasse toestel die verder bouwt op de vele positieve reviews van de gewone Nord 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Gister nog wat leuks...
Telefoon was 20% en gaf de melding dat de energie besparingsstand werd ingeschakeld. Helemaal prima. Daarna viel de telefoon ineens uit en ging niet meer aan.
Na even opladen deed ie het weer, maar was de accu +/- 5% (ipc 20)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hejhej, onlangs dit toestel in gebruik. Echter heb ik perongeluk de Shelf functie uitgeschakeld. Nu vind ik activatie knop in de instellingen niet meer, het zou onder speciale functies moeten zijn volgens de websites die ik gevonden heb via google.
Wie weet hoe ik de Shelf functie kan inschakelen?
Groet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Krasloos schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:23:
Hejhej, onlangs dit toestel in gebruik. Echter heb ik perongeluk de Shelf functie uitgeschakeld. Nu vind ik activatie knop in de instellingen niet meer, het zou onder speciale functies moeten zijn volgens de websites die ik gevonden heb via google.
Wie weet hoe ik de Shelf functie kan inschakelen?
Groet!!
Zit inderdaad onder Speciale Functies. Daar op Shelf klikken en 'Shelf starten vanuit de rechterbovenhoek' activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
C11 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:04:
[...]

Zit inderdaad onder Speciale Functies. Daar op Shelf klikken en 'Shelf starten vanuit de rechterbovenhoek' activeren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEOeF5Y14KHr6jK-SqvWtLBLwaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8I3mjsYltBWzl9ZEwEplxRG.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas geen optie wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Krasloos schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:55:
[...]
Helaas geen optie wat jij beschrijft.
Bizar... Krijg je een resultaat als je binnen instellingen zoekt op shelf?
Heb je de meest recente software update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
C11 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:14:
[...]

Bizar... Krijg je een resultaat als je binnen instellingen zoekt op shelf?
Heb je de meest recente software update?
Zelfde resultaat als op de printscreen in m'n vorige post. Toestel is up to date. Dus waarschijnlijk moet ik eerst weer wat activeren voordat ik de Shelf weer kan inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Krasloos schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:50:
[...]

Zelfde resultaat als op de printscreen in m'n vorige post. Toestel is up to date. Dus waarschijnlijk moet ik eerst weer wat activeren voordat ik de Shelf weer kan inschakelen?
Ja, ik heb geen idee wat daar mis lijk te lopen. Ik zou aanraden om eens op het oneplus forum rond te zoeken en/of support te contacteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krasloos
C11 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Ja, ik heb geen idee wat daar mis lijk te lopen. Ik zou aanraden om eens op het oneplus forum rond te zoeken en/of support te contacteren.
Contact met de helpdesk gehad, er zou sprake zijn van een bug in laatste versie van het systeem. Ze komen met een fix asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-08-2024
Goeiemiddag!

hebben jullie ook het probleem dat er noch cijfers, noch stipbadges te zien zijn bij ongelezen berichten? (berichten, whatsapp,messenger etc..)? ik heb al alle mogelijkheden aan -en uitgevinkt maar helaas... :(

Groeten Davy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11

C11

deejfie147 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:38:
Goeiemiddag!

hebben jullie ook het probleem dat er noch cijfers, noch stipbadges te zien zijn bij ongelezen berichten? (berichten, whatsapp,messenger etc..)? ik heb al alle mogelijkheden aan -en uitgevinkt maar helaas... :(

Groeten Davy
Met het tonen van cijfers lijkt inderdaad een probleem te zijn. Ik ben hier zelf ook lang mee aan het prullen geweest, maar het is me nooit gelukt dit werkende te krijgen.

Stippen werken wel gewoon bij mij. Heb je bij instellingen onder meldingen en statusbalk ook stippen aangeduid bij de badges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
C11 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Met het tonen van cijfers lijkt inderdaad een probleem te zijn. Ik ben hier zelf ook lang mee aan het prullen geweest, maar het is me nooit gelukt dit werkende te krijgen.

Stippen werken wel gewoon bij mij. Heb je bij instellingen onder meldingen en statusbalk ook stippen aangeduid bij de badges?
jep, alles staat aangeduid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
Zou dit in de toekomst nog te verholpen worden of? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:01
deejfie147 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:28:
Wellicht met Android 12? Maar daar wachten we al een tijdje op voordat deze beschikbaar wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11

C11

deejfie147 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:28:
Op mijn toestel werken de stippen wel gewoon, dus er moet toch ergens iets bij jou mis zijn. Misschien even contact opnemen met support? Daar heb ik wel goede ervaringen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11

C11

kapi_tijn schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:58:
[...]

Wellicht met Android 12? Maar daar wachten we al een tijdje op voordat deze beschikbaar wordt
De 2T zit al op Android 12 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 17:45
Krasloos schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:08:
[...]

Contact met de helpdesk gehad, er zou sprake zijn van een bug in laatste versie van het systeem. Ze komen met een fix asap.
Ga naar App-beheer in instellingen, rechtsboven 3 puntjes klikken, systeem apps weergegeven, shelf zoeken en inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
parff schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 01:12:
[...]

Ga naar App-beheer in instellingen, rechtsboven 3 puntjes klikken, systeem apps weergegeven, shelf zoeken en inschakelen.
Dank, het is opgelost. Dank voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11

C11

Ik heb heel wat problemen met het scherm dat aanspringt tijdens het bellen. De proximity sensor lijkt correct te werken. Wanneer ik tijdens het bellen een notificatie binnen krijg, springt het scherm echter aan en druk ik erg snel op mute of beëindigen met mijn oor. Zeer storend, aangezien dit tijdens bijna elk telefoongesprek lijkt te gebeuren.
Ik vind online niet meteen een oplossing terug. In het verleden leek dit ook wel een terugkerend probleem bij OnePlus te zijn.

Daarnaast moet ik momenteel ongeveer elke week mijn toestel opnieuw opstarten omdat hij begint te haperen.

Ik ga binnenkort overstappen op een ander toestel, maar wou dit toch even meegeven voor eventueel toekomstige kopers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.11 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread?id=1103901753470353413
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.11 for the OnePlus Nord 2T.

Nord 2T
IN: CPH2401_11.A.11

Changelog:

System
  • [Optimized] network stability
  • [Improved] system stability
  • [Updated] Android security patch to 2022.06
Others
  • [Fixed] the issue that Microsoft Intune worked abnormally in certain scenarios

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Sinds een week de Nord 2T in bezit, als vervanger van de eerste Nord. Mijn eerste bevindingen:

- Het display lijkt op papier niet anders, maar de afstemming van de kleuren/helderheid zijn beter. In zonlicht is het leesbaar, maar er zijn toestellen die beter afleesbaar zijn in zonlicht.
- Nog steeds 90Hz, helaas. Echter is de ervaring van snelheid een combinatie van beeldverversing, OS en processor, waarover hieronder meer.
- Qua "smoothness" zit het wel goed. Het toestel is erg vlot in dagelijks gebruik, waar mijn Nord toch iets trager is (maar nog steeds aardig snel). Mis ik 120hz? Nee. Maar voor deze prijs had ik anno 2022 wel een 120Hz scherm verwacht.
- De camera is zeker een upgrade! Mooie foto's met de main camera overdag en de nacht foto's zijn ook zeker verbeterd t.o.v. de Nord.
- Ik heb veel kritiek gelezen over Oxygen OS, dat steeds meer gaat lijken op Oppo. Dat klopt, maar ik heb er persoonlijk niet of nauwelijks last van. Ik gebruik zelf nu de Smart Launcher 6.

Al met al gewoon een prima midrange toestel. Samsung biedt meer android updates, maar ik gebruik een toestel meestal niet veel langer dan 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
De inruilcampagne van OnePlus is niet gek. Dat zou betekenen dat ik nog maar 200 voor een nieuwe Nord 2t hoef te betalen. Ben mijn oude Nord (1) nog niet zat, maar dit is wel aantrekkelijk. Is het overstap waard?
Heb vorig jaar overwogen om de Nord2 te kiezen maar vond het verschil tussen de twee toestellen toen niet groot genoeg. Maar nu zijn we weer een jaartje verder en is mijn Nord weer een jaartje ouder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Dareus schreef op zondag 10 juli 2022 @ 17:33:
De inruilcampagne van OnePlus is niet gek. Dat zou betekenen dat ik nog maar 200 voor een nieuwe Nord 2t hoef te betalen. Ben mijn oude Nord (1) nog niet zat, maar dit is wel aantrekkelijk. Is het overstap waard?
Heb vorig jaar overwogen om de Nord2 te kiezen maar vond het verschil tussen de twee toestellen toen niet groot genoeg. Maar nu zijn we weer een jaartje verder en is mijn Nord weer een jaartje ouder.
Dat is precies wat ik heb gedaan! Het is geen wereld van verschil, maar wel een fijne upgrade. Verschil tussen de 2 en 2T is minimaal overigens. Er zijn in dezelfde prijsklasse inmiddels meer kapers op de kust (Xiaomi, Oppo, RealMe, Poco, Samsung, Motorola), maar ik ben erg tevreden geweest met de OnePlus 3T en nu de Nord. De Xiaomi Mi 9T was minder qua gebruikerservaring.

Ik ben benieuwd of ik de maximale waarde krijg voor mijn Nord (1). Ik had extra geluk, omdat 80 euro extra inruil kreeg + gratis OnePlus Buds Z2.

[ Voor 15% gewijzigd door JackL89 op 10-07-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pual77
Inmiddels twee maanden in bezit. Nog steeds blij mee (vooral de accu en de Earbuds die netjes gratis geleverd werden door Oneplus).

Wel merk ik dat applicaties (Chrome en de Youtube-app) soms even haperen. Chrome hakkelt met het openen en filmpjes in YouTube lopen soms in het begin wat stroef.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Lijkt me ergens een setting want de hardware (en 8gb werkgeheugen) zouden hier geen last van hoeven te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pual77
Opnieuw opstarten (had ik al 2 maanden niet gedaan) heeft problemen verholpen. Is weer zo snel als in het begin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hensema
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik heb precies hetzelfde. Hij slurpt echt batterij als een malle. Zelfde apps als mijn Oneplus 7T en hij haalt het eind van de dag vaak niet, terwijl hij tussendoor ook nog eens 2 x 35 minuten in de auto aan de USB hangt.

Met de 7T hoefde ik hem tijdens de werkweek nooit aan de lader te hangen. Laden in de auto was voldoende.

En voor de duidelijkheid: zelfs als ik mijn telefoon volstrekt niet gebruik, gaat het erg hard. Ik denk zo 15% drain per uur.

Heb je inmiddels de reden kunnen vinden van het enorme verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01
Grote twijfel hier. Ik zoek een vervanger voor een Oneplus 5. Of deze, of de Zenfone 9. KPN biedt hem nu aan voor 345 incl Buds (icm abbo) wat hem wel heel interessant maak qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcinnayrekked
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-03 14:02
Sinds vandaag de eigenaar van de Nord 2T.
Ik kom van de OP 7 pro af, maar die was na 3 jaar intensief gebruik echt op.

Nu heb ik de Clone Phone app van Op gebruikt om de gegevens en bestanden over te zetten. Echter mis ik veel media bestanden. Volgens de 7 pro heb ik 34.277 foto's en video's, maar op de Nord 2T staan er nu maar 6.995.

Ik mis dus bijna 28 duizend foto's en video's. Hoe kan dit? en iemand een oplossing / alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
kcinnayrekked schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:30:
Ik mis dus bijna 28 duizend foto's en video's. Hoe kan dit? en iemand een oplossing / alternatief?
Wellicht handmatig de boel overzetten? Dmv USB danwel cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:11

Saffie_time

Why use this? 42!

Grmbl
Op werk, telefoon van bureau pakken en in voor de rest lege broekzak stoppen.
Naar buiten gelopen en uit broekzak halen en scherm van de camera aan gruzelementen.
Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar eens kijken of ik een repaircentre kan vinden want toestel is nog te jong om nu al zo verder mee te gaan.

Kan in Utrecht gefixed worden want 1+ doet dat zelf niet meer, lekker een uur rijden naar Utrecht, dan midden in centrum ergens gaan zoeken. :-(

[ Voor 18% gewijzigd door Saffie_time op 10-08-2022 13:34 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotLikeTheOther
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-05 15:38

NotLikeTheOther

Probeer het en je weet het...

Saffie_time schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:57:
Grmbl
Op werk, telefoon van bureau pakken en in voor de rest lege broekzak stoppen.
Naar buiten gelopen en uit broekzak halen en scherm van de camera aan gruzelementen.
Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar eens kijken of ik een repaircentre kan vinden want toestel is nog te jong om nu al zo verder mee te gaan.

Kan in Utrecht gefixed worden want 1+ doet dat zelf niet meer, lekker een uur rijden naar Utrecht, dan midden in centrum ergens gaan zoeken. :-(
Probeer ThePhoneLab anders eens, die zitten ook in Utrecht. Heb er zowel privé als zakelijk zeer goede ervaringen mee. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:11

Saffie_time

Why use this? 42!

NotLikeTheOther schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:44:
[...]

Probeer ThePhoneLab anders eens, die zitten ook in Utrecht. Heb er zowel privé als zakelijk zeer goede ervaringen mee. Succes!
Oneplus doet geen reparaties meer gaven ze aan en verwijzen dus iedereen door naar the phone lab.
Helaas is Utrecht het meest zuidelijk gelegen van alle vestingen (en dus een ruim uur rijden voor mij).
Oneplus gaf aan dat ze alle reparaties gaan uitbesteden aan ThePhoneLab en dat ze nu bezig zijn me die tranisitie.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.14 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread?id=1141329092252532740
Hello, everyone.

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.14 for the OnePlus Nord 2T. This update is already rolling out to the IN region, and we will keep you posted about the progress in the thread.

Nord 2T
IN: CPH2401_11.A.14

Changelog:

System
  • Improves system stability.
  • Improves the stability of the network connections.
  • Integrates the August 2022 Android security patch to enhance system security.
Camera
  • Improves camera performance and user experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edb1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:10
Recentelijk in bezit van de Nord 2T en heb deze gekoppeld aan de Fitbit versa2, maar krijg niet alle notificaties (whatsapp, mail e.d) binnen. Ik kom van de Oneplus 6 af die wel goed communiceerde met de Fitbit.
Zijn er mensen die de combinatie Nord 2T en Fitbit Versa2 wel goed werkend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplatteel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 08:44
De pocket mode is kennelijk niet uit te schakelen en staat voortdurend aan. De schakelaar is niet meer aanwezig en kan alleen via rooten, etc, worden teruggezet.

Heeft iemand ervaring met de werking van deze pocket mode?
Hoe snel is het toestel weer bruikbaar, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 19:22
dplatteel schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:16:
De pocket mode is kennelijk niet uit te schakelen en staat voortdurend aan. De schakelaar is niet meer aanwezig en kan alleen via rooten, etc, worden teruggezet.

Heeft iemand ervaring met de werking van deze pocket mode?
Hoe snel is het toestel weer bruikbaar, etc?
Ik zie heel soms iets op het scherm over deze mode maar is heel snel weer weg. Ik begreep uit een forum post op het OP forum dat het wel lastig kan zijn als je je telefoon wil bedienen als hij in een bescherm hoes of zo zit op een fiets of tijdens het sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplatteel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 08:44
Ok, bedankt voor je reactie. Ga hem bestellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.15 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread?id=1176164987497349125 [OxygenOS A.15 for the OnePlus Nord 2T]
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of OxygenOS A.15 for the OnePlus Nord 2T. This update is already rolling out to the IN and GLO regions, and we will keep you posted about the progress in the thread.

Nord 2T

IN: CPH2401_11.A.15

GLO: CPH2399_11.A.15

Changelog:

System
  • Improves system stability.
  • Fixes the charging issue in specific scenarios.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hensema
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Inmiddels gevonden waarom mijn Nord 2T zoveel accu slurpt: 5G. Zet ik hem op maximaal 4G, dan neemt het batterijverbruik met tientallen procenten per dag af. Met 5G aan lukt het soms niet om de dag door te komen zonder opladen. Met 5G uit ga ik naar bed met meer dan 50% accu over.

Wat ik verder merk is dat Google Services Framework veel batterijverbruik heeft als 5G aan staat.

Voorlopig blijft 5G bij mij uit dus. Onwerkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 15:04

Harrie

NederVlaming

MrOsman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:00:

En wat heb je gekozen? Ik kan via mijn werkgever kiezen voor de Nord 2T of de A52S 5G.
Hoe is de camera van de 2T vergeleken met de A52(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
Google "Nord 2T vs A52S camera" en je vind zo een aantal reviews van precies deze 2. Zelfs een Nederlandstalige van ene smart phone man met vergelijkende plaatjes.

Ik heb zelf de A52 even gezien en eerlijk gezegd maken ze naar mijn mening allebei prima plaatjes. Als je de beste plaatjes wil schieten met je telefoon dan moet je een flagship Samsung of iPhone kopen. Of een fatsoenlijke DSLR of systeem camera of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.16 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread?id=1186297052200960002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.17 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1197376430754234373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
Er staat "[IN ONLY]" in de titel dus deze update lijkt me alleen voor India. Zit ook alleen maar iets in voor een 5G carrier die we hier niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ervee schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:28:
Er staat "[IN ONLY]" in de titel dus deze update lijkt me alleen voor India. Zit ook alleen maar iets in voor een 5G carrier die we hier niet hebben.
Klopt, viel mij ook al op, maar ze zeggen wel het volgende:
This update is already rolling out in the Indian region, and we will keep you posted on the progress in the thread.
Maar ja, dat kan je ook opvatten zoals jij zei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichTrip
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 17:31
Overgestapt van de eerste OnePlus Nord naar deze OnePlus 2T 5G. Mijn vrouw heeft nu mijn oude Nord.

Eerste indruk is prima, hij lijkt op het eerste gezicht niet heel erg veel sneller dan mijn vorige Nord, maar gewoon weer lekker vlot. De accu is een verademing en dan vooral het snel opladen.
Van 20-30% naar 100% tijdens de 15m koffiebreak is wel echt een verademing. Dat is toch wel echt een groot voordeel t.o.v. de concurrentie (o.a. Samsung A52s/A53). De Nord ging altijd al snel, de 2T gaat nog veel sneller. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste Open Bèta aangekondigd op basis van OxygenOS 13: https://community.oneplus.com/thread/1210923771486535682

Helaas alleen op uitnodiging (en deze is al voorbij).

[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-12-2022 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
(jarig!)
Mag mij hier ook melden. Na Oneplus One > Oneplus X > terug naar Oneplus One > Oneplus 6 en nu de Nord 2T in bestelling staan :)

Hoe zijn de meegeleverde screenprotector en case? Is dat wat of kan ik al vast op zoek naar wat anders?

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 05-12-2022 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06 14:27
FastFred schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:13:
Mag mij hier ook melden. Na Oneplus One > Oneplus X > terug naar Oneplus One > Oneplus 6 en nu de Nord 2T in bestelling staan :)

Hoe zijn de meegeleverde screenprotector en case? Is dat wat of kan ik al vast op zoek naar wat anders?
Proficiat! Welkom bij de club!

Het meegeleverde spul voldeed voor mij niet. Beetje te goedkoop en fragiel.
Ik heb een case en glazen screenprotector erbij besteld bij OnePlus zelf: fits like a glove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
FastFred schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:13:

Case (zo'n rubber transparant ding) voldoet voor mij prima. De screenprotector zit er standaard op volgens mij. Kan me niet herinneren dat ik die zelf er op heb geplakt. Voldoet voor mij ook prima. Ik heb er geen last van en er zit ook nog geen barst in mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
Ok leuk toestel :) Het kookeiland aan de achterkant is fugly though.

1 best wel groot punt van kritiek vind ik: Google Home, Podcasts, One, Nieuws en de ergste: TikTok installeren zich automatisch weer nadat ik ze verwijderd heb...

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 08-12-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 8 december 2022 @ 20:09:

1 best wel groot punt van kritiek vind ik: Google Home, Podcasts, One, Nieuws en de ergste: TikTok installeren zich automatisch weer nadat ik ze verwijderd heb...
Ff via ADB uitschakelen, of via https://github.com/0x192/universal-android-debloater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
FastFred schreef op donderdag 8 december 2022 @ 20:09:

Vreemd, ik heb die apps verwijderd en ze zijn bij mij nooit terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
Jep vond ik ook. Gistermiddag voor dat ik mijn apps ben gaan installeren eerst alles eraf gegooid wat er af kon wat ik niet ga gebruiken. En kwam ik 's avonds thuis, stonden ze er weer op.

Vanochtend stond Google Lens er ineens op geinstalleerd en die kan er dus niet af.

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 09-12-2022 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ervee
FastFred schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 08:25:
Vanochtend stond Google Lens er ineens op geinstalleerd en die kan er dus niet af.
Ja Google Lens staat er bij mij ook op. Ik gebruik het ook maar ik zie dat ik 'm niet kan verwijderen. Ik kan 'm wel gewoon uitschakelen en dat werkt bij 99% van de Apps die ik niet wil ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
De accu vliegt er wel door zeg... 9u33m geleden van de lader gehaald bij 100%. Nu nog 40% over met maar 1u40m screen on time :/

Google Services Framework met 11%,
Facebook met 8%
Spotify met 8% (vanmorgen in de auto een kwartiertje)

Zijn de top 3 grootste verbruikers

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 12-12-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:18:
De accu vliegt er wel door zeg... 9u33m geleden van de lader gehaald bij 100%. Nu nog 40% over met maar 1u40m screen on time :/

Facebook met 8%

https://www.guidingtech.c...ining-battery-on-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
Hmm, die is niet helemaal actueel die instructie volgens mij.

Bij de Nord 2T zou dit dus denk ik moeten zijn: Instellingen > Apps > App-beheer > Google Play-services > Opslaggebruik > Cache wissen.

Heb ik gedaan, maar heeft nog niet geholpen. Zit nu 7u16m op de batterij, 1u28m screen on time en nog 49% over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
FastFred schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:01:
Hmm, die is niet helemaal actueel die instructie volgens mij.

Bij de Nord 2T zou dit dus denk ik moeten zijn: Instellingen > Apps > App-beheer > Google Play-services > Opslaggebruik > Cache wissen.

Heb ik gedaan, maar heeft nog niet geholpen. Zit nu 7u16m op de batterij, 1u28m screen on time en nog 49% over...
Dan zou ik ff de data wissen/legen van je Google Play Services. Dát helpt vaak wel, en updaten van de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
Google Play was al uptodate. Google Play data wissen gedaan, daarna een kwartier bezig geweest om de connectie met mijn Galaxy Watch4 te herstellen, die heb ik nu dubbel in mijn bluetooth settings staan, als ik er 1 verwijderd verdwijnen ze beide, ga ik zoeken naar nieuwe bluetooth apparaten zie ik er 2, voeg ik er 1 toe, worden er 2 toegevoegd...

Alles behalve soepel dit. Nooit eerder meegemaakt dat ik zoveel moeite moet doen om een telefoon nieuw-uit-doos normaal te laten functioneren.

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 13-12-2022 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
FastFred schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:18:

Facebook met 8%

Gelukkig geen last van en ik gebruik mijn telefoon best veel. Newpipe, Homeassistant, Chrome... best begrijpelijk dat die bij mij bovenaan staan. En heb ook een always on VPN wat ook niet altijd ideaal werkt voor ie batterij. Facebook App heb ik dan weer niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.17 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1222584102801637380

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
(jarig!)
He-le-maal niks meer geprobeerd/veranderd wat betreft het batterijverbruik, maar nu haal ik bedtijd gewoon met nog 50-60% batterij over d:)b

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door init op 29-12-2022 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1241522227846316041

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervee
Weer India only? 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
India wordt altijd als eerste uitgerold, daarna EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmeh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 22:34

Jimmeh

Bacon

Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:00:
[...]

India wordt altijd als eerste uitgerold, daarna EU.
Hoe lang duurt het ongeveer voor deze er ook in EU is?

12600K - 3060Ti // Duke 890R // Stromer ST3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jimmeh schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:52:
[...]

Hoe lang duurt het ongeveer voor deze er ook in EU is?
Normaal gesproken 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 00:06
Ik wil voor mijn bijna 12 jarige dochter voor haar verjaardag haar eerste smartphone kopen.
Wat zijn jullie bevindingen na een paar maanden gebruik?

Ik dacht ook aan de Xiaomi redmi note 11 pro die ongeveer dezelfde prijs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.19 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1265310484924989444

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.24 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1275685779146276866

Pagina: 1 2 Laatste