kan ik dat zien stuur twee berichten in en nu staat er een voor mij vreemd icoontje bij is dit ergens te lezen op de site
Kun je misschien je probleem iets duidelijker omschrijven?
39
Misschien staat er iets van in de faq, maar ik begrijp je niet echt helemaal 
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
zie software algemeen en dan directx en nero 5540
denk dat het slotjes zijn maar waarom dan??????
ps excuses aan de mod heb hem een mail gestuurd over hetzelfde dacht dat ik van de site afgeknikkerd was
denk dat het slotjes zijn maar waarom dan??????
ps excuses aan de mod heb hem een mail gestuurd over hetzelfde dacht dat ik van de site afgeknikkerd was
Je bedoelt dit icoon:
?
Dat betekend dat je topic op slot staat.
Je topic over Nero en Directx zijn opslot gegaan omdat dat standaard informatie is over waar je ze kan downloaden.
Je kan overal namelijk die links vinden om ze te downloaden.
Zie b.v downloads.com en uiteraard op tweakers.net
En is dus niet echt noodzakelijk om een topic erover te openen over waar je ze kan downloaden.
Als iedereen dat zou doen met elk stukje software zou het forum 1 grote onoverzichtelijk brij van topics worden.
?Dat betekend dat je topic op slot staat.
Je topic over Nero en Directx zijn opslot gegaan omdat dat standaard informatie is over waar je ze kan downloaden.
Je kan overal namelijk die links vinden om ze te downloaden.
Zie b.v downloads.com en uiteraard op tweakers.net
En is dus niet echt noodzakelijk om een topic erover te openen over waar je ze kan downloaden.
Als iedereen dat zou doen met elk stukje software zou het forum 1 grote onoverzichtelijk brij van topics worden.
39
oke duidelijk alhoewel de site van ahead nog niets aangeeft van versie 5540 zal dat dan wel zo zijn waarom mocht mijn topic over de mediaplayer dan wel blijven staan lijkt me dan niet consequent.
voor de rest wereld site
voor de rest wereld site
De reden waarom je topic over mediaplayer op gebleven is omdat je daar vraagt naar ervaringen.
39
downloads.com was als voorbeeld genoemd.Op zaterdag 25 augustus 2001 12:36 schreef buildid het volgende:
en ook bij downloads.com geen nero 5540
Ahead is de maker van Nero, dus daar is altijd de nieuwste versie te vinden, de rest van de sites volgen meestal later.
39
oke dus als ik mijn topic anders verpakt is die oke , wel bedankt voor de informatie .
wel deze topic is voor mij afgesloten jij heb gelijk en ik krijg het niet dus zal ik voortaan mijn vragen beter formuleren.
groetjes
wel deze topic is voor mij afgesloten jij heb gelijk en ik krijg het niet dus zal ik voortaan mijn vragen beter formuleren.
groetjes
Nou, je had topics geopend van "hey, er is hier een nieuwe versie van!"
Als er van elk software product een topic wordt gestart dat er een nieuwe versie komt... tja, dan blijf je bezig. Vandaar dat ie op slot ging.
Als er van elk software product een topic wordt gestart dat er een nieuwe versie komt... tja, dan blijf je bezig. Vandaar dat ie op slot ging.
Pagina: 1