Voor welke producten dan specifiek?Sebazzz schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:34:
Geen populaire mening: Ik vind de ING punten wel nuttig hoor. Je kan regelmatig wel wat kortingscodes krijgen.
Qua producten zijn ze wel goedkoper dan wat je in de pricewatch vind (steekproefsgewijs klopte dat de laatste keer dat ik keer), maar de producten die ze aanbieden zijn vaak wel bijvoorbeeld een dure uitvoering van een product of net niet wat je zoekt.
Die dingen heten al jaren geen Rentepunten meer, maar ING Punten 
Ik heb niet het idee dat ze nog supernuttig zijn nee. Voorheen kocht ik er nog wel eens wat mee, want sommige dingen (Fatboys, huishoudelijke apparaten) waren toen echt wel voordeliger.
Nu koop ik er hooguit soms waardebonnen (points only) of een dagje Efteling met korting.
Ik heb niet het idee dat ze nog supernuttig zijn nee. Voorheen kocht ik er nog wel eens wat mee, want sommige dingen (Fatboys, huishoudelijke apparaten) waren toen echt wel voordeliger.
Nu koop ik er hooguit soms waardebonnen (points only) of een dagje Efteling met korting.
Pretpark kaartjes zijn toch altijd in de aanbieding bij o.a. Albert Heijn? Pathe hebben wij hier niet helaas.Rogar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:36:
Precies, het is handig als je naar een pretpark wilt of als er Pathé-kaarten in de aanbieding zijn.
Laatst naar de Pathé geweest met de ING punten, het scheelde wel wat geld maar vond de moeite het niet waard.
van de ing site
Onze prijs en adviesprijs
"Elke leverancier heeft zijn eigen adviesprijzen. Omdat het een adviesprijs is, kunnen (web)winkels hiervan afwijken. Onze prijs en het aantal Punten staan vast. Variëren door bijvoorbeeld meer Punten in te leveren en minder te betalen, kan niet. Je kunt ook geen Punten bijkopen."
En daardoor met producten eigenlijk altijd duurder dan waar je hetzelfde elders voor kan vinden.
Hoewel, JBL charge 5 lijkt goedkoper te zijn. En ook de Philips Shaver (S7782/50), als je van de cashback gebruikt maakt.
Of de Xtorm Rugged Power Bank (XR102), lager dan coolblue of bol. En dat waren dan mijn eerste drie aangeklikte producten.
Denk dat je dan eigenlijk geluk moet hebben dat ze net het product hebben wat je zoekt, of in ieder geval vergelijkbaar is.
Onze prijs en adviesprijs
"Elke leverancier heeft zijn eigen adviesprijzen. Omdat het een adviesprijs is, kunnen (web)winkels hiervan afwijken. Onze prijs en het aantal Punten staan vast. Variëren door bijvoorbeeld meer Punten in te leveren en minder te betalen, kan niet. Je kunt ook geen Punten bijkopen."
En daardoor met producten eigenlijk altijd duurder dan waar je hetzelfde elders voor kan vinden.
Hoewel, JBL charge 5 lijkt goedkoper te zijn. En ook de Philips Shaver (S7782/50), als je van de cashback gebruikt maakt.
Of de Xtorm Rugged Power Bank (XR102), lager dan coolblue of bol. En dat waren dan mijn eerste drie aangeklikte producten.
Denk dat je dan eigenlijk geluk moet hebben dat ze net het product hebben wat je zoekt, of in ieder geval vergelijkbaar is.
[ Voor 47% gewijzigd door The_Vice op 17-05-2022 10:01 ]
Ik heb destijds een Sennheiser Urbanite XL kunnen scoren, een dierenligkussen, een waardebon voor Bob autowas, hogedrukreiniger, Philips electrische tandenborstel. Die waren toen elders niet goedkoper te krijgen.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Pathe MADIWODO-kaartjes haal ik er regelmatig mee.
1 x per jaar is er ook een paar maanden Pathe unlimited voor een sterk gereduceerde actieprijs, icm rentepunten.
Af en toe heb je ook kortingsvouchers van bijv. JBL. Hiermee was mijn JBL Speaker wel degelijk goedkoper dan via een bedrijf uit de Pricewatch.
Je moet wat dat betreft een beetje de deals in de gaten houden. Meestal word ik zelf via Pepper geattendeerd op goede ING deals.
1 x per jaar is er ook een paar maanden Pathe unlimited voor een sterk gereduceerde actieprijs, icm rentepunten.
Af en toe heb je ook kortingsvouchers van bijv. JBL. Hiermee was mijn JBL Speaker wel degelijk goedkoper dan via een bedrijf uit de Pricewatch.
Je moet wat dat betreft een beetje de deals in de gaten houden. Meestal word ik zelf via Pepper geattendeerd op goede ING deals.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ow ik zie nu inderdaad dat het meteen een abonnement wordt van een jaar. Dat is niet meer zo voordelig als het was in het begin.holygame schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:38:
Laatst naar de Pathé geweest met de ING punten, het scheelde wel wat geld maar vond de moeite het niet waard.
Verder haal ik er alleen nog maar Bob Autowastickets. Kost je dan € 9 voor het programma dat normaal € 21 kost.
Je kan gewoon opzeggen na de 4 maand van de actie. Inderdaad even een inspanning, maar het is niet zo dat je er een jaar aan vastzit.Rogar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:41:
[...]
Ow ik zie nu inderdaad dat het meteen een abonnement wordt van een jaar. Dat is niet meer zo voordelig als het was in het begin.
Verder haal ik er alleen nog maar Bob Autowastickets. Kost je dan € 9 voor het programma dat normaal € 21 kost.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Die autowas actie doen ze hier ook. Ook van 21 voor 9 euro (ander bedrijf) en die dingen gooien ze ook altijd in de brievenbus etc.Rogar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:41:
[...]
Ow ik zie nu inderdaad dat het meteen een abonnement wordt van een jaar. Dat is niet meer zo voordelig als het was in het begin.
je kan bij 'points only' wat kortingsbonnen aanklikken, en de codes delen in het kortingscodes draadje.
schiet je zelf 0 mee op, maar een medetweaker mogelijk wel.
(de sonos code wordt redelijk snel opgepikt door iemand, aangezien daar eigenlijk nooit aanbiedingen voor zijn)
edit: de beste deal was ooit de harman kardon citation towers, 1000 euro + 16k aan punten, die waren steevast uitverkocht in de puntenshop.
heeft ING doorgehad en er vrolijk 300 euro bij opgegooid.
schiet je zelf 0 mee op, maar een medetweaker mogelijk wel.
(de sonos code wordt redelijk snel opgepikt door iemand, aangezien daar eigenlijk nooit aanbiedingen voor zijn)
edit: de beste deal was ooit de harman kardon citation towers, 1000 euro + 16k aan punten, die waren steevast uitverkocht in de puntenshop.
heeft ING doorgehad en er vrolijk 300 euro bij opgegooid.
[ Voor 27% gewijzigd door dyrc op 17-05-2022 09:45 ]
Ik denk dat het dan inderdaad niet de moeite waard is voor jou.CryptoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:43:
[...]
Die autowas actie doen ze hier ook. Ook van 21 voor 9 euro (ander bedrijf) en die dingen gooien ze ook altijd in de brievenbus etc.
HelloFresh 40% is dan nog wel interessant, maar die mag je maximaal 2 x gebruikenRogar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:45:
[...]
Ik denk dat het dan inderdaad niet de moeite waard is voor jou.

Heb er laatst nog een weber kunnen scoren die goedkoper was dan de goedkoopste webshop. Je moet soms een beetje geluk hebben. Af en toe zijn er leuke deals maar het overgrote deel is niet echt de moeite waard. Pepper in de gaten houden kan je soms wel leuke deals opleveren.
Ik heb er ook een bak en heb er de afgelopen jaren een €50 kortingsbon bij Dyson van gekocht die daardoor goedkoper was dan overige winkels.
En paar maanden geleden niet via de punten maar wel via ING bij Amac een iphone gekocht die daarmee ook royaal onder de goedkoopste PW prijs uitkwam
@Bartske Vrijwel alles is goedkoper te vinden maar als ik bv deze maand een product wil die (redelijk) scherp bij de puntenshop is vind ik het wel prima. Geen tijd/zin om te wachten op bv Black friday, BTW dagen of weken Pepper in de gaten te houden voor sommige dingen.
En paar maanden geleden niet via de punten maar wel via ING bij Amac een iphone gekocht die daarmee ook royaal onder de goedkoopste PW prijs uitkwam
@Bartske Vrijwel alles is goedkoper te vinden maar als ik bv deze maand een product wil die (redelijk) scherp bij de puntenshop is vind ik het wel prima. Geen tijd/zin om te wachten op bv Black friday, BTW dagen of weken Pepper in de gaten te houden voor sommige dingen.
Ik heb de afgelopen jaren o.a. een Philips OLED televisie en een koffiezetapparaat gekocht daar wat toch wel serieus scheelde. Geloof dat het op de TV € 200,- scheelde met de laagste prijs elders en het koffiezetapparaat € 50,-
[ Voor 0% gewijzigd door balfnl op 17-05-2022 09:53 . Reden: typo ]
POS9002 toevallig?balfnl schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:53:
Ik heb de afgelopen jaren o.a. een Philips OLED televisie en een koffiezetapparaat gekocht daar wat toch wel serieus scheelde. Geloof dat het op de TV € 200,- scheelde met de laagste prijs elders en het koffiezetapparaat € 50,-
Hier inderdaad een OLED gescoord voor onder de 1000 euro, toen OLED's nog niet onder de 1000 kwamen. Scheelde toen toch inderdaad iets van 200/300 met de goedkoopste oled (en nog meer met OLED + ambilight)
Wel burn-in na 4 jaar. Contact opgenomen met ING, coulance vanuit Philips, nog geklaagd bij ING en uiteindelijk met 20 euro bijbetalen een nieuw model gekregen
Zelf geen ING trouwens, maar mijn moeder zit met hetzelfde probleem als TS.
Ik ben op zoek naar de Philips EP5447/90 (was 679 en de prijs is nu verhoogd naar 729), maar die hebben ze niet helaas.balfnl schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:53:
Onlangs ESET anti-virus aangeschaft voor €13. Geen idee waar je dat (shady sites daargelaten) goedkoper gaat vinden. JBL Charge 5 voor €120, die waren destijds zeker niet onder de 150/160 euro te vinden.
Naar mijn idee zijn de aanbiedingen best aardig. Maar je moet het maar nodig hebben. Zag gister nog de Philips 55OLED806 1099 met 100 euro cashback. Dan komt ie op de prijs van mijn 706. Lijkt mij geen gekke deal.
Naar mijn idee zijn de aanbiedingen best aardig. Maar je moet het maar nodig hebben. Zag gister nog de Philips 55OLED806 1099 met 100 euro cashback. Dan komt ie op de prijs van mijn 706. Lijkt mij geen gekke deal.
Ik heb een alert erop staan op pepper. Samsung spul met korting, telefoonhoesjes met korting, pathé, vue, restaurantbonnen, thuisbezorgd korting allemaal regelmatig gebruikt.
Philips aanbiedingen zijn wel ok. Ooit ook 40% HUE kortingscodes gehaald. Laatst nog een stofzuiger van Philips. Flink kortingscodes.
Gebruik het ook niet vaak, maar het komt wel eens van pas. Philips Airfryer gekocht met punten.
Tevens twee Sonos One's op de kop kunnen tikken voor ik meen 130 euro per stuk. Die waren in de aanbieding bij de Bijenkorf en je kon een tegoedbon kopen bij de ING waarbij je 10% meer kreeg dan waarvoor je betaalde.
Tevens twee Sonos One's op de kop kunnen tikken voor ik meen 130 euro per stuk. Die waren in de aanbieding bij de Bijenkorf en je kon een tegoedbon kopen bij de ING waarbij je 10% meer kreeg dan waarvoor je betaalde.
Gebruik het zelf om af en toe extra 30% korting te krijgen bij Adidas. Laatst ook nog een kortingscode van Flink gekocht, kostte alleen punten.
Als je een abonnement wilt afsluiten bij mobiel.nl, dan krijg je volgens mij 35 euro korting. Bij een Vodafone abonnement zelfs 60 euro. Eerder was er ook een speciale ING pagina voor Samsung.com, kreeg je ook wel behoorlijk korting.
Als je een abonnement wilt afsluiten bij mobiel.nl, dan krijg je volgens mij 35 euro korting. Bij een Vodafone abonnement zelfs 60 euro. Eerder was er ook een speciale ING pagina voor Samsung.com, kreeg je ook wel behoorlijk korting.
hi!
Zeker nuttig voor specifieke deals.
Ik heb een paar weken geleden een Garmix Epix Gen 2 Sapphire flink onder de adviesprijs gekocht (689 ipv 999). Ook mijn Sony WH-1000XM3 komt daarvandaan voor een destijds zeer goede prijs.
Het klopt wel dat het merendeel van de 'aanbiedingen' elders goedkoper te vinden is.
Ik heb een paar weken geleden een Garmix Epix Gen 2 Sapphire flink onder de adviesprijs gekocht (689 ipv 999). Ook mijn Sony WH-1000XM3 komt daarvandaan voor een destijds zeer goede prijs.
Het klopt wel dat het merendeel van de 'aanbiedingen' elders goedkoper te vinden is.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Laatst nog de S22 besteld met 20% korting, waar je daarna nog 200,- extra inruilkorting kreeg. In het verleden ook een Philips luchtzuiveraar gekocht die echt goedkoper was dan elke shop in de vergelijker.
Het stelt voor het grootste deel niet veel voor, maar er zitten wel leuke aanbiedingen bij.
Het stelt voor het grootste deel niet veel voor, maar er zitten wel leuke aanbiedingen bij.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Laatst een paar keer naar de bioscoop (Kinepolis) geweest, scheelt per kaartje (basisprijs zonder eventuele toeslagen) €3 meen ik. Verder is het inderdaad vergelijken of een 'aanbieding' wel een 'aanbieding' is, maar dat is natuurlijk aan jezelf.
Voor mij zijn vooral de Pathe tickets en de kortingsbonnen voor Adidas de mooiste acties van de ing puntenwinkel. de rest is inderdaad meestal niet echt voordelig.
In het begin was ik hier ook sceptisch over maar als ik er zo over nadenk heb ik toch flink kunnen besparen (pak uiteraard de PW erbij voor bepaalde zaken).
Korting van x% bij de Bijenkorf. Daar mocht je maar max tien bonnen van kopen, toen ik daar overheen ging kon ik echter gewoon door bestellen.
Dyson korting waardoor je onder de overige winkelprijzen kwam (wel een “vorig” model).
Mijn Sim Only loopt er al jaren. Autowas om de hoek doet er aan mee. Televisie en elektrische tandenborstel.
Het is echter wel zo dat je een beetje geluk moet hebben. Keek laatst voor een nieuwe wasmachine maar via de punten kwam je nog veel duurder uit. Het ligt er dus een beetje aan.
Korting van x% bij de Bijenkorf. Daar mocht je maar max tien bonnen van kopen, toen ik daar overheen ging kon ik echter gewoon door bestellen.
Dyson korting waardoor je onder de overige winkelprijzen kwam (wel een “vorig” model).
Mijn Sim Only loopt er al jaren. Autowas om de hoek doet er aan mee. Televisie en elektrische tandenborstel.
Het is echter wel zo dat je een beetje geluk moet hebben. Keek laatst voor een nieuwe wasmachine maar via de punten kwam je nog veel duurder uit. Het ligt er dus een beetje aan.
De bonnen van de Bijenkorf waren een goede deal. Ik meen 15% zelfs en geldig op alles, ook de outlet. Helaas hebben ze die dingen er vrij snel afgehaald.doomtech schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:04:
In het begin was ik hier ook sceptisch over maar als ik er zo over nadenk heb ik toch flink kunnen besparen (pak uiteraard de PW erbij voor bepaalde zaken).
Ik heb vorig jaar een weber gekocht voor 20% onder de laagste gevonden prijs elders en doe inderdaad carwash en Pathe er ook mee.
edit:
Daarnaast een Brabantia Bo Touch Bin (duur kreng van f$#@ plastic..) met prima korting. Dus de dealtjes zijn er zeker wel
[ Voor 5% gewijzigd door Stufferdt op 17-05-2022 11:15 ]
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Gister nog een Smeg koffiezetapparaat besteld. Als ik zo snel google zie ik het nergens goedkoper dan in de ING puntenwinkel.
Gebruik wel eens een kortingscode voor mobiel.nl is iets van zes tientjes met Vodafone en alle beetjes helpen... Daarnaast hebben ze de airfryer XXL voor een mooie prijs en dat ding vervang ik om het jaar vanwege lastig schoonmaken bovenin het apparaat. Om eens iets te noemen wat je met de punten kunt doen
Ik ben in het gelukkige bezit van honderdduizenden punten. Nooit gebruik van gemaakt. Nieuwsgierig gemaakt even gekeken naar "Tot 35% korting bij Adidas". Dan lees ik de geldende voorwaarden:
Vertaald van de Productomschrijving en voorwaarden:
Vertaald van de Productomschrijving en voorwaarden:
- RIght, dus in de outlet ben je al 15% kwijt.
- Right, voucher niet te gebruiken op alle artikelen. Succes met uitzoeken.
- Right, geen recht meer op retour.
- RIght, check online voor mogelijk meer voorwaarden.
Voorbeeldje: "Samsonite HI-FI Spinner 75 EXP" koffer is 135, en online overal 249.
Op mijn weber had ik destijds bijna 50% korting. Nu zie ik dat het van 230 naar 200 euro is.
Hoofdregels:
* Koop nooit iets *omdat* er een aanbieding is, maar maak gebruik van een aanbieding als je sowieso iets zou kopen.
* Als iets wordt gepresenteerd als aanbieding, check of dit daadwerkelijk zo is (ook vergeleken met gelijkwaardige producten).
Met deze regels in het achterhoofd kan het nooit kwaad om even die ing winkel te checken toch?
Op mijn weber had ik destijds bijna 50% korting. Nu zie ik dat het van 230 naar 200 euro is.
Hoofdregels:
* Koop nooit iets *omdat* er een aanbieding is, maar maak gebruik van een aanbieding als je sowieso iets zou kopen.
* Als iets wordt gepresenteerd als aanbieding, check of dit daadwerkelijk zo is (ook vergeleken met gelijkwaardige producten).
Met deze regels in het achterhoofd kan het nooit kwaad om even die ing winkel te checken toch?
[ Voor 9% gewijzigd door m2011 op 17-05-2022 12:04 ]
Ik heb in de loop van de tijd wel wat zaken kunnen kopen die interessant waren:
Philips DAB+ radio met iPhone dock,
Weber BBQ (luxe model)
Samsonite koffer
Bonnen voor de Zoo in Antwerpen.
Je moet toevallig net iets nodig hebben, en dan gewoon meenemen in de vergelijking of het daadwerkelijk goedkoper is bij de ING puntenwinkel.
Overigens is het niet echt rentepunten meer, dat ene punt per cent rente schiet niet echt op bij een rente van 0,01%. Maar je krijgt tegenwoordig ook punten voor de producten die je afneemt, creditcard en mobiel betalen gebruik.
Philips DAB+ radio met iPhone dock,
Weber BBQ (luxe model)
Samsonite koffer
Bonnen voor de Zoo in Antwerpen.
Je moet toevallig net iets nodig hebben, en dan gewoon meenemen in de vergelijking of het daadwerkelijk goedkoper is bij de ING puntenwinkel.
Overigens is het niet echt rentepunten meer, dat ene punt per cent rente schiet niet echt op bij een rente van 0,01%. Maar je krijgt tegenwoordig ook punten voor de producten die je afneemt, creditcard en mobiel betalen gebruik.
Zelf gebruik gemaakt:
- 60 euro korting op een nieuw mobiel via mobiel.nl
- 50 of 100 euro korting op een Dyson
- 60 euro korting op een nieuw mobiel via mobiel.nl
- 50 of 100 euro korting op een Dyson
EU DNS: 86.54.11.100
Tja ik heb in de korte tijd dat ik gebruik maak van de rente ing punten, toch een aantal leuke aankopen gedaan. Mooie leren tas voor de vrouw en een luchtreiniger van Philips die toendertijd fors goedkoper was dan alle andere aanbieders. Daarnaast mooi gebruik van een mooie Flink kortingsvoucher. Veel mensen maken gebruik van de actie JBL soundbar setjes die veel goedkoper zijn dan de meeste winkels. Dus ligt echt aan jezelf en wat je wel of niet nodig hebt.
Anoniem: 472287
Ze hadden bij de launch van de Galaxy S22 ook zeer goede aanbiedingen met Rentepunten.
Dit is wel een goede pagina om een oogje op te houden - ik heb de zoekterm "ING rentepunten" alvast in de link verwerkt.
https://nl.pepper.com/search?q=ING%20rentepunten
Dit is wel een goede pagina om een oogje op te houden - ik heb de zoekterm "ING rentepunten" alvast in de link verwerkt.
https://nl.pepper.com/search?q=ING%20rentepunten
Heb het idee dat de kortingen soms best zinvol zijn. Ik heb een mooie Brabantia afvalbak met bijna 100 euro korting gekregen ten opzichte van de goedkoopste webshop die ik kon vinden.
This too shall pass
Onzin. De Adidas kortingsbonnen zijn prima.desmond schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:25:
Ik ben in het gelukkige bezit van honderdduizenden punten. Nooit gebruik van gemaakt. Nieuwsgierig gemaakt even gekeken naar "Tot 35% korting bij Adidas". Dan lees ik de geldende voorwaarden:
Vertaald van de Productomschrijving en voorwaarden:Ik weet gelijk weer waarom ik ze nooit heb uitgegeven.
- RIght, dus in de outlet ben je al 15% kwijt.
- Right, voucher niet te gebruiken op alle artikelen. Succes met uitzoeken.
- Right, geen recht meer op retour.
- RIght, check online voor mogelijk meer voorwaarden.
‘Geen recht op retour’ = je voucher die alleen punten kost mag niet geretourneerd.
Of als je je naam op een schoen hebt laten drukken mag hij niet retour.
Ik heb er ook best wat spullen van aangeschaft de afgelopen jaren.
Kortingsbonnen voor de dierentuin
Dyson bon
Pathe bon
Samsonite koffers
Ik kijk dan altijd wel eerst online of het echt goedkoper is want vaak zat is het helemaal niet goedkoper.
ik zag pas wat online dat mensen die kortingsbonnen ook aanbieden via marktplaats
ik weet niet of je die echt ook daadwerkelijk verkoopt.
Zo'n dyson bon bijv van 100 euro dat je die op MP voor 30/40 euro verkoopt.
Of van die JBL/SONOS kortingsbonnen.
Kortingsbonnen voor de dierentuin
Dyson bon
Pathe bon
Samsonite koffers
Ik kijk dan altijd wel eerst online of het echt goedkoper is want vaak zat is het helemaal niet goedkoper.
ik zag pas wat online dat mensen die kortingsbonnen ook aanbieden via marktplaats
ik weet niet of je die echt ook daadwerkelijk verkoopt.
Zo'n dyson bon bijv van 100 euro dat je die op MP voor 30/40 euro verkoopt.
Of van die JBL/SONOS kortingsbonnen.
Burp
Weleens een Webertje met goede korting gekocht, Pathe-abo'tje en soms wat korting d.m.v. vouchers van Bijenkorf / Rituals, etc.
Maar het aanbod waar je daadwerkelijk iets aan hebt in de vorm van 'echte korting' (die je elders niet kunt krijgen) is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, dus wees selectief en check eerst even of er niet meer korting ergens anders te krijgen is. Bijvoorbeeld een dagje dierentuin met ING-'korting' is vaak op een andere manier voordeliger te regelen.
Ik meen me overigens te herinneren dat je in de begintijd van de rentepunten nog wel wat goede deals kon scoren (cadeaubonnen met korting bijvoorbeeld), maar die tijden zijn helaas vervlogen.
Maar het aanbod waar je daadwerkelijk iets aan hebt in de vorm van 'echte korting' (die je elders niet kunt krijgen) is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, dus wees selectief en check eerst even of er niet meer korting ergens anders te krijgen is. Bijvoorbeeld een dagje dierentuin met ING-'korting' is vaak op een andere manier voordeliger te regelen.
Ik meen me overigens te herinneren dat je in de begintijd van de rentepunten nog wel wat goede deals kon scoren (cadeaubonnen met korting bijvoorbeeld), maar die tijden zijn helaas vervlogen.
Ik heb ook aardig wat rente punten staan. Ik moet wel zeggen dat ik er de laatste tijd steeds meer mee doe. Hollandsnieuwe heeft er vaak een mooie deal, adidas, hema had laatst een nuttig korting.
En vandaag heeft mijn vrouw haar nieuwe horloge binnen gekregen, Garmin Venu 2s voor 279 euro. Dat is toch een mooie deal.
En vandaag heeft mijn vrouw haar nieuwe horloge binnen gekregen, Garmin Venu 2s voor 279 euro. Dat is toch een mooie deal.
Ik heb een aantal keer dingen besteld. De kans dat je goedkoper uit bent is klein, maar in sommige gevallen loont het. Vaak zijn items niet per se goedkoper dan elders maar krijg je wel een 'bundel'. Zo kon je op den duur sporthorloges kopen met hartslagmeter en cadansmeter etc. De prijs lag dan iets hoger dan een 'kale versie' elders, maar als je toch al die accessoires wilde hebben dan was dit wel de goedkoopste plek.CryptoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:24:
Ik heb enkele 100.000en punten bij elkaar kunnen sparen in de afgelopen jaren, maar ik vraag mij sterk af wat nog echt de moeite waard is binnen de shop van ING. Het grootste deel van het aanbod is zelfs met punten duurder dan elders. Wat kun je het beste aanschaffen met deze punten anno 2022?
Verder hebben ze kortingsbonnen. Mocht je van Adidas, Puma of Reebok houden: 30-35% korting en zelfs op outletprijzen behoorlijk korting (geloof 25%).
Maar eens, ik zit ook op de 6 cijfers aan punten geloof ik en denk niet dat ze ooit op gaan. In mijn ervaring is het vaak nét iets goedkoper dan elders, maar zit je wel vast aan een bepaald product. Zo kun je Powerbanks kopen van je punten die je elders van precies dat type niet goedkoper gaat vinden (bijvoorbeeld Xtorm 10.000 mAh voor 25 euro ipv 40 euro). Maar voor minder dan 20 euro vind je misschien ook wel een ander merk met 10.000 mAh. En zo geldt dit voor heel veel producten: als je exact dat product wilt wat ze aanbieden in die vorm (qua bundle, etc.) dan is het meestal het goedkoopste bij ING Punten. Wil je "ongeveer dat product" maar is een ander merk of model ook prima dan ben je meestal goedkoper uit elders...
Nog een mooi voorbeeld: Garmin Edge 1030 Plus. Kost in de meeste betrouwbare webwinkels 499 euro. Met veel zoekwerk (en wat risico qua betrouwbaarheid) vind je hem misschien ook wel voor 450 maar lager gaat echt niet lukken. Bij ING is 'ie vervolgens 409 euro. Toch een stuk goedkoper.
[ Voor 7% gewijzigd door Valorian op 17-05-2022 14:43 ]
Ik heb zelf de 50 Euro voucher van HP al 2 keer gebruikt voor een printer. Kan dus best handig zijn.
En de Nespresso Sage Creatista Plus heb ik er ook besteld, 200 euro goedkoper dan elders.
Vooral de duurdere JBL soundbars waren goeie deal , meen van 8 a 900€ voor 4 a 500€ en dus vaak uitverkocht .
Zoals eerder geschreven is de 60€ bij mobiel.nl nog mooi meegenomen icm cashbacks van samsung zelf .
Kortingsbon kopen is ook vrij netjes bijv. 150€ korting voor 75€
Verder idd de pricewatch blijven checken
Zoals eerder geschreven is de 60€ bij mobiel.nl nog mooi meegenomen icm cashbacks van samsung zelf .
Kortingsbon kopen is ook vrij netjes bijv. 150€ korting voor 75€
Verder idd de pricewatch blijven checken
Ik heb in ieder geval vaker wat aan mijn ING Punten gehad dan aan bijvoorbeeld mijn ANWB ledenkorting. Ik heb zelfs een keer gezien dat een kaartje bij de Efteling via ANWB ledenkorting duurder is!
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik gebruik ze voor smartphonehoesjes.nl korting.
Ons jaarlijkse fotoboek bij Albelli is niet zo duur met rentepunten...
Eigenlijk de afgelopen jaren enkel wat kortingsbonnen en een printer die net iets voordeliger was dan de pricewatch besteld. Leuke kleine voordeeltjes, maar niet de prijzen die ze in de begintijd van de rentepunten hadden. Toen hadden ze af en toe ook acties voor tankpassen, €25 en wat rentepunten en vervolgens voor €50 mogen tanken.
Ik heb zelf geen ING, maar heb met de ING punten van een collega mijn Philips OLED tv aangeschaft. Dit scheelde ruim 1.000 euro met de adviesprijzen. Dus voor mij waren ze indirect wel nuttig.
PSN: speedrazor3
Ik heb er ook 2 hele leuke deals van kunnen halen:
€ 899,00 + 8.000 Punten voor een espressomachine, laagste prijs in PW destijds €1299
€ 2.299,00 + 10.000 Punten voor een LG OLED tv van 65", €3099 volgens PW op dat moment
Beide waren op dat moment ook "nodig" dus waren we toch al naar op zoek - dan zijn zulke kortingen al helemaal leuk meegenomen.
Nou nog steeds 55k over en er komen er 800/maand bij - ik klaag niet
Dus op zich zijn ze nog steeds zinvol, mits je ze zinnig kunt inzetten en er de goeie deals uit weet te plukken.
€ 899,00 + 8.000 Punten voor een espressomachine, laagste prijs in PW destijds €1299
€ 2.299,00 + 10.000 Punten voor een LG OLED tv van 65", €3099 volgens PW op dat moment
Beide waren op dat moment ook "nodig" dus waren we toch al naar op zoek - dan zijn zulke kortingen al helemaal leuk meegenomen.
Nou nog steeds 55k over en er komen er 800/maand bij - ik klaag niet
Dus op zich zijn ze nog steeds zinvol, mits je ze zinnig kunt inzetten en er de goeie deals uit weet te plukken.
Die Pathé kaarten waren eerst 5/6 euro.holygame schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:38:
Nu zijn ze ineens 8 euro geworden, dus idd niet echt meer de moeite waard.
Zoals eigenlijk niks meer in die shop
Anoniem: 499527
Onlangs een scheerapparaat gekocht van Philips.
Scheelde 2 tientjes geloof ik.
Maar in veel gevallen is het inderdaad nauwelijks goedkoper dan reguliere webshops.
Scheelde 2 tientjes geloof ik.
Maar in veel gevallen is het inderdaad nauwelijks goedkoper dan reguliere webshops.
normaal bioscoopkaartje (dus geen 3d) is 12 euro, dus je bespaart 33%, vind ik echt geen slechte deal.AndereKoekoek schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:22:
[...]
Die Pathé kaarten waren eerst 5/6 euro.
Hier in Tilburg bij Pathé kun je voor 6,50 naar de film op maandag/dinsdag. Wel een toeslag van 1,50 voor IMAX.Verona27 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:58:
[...]
normaal bioscoopkaartje (dus geen 3d) is 12 euro, dus je bespaart 33%, vind ik echt geen slechte deal.
Dus voor een niet-imax film zijn we zonder ING goedkoper uit.
De ING vouchers zijn ma, die, wo do geldig.
Dat zou dan de enige toegevoegde waarde zijn: goedkoper op wo en do.
tsja dat hangt dus af van waar je woont, had dat nog nooit eerder gehoord. In verre weg de meeste pathe's heb je dat niet dus voor het gros van de mensen is het wel voordelig om die tickets te kopenAndereKoekoek schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:14:
[...]
Hier in Tilburg bij Pathé kun je voor 6,50 naar de film op maandag/dinsdag. Wel een toeslag van 1,50 voor IMAX.
Dus voor een niet-imax film zijn we zonder ING goedkoper uit.
De ING vouchers zijn ma, die, wo do geldig.
Dat zou dan de enige toegevoegde waarde zijn: goedkoper op wo en do.
Er zijn echt zat items die in de shop het goedkoopste zijn. Zomaar een paar voorbeelden:AndereKoekoek schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:22:
[...]
Die Pathé kaarten waren eerst 5/6 euro.
- Garmin Edge 1030 Plus (scheelt 90 euro)
- Xtorm rugged power bank 20.000 (scheelt 25 euro)
- Its about Romi vloerlamp Carrara 3 scheelt 100 euro)
- etc.
Ik denk dat verreweg de meeste producten in de ING shop nog steeds goedkoper zijn dan je ze elders gaat vinden. Punt is alleen dat de kans dat je exáct dat product zoekt wat zij aanbieden relatief klein is. Dus zoek je exact het type Nespresso-machines die zij aanbieden, of bovenstaande powerbank of Garmin computer, etc. ? Dan loont het nog steeds om bij ING te kopen. Zoek je ongeveer zoiets dan loont het vrijwel altijd om verder te kijken.
Die kaartjes zijn dus niet altijd in de aanbieding bij AH, Kruitvat etc. De korting die je bij die tijdelijke acties krijgt zal vaak wel iets hoger zijn, maar bij ING heb je altijd die kortingsactie.CryptoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:37:
[...]
Pretpark kaartjes zijn toch altijd in de aanbieding bij o.a. Albert Heijn? Pathe hebben wij hier niet helaas.
Verder zijn er soms wel leuke 'kleine' kortingsbonnen. In het verleden volgens mij bijvoorbeeld een Bijenkorf bon met waarde van 100 euro, kostte volgens mij 90 euro plus punten. En tegenwoordig bv Hema online bonnen, 15 euro kost je minder dan 2 maanden aan punten (max. 6 keer per jaar). Als je toch al af en toe wat bij de Hema koopt (zoals het gros van Nederland), dan is dat toch makkelijk 'gratis geld' scoren door even voordat je bij de Hema afrekent zo'n waardebon te 'kopen'.
Zelf heb ik in het verleden wel een mooie aanbieding voor een fototoestel gezien, goedkoper dan in de pricewatch. Maar mijn keus viel uiteindelijk toch op een nét andere variant, dus alsnog niet bij de ING gekocht. En als je iets van Philips wilt kopen, is het ook handig om eerst even een blik in de ING winkel te werpen.
Ik heb laatst een Krups koffiemachine gekocht. Mooi ding, samen met cashback goedkoper dan elders.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
De ING punten zijn af en toe handig geweest voor mij, maar je moet er soms maar net aan denken. Ik heb ze tot nu toe ingezet voor:
- Korting van EUR150,- bij Diamondpoint (bedacht me per toeval na het zien van een sieraad in de winkel dat ING korting kon bieden via de punten)
- Samsonite koffers
- KLM Package deal - toen de EUR 250,- voucher nog bestond hier flink gebruik van gemaakt (package deal boeken met maar 1 hotelovernachting in plaats van voor alle overnachtingen leverde effectief EUR 200,- korting op de oorspronkelijke vliegticket prijs op)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Inmiddels is het al weer ruim een jaar of 10 geleden, maar destijds heb ik via ING rentepunten een Harman Kardon surround systeem aangeschaft waarvan de ING prijs circa 50% was van dat binnen winkels als de mediamarkt. Zelfs t.a.v. de "goedkopere" online alternatieven destijds, was ING fors voordeliger.Wilke schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:32:
Het woord 'nog' in de titel is overbodig. ING rentepunten waren nooit zinvol - behalve voor ING als klantenbinding/marketing-instrument. Het zijn spiegeltjes en kraaltjes. Je had meer gehad aan een rente die 0.1% hoger was.
En dit gaat voor bijvoorbeeld dit soort geluidsinstallaties van Harman Kardon eigenlijk nog steeds wel op. De Harman Kardon citation tower set bijvoorbeeld, 2499 eur bij Coolblue, is aan te schaffen voor 1319 + 16000 punten. In het zwart is de vanaf prijs ook binnen pricewatch, 2499 eur. Wit is die iets goedkoper te verkrijgen, maar zeker bijvoorbeeld geen 1319.
Ook bijvoorbeeld de Philips 75'' 4K MiniLED TV (75PML9636/12) is aanzienlijk goedkoper dan elders, eveneen + 16000 punten. Er blijft 1669 over voor deze 75" 4K televisie. Verkrijgbaar bijvoorbeeld bij de coolblue voor 2999.
Op dit soort producten is dus best te besparen. Het zou alleen leuk zijn indien ING het assortiment wat verder uitbreidt. Wil je iets anders dan bijvoorbeeld een Philips TV, heb je bijvoorbeeld geen echte verdere keuze. Het aantal geluidssystemen beperkt zich ook tot een zeer klein aantal merken.
De spiegeltjes glimmen ongetwijfeld heel mooi soms (zijn we allemaal gevoelig voor, ik ook). Maar als ze gewoon dat geld als rente hadden uitbetaald, had je zelf kunnen kiezen wat je ervoor had willen kopen. Ze verdienen nu ongetwijfeld aan 2 kanten, 1 doordat ze loyaliteit kopen omdat mensen graag puntjes sparen, en nog een keer bij adverteerders want je kunt mooi reclame maken voor je merk in de punten-winkel.psychodude schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:00:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Inmiddels is het al weer ruim een jaar of 10 geleden, maar destijds heb ik via ING rentepunten een Harman Kardon surround systeem aangeschaft waarvan de ING prijs circa 50% was van dat binnen winkels als de mediamarkt. Zelfs t.a.v. de "goedkopere" online alternatieven destijds, was ING fors voordeliger.
Met enige regelmaat koop ik daar wel eens wat. Laatste grote aankoop was een Philips LatteGo Series 3200 koffie machine, gekocht voor 346 euro + 4000 punten, laagste prijs elders was rond de 500 euro toen, en nu nog steeds geloof ik.
Dyson bon ook gedaan voor 50 euro, scheelde toch ook weer. En recent nog een kortings voucher voor Pathe midweek, scheelde 4 euro, misschien niet de moeite waard.
Maar je moet inderdaad wel altijd goed kijken of het niet elders goedkoper is!
Dyson bon ook gedaan voor 50 euro, scheelde toch ook weer. En recent nog een kortings voucher voor Pathe midweek, scheelde 4 euro, misschien niet de moeite waard.
Maar je moet inderdaad wel altijd goed kijken of het niet elders goedkoper is!
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Mijn "probleem" is dat ik niet zo vaak wat nieuws koop, dus de kans dat ik die punten kan uitgeven voor korting komt niet zo vaak voor.
En als er dan een gelegenheid is, dan is die "korting" vaak nep. B.v. Solis vacumeerzakken koop je zonder korting elders net zo voordelig als via ING met korting. En als je iets anders dan Solis kiest ben je nog veel goedkoper uit.
Nu ook op zoek naar een nieuwe vriezer. Er loopt een Bosch actie met 20% korting, maar alleen op geselecteerde modellen. Ik wil een tafelmodel en die zit er niet bij.
Vorig jaar was er een actie met banden: 4 halen en 3 betalen, maar alleen bij de duurdere bandenboeren. Schiet dus ook niet op. En je moet dan net maar banden nodig hebben. Ik dacht van wel, maar bij opmeten zat er nog ruim 4 mm profiel op.
Mijn enige succesje met de punten was de aanschaf van een refurbished iPad met een korting van €50.
En als er dan een gelegenheid is, dan is die "korting" vaak nep. B.v. Solis vacumeerzakken koop je zonder korting elders net zo voordelig als via ING met korting. En als je iets anders dan Solis kiest ben je nog veel goedkoper uit.
Nu ook op zoek naar een nieuwe vriezer. Er loopt een Bosch actie met 20% korting, maar alleen op geselecteerde modellen. Ik wil een tafelmodel en die zit er niet bij.
Vorig jaar was er een actie met banden: 4 halen en 3 betalen, maar alleen bij de duurdere bandenboeren. Schiet dus ook niet op. En je moet dan net maar banden nodig hebben. Ik dacht van wel, maar bij opmeten zat er nog ruim 4 mm profiel op.
Mijn enige succesje met de punten was de aanschaf van een refurbished iPad met een korting van €50.
Soms ben ik bijna gelukkig
Tja, hier de ing punten meerdere keren gebruikt om essenza kortingscode aan te schaffen voor bedtextiel. Dat scheelt aardig in de prijs. Verder ooit eens 20% bij smartphone hoesjes. En eens 100 euro korting op een dyson.
Als je goed zoekt en je kunt toevallig iets naar je gading vinden kan het wel wat schelen.
Als je goed zoekt en je kunt toevallig iets naar je gading vinden kan het wel wat schelen.
Heel soms iets wat de moeite waard is 1) EW abonnement voor 3 maanden 2) Pathe / VUE unlimited voor 3 of 4 maanden 3) en ik heb een mooie Fatboy Hangmat.. die ik zonder punten nooit gekocht zou hebben
Hier 2x keer aan Samsonite-koffer aangeschaft in de afgelopen jaren, keer wat kortingsbonnen (bv adidas/rituals).
Als je iets nodig hebt, loont het altijd even te kijken of er iets op de rentepunten goedkoper is.
Bijvoorbeeld https://www.travelbags.nl...ner-75-exp-dark-blue.html kostte mij € 135 i.p.v. € 249
Als je iets nodig hebt, loont het altijd even te kijken of er iets op de rentepunten goedkoper is.
Bijvoorbeeld https://www.travelbags.nl...ner-75-exp-dark-blue.html kostte mij € 135 i.p.v. € 249
Als je die specifieke koffer (of wat dan ook) nodig hebt, dan is dat zeker een leuk voordeeltje. De fabrikanten rekenen er natuurlijk op dat je dan niet verder naar de concurrent kijkt. Dat is de reden waarom ze je die korting willen geven.geenstijl schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:59:
Hier 2x keer aan Samsonite-koffer aangeschaft in de afgelopen jaren, keer wat kortingsbonnen (bv adidas/rituals).
Maar áls je specifiek het product wilt kopen dat ze daar hebben, dan kun je zeker een leuk voordeeltje behalen.
Ik heb meerdere producten via de ING punten gekocht met super veel voordeel. Wat ik me nog kan herinneren ging het om in ieder geval 3 OLED tv's, JBL speakerset en een JBL control X. Een aantal met 100en euro's korting in vergelijking met de goedkoopste die online te vinden was.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Dit dus, ik heb in het verleden wel eens een paar producten gekocht vanuit de ING winkel. Dit waren ook de items (merk+types) die ik echt wilde hebben.. Dat zijn het best goede deals eigenlijk.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:12:
[...]
Maar áls je specifiek het product wilt kopen dat ze daar hebben, dan kun je zeker een leuk voordeeltje behalen.
Als het idd nog zinvol is.
Hoe gaat ING dan om met de garantie?
Er staan bijzonder veel apparaten van € 1000,= tot € 4000,=
En als de garantie voorbij is waar moet je dan zijn?
Hoe gaat ING om met de coulance ·
Vergoeding van de importeur-dealer voor reparaties die buiten de fabrieksgarantie vallen. ·
Wie weet hier meer van?
Vergoeding van de importeur-dealer voor reparaties die buiten de fabrieksgarantie vallen. ·
Wie weet hier meer van?
https://www.ing.nl/punten/services/134772unicaholland schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:39:
Wie weet hier meer van?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ik heb vandaag 6x de 500 punten ingeleverd voor 15 euro korting bij de HEMA vanaf 70 euro bestelling. Want we kopen daar best af en toe iets. En 3000 punten kan ik wel missen :-p
Wehkamp cadeaukaarten zijn ideaal voor korting op korting, als de luiers weer in de aanbieding zijn
Zag laatste een voucher voor 25-30% korting op speedcomfort radiator ventilatoren.. Dat was geen verkeerde deal, waar raak ik die rentepunten anders aan kwijt.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik heb er ooit een Samsonite kofferset mee aangeschaft, dit was best een goede aanbieding destijds. Enige ander wat misschien zinvol is zijn de kortingenbonnen... Inderdaad, het meeste is niet echt een goede aanbieding te noemen.CryptoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:24:
Ik heb enkele 100.000en punten bij elkaar kunnen sparen in de afgelopen jaren, maar ik vraag mij sterk af wat nog echt de moeite waard is binnen de shop van ING. Het grootste deel van het aanbod is zelfs met punten duurder dan elders. Wat kun je het beste aanschaffen met deze punten anno 2022?
Gelukkig vervallen ze niet (meer) en kun je ze laten staan tot ze iets hebben dat wel weer de moeite waard is.suf schreef op maandag 14 november 2022 @ 07:47:
Vroeger ANWB bonnen en 15 eu korting op reisverzekering. Nu niets wat ik will.
Hmm ik ga na 20 jaar ofzo maar eens weg bij ING. Iemand nog een idee wat ik met 300.000 rentepunten kan?

Dat is veel! Ik heb ze, na mijn overstap naar ASN, gewoon laten vervallen. Je kunt er toch weinig mee.Compuchip87 schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:10:
Hmm ik ga na 20 jaar ofzo maar eens weg bij ING. Iemand nog een idee wat ik met 300.000 rentepunten kan?
Ik heb ervaring! Met buiten-garantie zelfsunicaholland schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:39:
Als het idd nog zinvol is.
Wie weet hier meer van?
Onder de "Een product hoort minimaal X jaar mee te gaan" clausule aangegeven dat ik toch wel langer als 4 jaar mag genieten van een TV van 1000+ euro, en dat de best heftige burn-in nu niet echt conform was.
Eerst via Philips een vergoeding aangeboden gekregen van een bedrag. Vervolgens bij ING aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga, want dat was een percentage van de levensduur. En ik heb recht op een goed product zonder extra kosten.
na lang gesteggel heb ik een nieuwe TV gekregen van Philips, en moest ik zelf nog 300 euro betalen. Van ING nog 279 euro losgepeuterd. Dus voor 21 euro een nieuwe TV gekregen.
Het gaat niet van harte, maar het is allemaal wel goed geregeld en snel antwoord. Binnen de garantie verwacht ik dan ook geen issues bij de ING renteshop.
Laatste keer gebruikt voor korting op samsung website.
in het verleden hadden ze nog wel 30% Adidas kortingsbonnen of €100 korting op Dyson spul, dat was dan wel de moeite
Ik heb €300 korting gekregen op een Polar Epix 2 horloge. Dus wat dat betreft loont het zeker. Anders had ik niet die horloge gekocht.
Kijk eens naar "kortingscodes" of doneer de meuk als je echt niets kan vindenCompuchip87 schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:10:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik heb al een hele berg kortingcodes. Dat sloeg een klein deukje in deze berg boter. Hoe kan ik ze doneren, en aan wie?D_Jeff schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:26:
[...]
Kijk eens naar "kortingscodes" of doneer de meuk als je echt niets kan vinden
Hmm, ik dacht wat te gezien te hebben voor Stichting Aap, maar die optie bestaat niet meer.Compuchip87 schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:32:
[...]
Ik heb al een hele berg kortingcodes. Dat sloeg een klein deukje in deze berg boter. Hoe kan ik ze doneren, en aan wie?
Blijft alleen de "arme rentepunten tweaker" nog over
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Kortingsvouchers van 15eu voor 500 punten only (geen cash bijleggen dus) van bv Hema of andere winkels vind ik zo nu en dan wel handig.
Zeker als je veel punten hebt vertegenwoordigd dat op die manier best wat waarde als je daar af en toe wat koopt.
Zeker als je veel punten hebt vertegenwoordigd dat op die manier best wat waarde als je daar af en toe wat koopt.
Als je de punten anders verloren laat gaan wel interessant. Maar die bonnen zijn alleen online te besteden en niet te gebruiken in combinatie met andere acties en niet voor zaken als de fotowinkel of gebak. Dan is voor mij de kans klein dat ik die bonnen zou gebruiken.GeeEs schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:10:
Kortingsvouchers van 15eu voor 500 punten only (geen cash bijleggen dus) van bv Hema of andere winkels vind ik zo nu en dan wel handig.
In de herfstvakantie voor 5 euro(2,50 pp ipv 20 euro) en volgens mij 500 punten naar het Rijksmuseum geweest. Kinderen waren gratis, maar kregen via die actie ook een kaleidoscope.
En afgelopen zomer een set van twee Samsonite koffers gekocht. Grootste koffer was 50 euro duurder online, dus +- 100 euro bespaard.
En afgelopen zomer een set van twee Samsonite koffers gekocht. Grootste koffer was 50 euro duurder online, dus +- 100 euro bespaard.
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-11-2022 08:50 ]
De saunatoegangskaarten van giftforyou zijn wel gunstig, en ook de kluscard voor 10% korting bij hornbach is wel aardig.
Ik "kocht" een ING kortingsbon voor de Sonos Era 300, je krijgt dan 15% korting op alle sonos producten..
Later realiseerde ik me dat ik 2 van die dingen nodig had, dus ik nam nog een tweede bon ( max 2 per jaar ) en ik voer die in bij Sonos. Code niet geldig.
Mijn zoon bestelt een bon bij ING, ook voor Sonos.
Niet geldig.
Blijkt dat Sonos binnen een week van de pre order, geen bonnen meer accepteert.
Nou kom ik om in die punten dus daar gaat het niet om, ik heb ING gebeld en uitgelegd dat je op de duurdere producten van Sonos dus niet meer die bon kan inwisselen.
"Ja een bedrijf heeft altijd de optie om producten uit te sluiten" Krijg ik dan die punten terug ? Nee.
Goed ik had bijna 80 euro voordeel op de prijs met de eerste bon, maar dat had 160 euro kunnen zijn als ik ze beiden had besteld, blijkbaar waren meer mensen op het idee gekomen om de bonnen in te wisselen.
Moraal: controleer eerst of de bonnen uberhaupt nog wel geaccepteerd worden.
Later realiseerde ik me dat ik 2 van die dingen nodig had, dus ik nam nog een tweede bon ( max 2 per jaar ) en ik voer die in bij Sonos. Code niet geldig.
Mijn zoon bestelt een bon bij ING, ook voor Sonos.
Niet geldig.
Blijkt dat Sonos binnen een week van de pre order, geen bonnen meer accepteert.
Nou kom ik om in die punten dus daar gaat het niet om, ik heb ING gebeld en uitgelegd dat je op de duurdere producten van Sonos dus niet meer die bon kan inwisselen.
"Ja een bedrijf heeft altijd de optie om producten uit te sluiten" Krijg ik dan die punten terug ? Nee.
Goed ik had bijna 80 euro voordeel op de prijs met de eerste bon, maar dat had 160 euro kunnen zijn als ik ze beiden had besteld, blijkbaar waren meer mensen op het idee gekomen om de bonnen in te wisselen.
Moraal: controleer eerst of de bonnen uberhaupt nog wel geaccepteerd worden.