Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik heb al een hele berg kortingcodes. Dat sloeg een klein deukje in deze berg boter. Hoe kan ik ze doneren, en aan wie?D_Jeff schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:26:
[...]
Kijk eens naar "kortingscodes" of doneer de meuk als je echt niets kan vinden
Hmm, ik dacht wat te gezien te hebben voor Stichting Aap, maar die optie bestaat niet meer.Compuchip87 schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:32:
[...]
Ik heb al een hele berg kortingcodes. Dat sloeg een klein deukje in deze berg boter. Hoe kan ik ze doneren, en aan wie?
Blijft alleen de "arme rentepunten tweaker" nog over
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Kortingsvouchers van 15eu voor 500 punten only (geen cash bijleggen dus) van bv Hema of andere winkels vind ik zo nu en dan wel handig.
Zeker als je veel punten hebt vertegenwoordigd dat op die manier best wat waarde als je daar af en toe wat koopt.
Zeker als je veel punten hebt vertegenwoordigd dat op die manier best wat waarde als je daar af en toe wat koopt.
Als je de punten anders verloren laat gaan wel interessant. Maar die bonnen zijn alleen online te besteden en niet te gebruiken in combinatie met andere acties en niet voor zaken als de fotowinkel of gebak. Dan is voor mij de kans klein dat ik die bonnen zou gebruiken.GeeEs schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:10:
Kortingsvouchers van 15eu voor 500 punten only (geen cash bijleggen dus) van bv Hema of andere winkels vind ik zo nu en dan wel handig.
In de herfstvakantie voor 5 euro(2,50 pp ipv 20 euro) en volgens mij 500 punten naar het Rijksmuseum geweest. Kinderen waren gratis, maar kregen via die actie ook een kaleidoscope.
En afgelopen zomer een set van twee Samsonite koffers gekocht. Grootste koffer was 50 euro duurder online, dus +- 100 euro bespaard.
En afgelopen zomer een set van twee Samsonite koffers gekocht. Grootste koffer was 50 euro duurder online, dus +- 100 euro bespaard.
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-11-2022 08:50 ]
De saunatoegangskaarten van giftforyou zijn wel gunstig, en ook de kluscard voor 10% korting bij hornbach is wel aardig.
Ik "kocht" een ING kortingsbon voor de Sonos Era 300, je krijgt dan 15% korting op alle sonos producten..
Later realiseerde ik me dat ik 2 van die dingen nodig had, dus ik nam nog een tweede bon ( max 2 per jaar ) en ik voer die in bij Sonos. Code niet geldig.
Mijn zoon bestelt een bon bij ING, ook voor Sonos.
Niet geldig.
Blijkt dat Sonos binnen een week van de pre order, geen bonnen meer accepteert.
Nou kom ik om in die punten dus daar gaat het niet om, ik heb ING gebeld en uitgelegd dat je op de duurdere producten van Sonos dus niet meer die bon kan inwisselen.
"Ja een bedrijf heeft altijd de optie om producten uit te sluiten" Krijg ik dan die punten terug ? Nee.
Goed ik had bijna 80 euro voordeel op de prijs met de eerste bon, maar dat had 160 euro kunnen zijn als ik ze beiden had besteld, blijkbaar waren meer mensen op het idee gekomen om de bonnen in te wisselen.
Moraal: controleer eerst of de bonnen uberhaupt nog wel geaccepteerd worden.
Later realiseerde ik me dat ik 2 van die dingen nodig had, dus ik nam nog een tweede bon ( max 2 per jaar ) en ik voer die in bij Sonos. Code niet geldig.
Mijn zoon bestelt een bon bij ING, ook voor Sonos.
Niet geldig.
Blijkt dat Sonos binnen een week van de pre order, geen bonnen meer accepteert.
Nou kom ik om in die punten dus daar gaat het niet om, ik heb ING gebeld en uitgelegd dat je op de duurdere producten van Sonos dus niet meer die bon kan inwisselen.
"Ja een bedrijf heeft altijd de optie om producten uit te sluiten" Krijg ik dan die punten terug ? Nee.
Goed ik had bijna 80 euro voordeel op de prijs met de eerste bon, maar dat had 160 euro kunnen zijn als ik ze beiden had besteld, blijkbaar waren meer mensen op het idee gekomen om de bonnen in te wisselen.
Moraal: controleer eerst of de bonnen uberhaupt nog wel geaccepteerd worden.