Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 24-10 19:48
Ik zoek een?
Smartwatch & activity tracker in een

Wat is je budget?
Max €500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Hartslag meten, stappen tellen, whatsapp, betalen, bellen, navigeren, spotify, calorien bijhouden. Geen uitgebreide sportprestaties en schemas.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen merkvoorkeur, al moet het wel compatible zijn met iPhone en Apple Pods. Maar daar lijkt vrijwel iedere smartwatch wel mee om te kunnen springen. Ik heb niet echt een budget. Daardoor veel bomen in het bos.

Is er iemand die duidelijk de core verschillen kan aangeven? Ik ben via diverse sites aan het vergelijken, zet 10 filters aan maar krijg nog 300 resultaten.

De Garmin Venu Plus vind ik mooi qua ontwerp en interface. De fenix ook maar die lijkt me daarentegen erg overkill voor wat ik wil. Apple watch heeft me een te korte batterijduur en ik heb liever een rond klokje.

Waar ik vooral naar opzoek ben is welke (niet apple) smartwatch alle dingen kan die ik wil, met een strak design voor de laagste prijs. Garmin lijkt me meer sport georiënteerd. Alle andere merken lijken me 12 in een dozijn?

[ Voor 129% gewijzigd door PaT op 17-05-2022 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
Heb je het grote sporthorloge topic al gelezen?
Het grote sporthorloge met GPS topic.

En DCrainmaker?
https://www.dcrainmaker.com/

Ik zou de Garmin Fenix nemen, heb ik zelf ook, en is misschien overkill, maar 2 weken op een accu is heerlijke luxe.