In de zoektocht naar een lekker groot scherm, van goede kwaliteit. Ik heb nu een 50 inch Samsung plasma scherm uit 2010, prachtig mooi beeld, maar is aan het stuk gaan (veel problemen mee de laatste tijd)
Mijn budget gaat tot € 1600
Tv kijken, youtube en Libreelec
Heb een raspberry pi waarop LibreElec staat, youtube is voor mij daarop belangrijk. Geluidskwaliteit veel minder want ik luister vooral via de hoofdtelefoon, dus goede interne speakers hoeven er niet perse in te zitten
Aansluitmogelijkheden zijn nu niet heel belangrijk daarvoor heb ik al een HDMI verdeler.
Ik ga er geen spelletjes op doen via de pc of iets dergelijks. Satelliet sluit ik apart aan dus heb ook geen interne satelliet tunes nodig.
Een goede afstandsbediening is ook wel fijn, maar ik programmeer net zo makkelijk de nieuwe naar de programmeerbare.
Tijdens het zoeken via Pricewatch kwam er al een hele hap tegen, alleen van vele is er geen recensie, vooral bij 75 inch
Samsung QLED 75Q77A Zwart vond ik wel interessant
Zoals gezegd ben ik een plasma scherm gewend, heel erg goed beeld.
Ik zit ongeveer 4 meter van het scherm vandaan
Prioriteitenlijst:
* Prijs
* Kwaliteit
* Grootte
* Energiezuinig
* Luidsprekerkwaliteit
* Google assistent (als het tenminste mogelijk is je tv te kunnen bedienen)
* Fijne afstandsbediening
* Merk
Mijn budget gaat tot € 1600
Tv kijken, youtube en Libreelec
Heb een raspberry pi waarop LibreElec staat, youtube is voor mij daarop belangrijk. Geluidskwaliteit veel minder want ik luister vooral via de hoofdtelefoon, dus goede interne speakers hoeven er niet perse in te zitten
Aansluitmogelijkheden zijn nu niet heel belangrijk daarvoor heb ik al een HDMI verdeler.
Ik ga er geen spelletjes op doen via de pc of iets dergelijks. Satelliet sluit ik apart aan dus heb ook geen interne satelliet tunes nodig.
Een goede afstandsbediening is ook wel fijn, maar ik programmeer net zo makkelijk de nieuwe naar de programmeerbare.
Tijdens het zoeken via Pricewatch kwam er al een hele hap tegen, alleen van vele is er geen recensie, vooral bij 75 inch
Samsung QLED 75Q77A Zwart vond ik wel interessant
Zoals gezegd ben ik een plasma scherm gewend, heel erg goed beeld.
Ik zit ongeveer 4 meter van het scherm vandaan
Prioriteitenlijst:
* Prijs
* Kwaliteit
* Grootte
* Energiezuinig
* Luidsprekerkwaliteit
* Google assistent (als het tenminste mogelijk is je tv te kunnen bedienen)
* Fijne afstandsbediening
* Merk